image talking


Kommentarer

sv aha okej :D

haft en bra start på dagen då ? :D

SV: Haha ja det var på min blogg du vann den! :) Jag har nämligen aldrig haft samarbete med dem förut så jag var lite osäker hur fort dem skulle kontakta dig osv! Jag vill gärna att företagen tar vinnarna seriöst då dem fått rätt mycket reklam av mig :)

sv: samma här :D

Hej!

Kolla in min blogg om bröstförstoring och viktnedgång :) kram

bra citat!

Gör du idag?

As fin header! :)



www.familjendeli.blogg.se 5 tjejer som bloggar om sitt liv

sV: det är bara bra, själv då? :)

sv: allt är bra med mig med! :D

Hej! har frågestund på min blogg nu så fråga gärna :)



hoppas det är bra kram♥♥



http://sweethorse.blogg.se/2012/february/kor-pa-en-fragestund.html#comment

kom precis hem från skolan.

Sv: Jodå, det är bara bra! :)

Själv då? :)

tack :D

sv: Synd. Vem kör du med då? Eller du kanske bara tar lektioner?

Sv. hehe allt väl? :D

Okej, nej inte så mkt, ska fota lite ;D

grymt härligt att höra :D

Jätte fin blogg! kolla gärna in min och släng in nån kommentar på vägen;)

Hej hej! :)

Hur är det med dig idag då?

något speciellt som händer idag? <3

Hehe, Okej. :) Jag ska bara ha soffhäng. =) Smälta maten. ;P haha. Just ätit middag. :)

sv: ihihi kej, jo det ä bara bra med mig :D

Fina texter/citat :)

Hur är det med dig då? ^^

Sv: Härligt o höra! :)

vad gör du? :)

sv: japp det är det :)

Sv: Vad gör du då? :D

Sv: Tack! :D Det är bara bra, lite otaggad inför träning ikväll bara :/ men måste dra mig dit!

hoppas att det är bra i kväll?

SV: Jo det är bra :)

Vad gör du? Kram!

va händer där borta hos dig dÅ? :)

Sv; Har haft nationella prov i skolan :)

men bor du typ i visby eller ? :)

jo det är ok...har fått lite paltkoma bara..xD

- Helt okej, själv? <3 :)

Sv: Ja, det är ju ett mysterium ;)

Svarar på kommentarer :D

okej härligt. avis :o

var där i sommras. mysigaste stället i swe!

nu börjar glee! :D

Frågestund, fråga på nu om vad som helst mellan himmel och jord!

Ha en bra dag



Snygg header :)

Ja verkligen. :D

Vad ska du göra ikväll?

Vilken fin blogg du har <3

sv: okej

allt bra? :)

Bra!^^

Allt bra med dig idag?

haha nää..xD

hahaha..xD vet du va paltkoma är? xD

Jadå allt e bra! :)

HEj sötnos allt bra!? ;*

Vore det inte sjukt kul att få bli avmålad utav en riktig konstnär!?

Kika in så får du genast veta mer!

Kisses'n'hugs!

Jag åt nyss :)

Toppen med mig :D<3 Bara nervös för hur det gick med nationella provet... '~'

Frågestund på bloggen !

Lämna en fråga och kolla in bloggen

http://www.nattstad.se/fannybeckman

hej fin blogg :) checka gärna in våran kram!

Ja just de du går i skolan än va?

Tack så mycket :) Jag hoppas också att det blir bättre :)



Åh vad skönt att vara ledig! :D

hehe du är söt sötnos! :)

Härlig bild, har du gjort den i photoshop? ;)

Vad är det du går? :P Minnet sviker. ;)

ja de kan va värt att fundera på :)

Jag åt nyss, ska ta fram pennorna o börja teckna lite :)

Nu ska jag fixa med ett nytt inlägg. :)

åh gott det lät!

sv: helt okej :)

sv; Tack så mycket! :D

Ja (:

allt bra ? :)

sv: det förstår jag verkligen! :)

Tack :)

din bloggdesign är underbar! ooooch, fina ord däruppe i inlägget också. c: påkommna själv?

Hur har din dag varit? Själv har jag lyckats fixa min kamera som inte funkat på ett tag, så här är allt på topp haha!

Fint! Var har du hittat det där ordspråket nånstans? :)



SV: Naa, så liten! :) Verkligen sockersöt öillebror du har! :) Okeej, men oftast så går det bättre än man tror! :)



Verkligen, det är roligare att plugga med en kompis! :)



Åh, tråkigt! Tur att du har honom vid din sida då! :))

Nu har jag frågestund, skulle bli skit glad om du går in och kikar in den och lämnar en fråga! Tack på förhand sötnos!

http://alltidida.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

hur har din vecka varit? Planer för kvällen?

Ja :) Läget?

sv: Tack så mycket! :D Japp, den är gjord i photoshop :)

fint :)

åh, jag vill ha sommar nu! :(

jaa:) alltväldå+

Fin blogg! läs gärna våran :)

Fina meningar:)

det är bara bra här med :)!

- Inte mycket, har tänkt att kolla på film, men inte helt 100. Vad har du för planer för kvällen? :D

- Mysigt, hoppas ni får en toppenkväll! :)

Haft en bra dag?

Sv: Japp :D



Gjort idag??



Kram :)) <3

SV; Tackar!

Haft en bra dag?

Fint! :)

- Samma här, fast jag har sådan träningsvärk efter att ha spelat badminton i en timme, spinning i 45 minuter och friidrott i 2 timmar. :/

Önskar dig en fin kväll och hoppas allt är bra med dig! :)

bra! görs??:D

tack <:

Sv: Okej, har vart i skolan och flummat hihi :)



sen har jag bloggat och kollat runt lite på ginatricots hemsida, hittat en ursnygg topp :D



Kram :D

- Det hoppas jag verkligen! :D

Vad händer imorrn?

sv: yes, det är sant :)

vad less man blir på folk ibland :p

haft en bra onsdag ? =) kram <3

jo bara fint :) sj?

härligt :D

Gud vad fin blogg! :)

Sv: hihi aa :D



Kram :D

skriver en låt..:$

- Imorgon är det också skola, tror jag! :)

Vad gör du?

Hehe OK, jo ganska bra ;)

Om du har lust får du jättegärna kolla in lite snabbt på bloggen :)

Ha det bra! Puss

Sv. okej :) de låter bra :) jodå, min onsdag har varit bra :D hur är allt annat med dig då ? =) kram <3

hihi ja förstår det :D

- Samma här och sen ska jag nog kolla på film eller något! :)

Ja :D Gör du?

Sv: hihi :D



Hur gör du för att komma upp på blogg.se's aktivlista :D

Skulle vara roligt att veta hihi :D



Kram :D

göres?

frågestund på bloggen, fråga gärna något ♥

Svar: Hah, tack babe <3 Du sysslar inte med l'nkbyten va? :) <3

Puss

Hej, hur är det med dig? :)

Hej, hur är det med dig? :)

ja klart heeh

Spel butiken? xD

Hej!

Nu är dagens bloggar uppe på bloggen, kika in och kolla om det var du! Lycka till, kram :)

sv: aah :D

Vilken otroligt fin blogg du har! :)

Kram

Låter gött, vill också ha en! :o åhhhhh

jag vet varat man köper dem där hörlurana nu!

SVAR: Nej, det är du verkligen inte :D

sv: okej ^^

jo det är bra :)

gjort idag?

sv: ja! att se sånt på bussen var FÖR MYCKET! :s

Massa tips på hur du får fint/tjockt och långt hår snabbt ;) - www.stuumpans.blogg.se

haft en bra dag? ^^

vad ska du göra imon? :)

Sv: Det blir nog mycket skola... Vad har du gjort idag? Kram

Hoppasd du haft en bra dag! :)

härligt, det är bra här med :D

Sv; varsågod :)

Mysig blogg du har! :)

nu är frågestunden avslutad! :)

ta en titt och du får se mitt svar! :) ♡



ps: har dagens blogg imorgon! :)

Svar: Så lite så :)

Anmäl dig gärna till Veckans blogg på min blogg!

ja absolut :)

Sv: Det är bra med mig också! Vad gör du ? :)

sv; :D , haft en bra dag ? :)

SV: ah det är ju så olika :P ah precis :)

är det kul? :D

Förlåt för sent svar, jag har haft bloggpaus. Men nu är jag tillbaka igen :D

Bra citat :)

svar: tack!:)

Åh, så bra!



Ta din bästa kväll!

så sann...

Hej!

Haft en bra dag?;D<3

sv: okej, ska plugga :)

haft en bra onsdag? :D

Sv: Det är bra, hur är det med dig då? :)

fint!

sv; haha ja extremt :)

nu har veckans blogg utsetts, kolla om du är den lyckliga vinnaren här http://millashowroom.blogg.se/2012/february/vinnarna-av-veckans-blogg.html#comment

kram/Milla

Allt bra? :)

SV: Härligt att höra! de är bara bra här med! :)

Härlig bild!



Jag sitter och fixar en facebooksida till mitt fotoföretag :D



Vad gör du?

Kram

vad gör du?

sv' <3

Hihi :3 Nu har du måånga kommentarer :D

sv: hehe, okey =)



Krami

SV; Imorgon skola och sen träning. :)

Vad händer för din del imorgon?

kram

Så härligt att höra! Här också :D

ja :D

fint skrivet :)

SV: Så lite så :D



Allt bra med dig idag?

Absolut, så mysigt! Vad gör du ikväll då? :)

sv: hehe, okey =)



Krami

Vilken fin blogg! :)

Fint skrivet! :) Tack ska bli skönt att snart sova haha :)

SV: varsegod igen :D

Sv: Så lite så :)

Har du gjort din design själv? :D

Exakt, måste man be om byten måste man verkligen vara desperat för att få prenumeranter.

sv: vad skönt att höra ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback