Jag är stammis på Waynes!

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Gissa vart jag gick efter skolan? Precis, på Waynes för att fika med min syster och min bror. Jag skrev igår i bloggen att det fick vara nog för veckan, men det blev ändrade planer. Min syster bjöd på fika och det var riktigt skönt att sätta sig ner och fika och prata med dom två. Jag känner mig riktigt nöjd med våran fika stund, och nu ska jag försöka hålla mig ifrån Waynes ett tag.

Min dag i skolan var rätt seg, men ändå har den vart lärorik. En sak som jag stör mig var på slutet av skolans dag, det var när vi skulle diskutera om några saker. Några tänker vädligt smart, men ibland måste man även tänka steget efter. Det jag menar är om det ska gå flera båtar och bussar på Gotland måste man tänka hur det kommer se ut också. Visst hade det vart bra med flera bussar, men skulle dom gå för ofta tror jag inte att Gotland hade vart så fint längre. Hade jag vart en turist skulle jag inte tycka att Gotland är så fint längre om vi ska ha flera bussar. Jag tycker att jag tänker smart just nu, men det är jag nog ensam om.

Har ni haft en bra fredag och vad ska ni göra för mysigt ikväll?

Kommentarer

sv; Varsågod! ;) okej.



Förlåt för sent svar!

sv: Tack så mkt :) det där såg mycket gott ut :)

vad gott:D

Jo tack det är bra med mig:)



Planer i helgen då?



kram Frida

sv; tack ! :)



haft en bra dag ? :)

Underbar blogg! <3 Jag älskar att fota och mitt mål är att bli fotograf kolla min blogg: http://allibrall.blogg.se/ <3

haha, göra ikväll?:)

Håller med dig med bussarna! Det skulle inte vara lika fint längre, tycker de är perfekt just nu.. fast ibland skulle de ju vara bra med fler bussar som går när de inte är sommar eftersom dem går så sällan då.

Mumsigt! :)

Hej sötis, vill du ha en inbjudning till NELLY.COMS exlusiva skorea (dom kostar 139kr/st) ? läs då mitt senaste inlägg och skriv din emejl adress så skickar jag dig en inbjudan :D



kram

kika gärna in på min blogg och ställ frågor i min frågestund! puss

Mackor är så himla gott :D

Yes :D

Sv: hehe :)

Allt e bra med mig :D

själv då? :)

hej hur är det =)

SV: det där ser också mums ut! :D

SV: Idag har jag varit med mina girls. :)

Vad händer imorgon?

kram

Sv: hihi :D



Fråga gärna frågor i min frågestund :D



Kram :)) <3

Sv: Tack för frågan :D



Kram :D

SVAR: haha D:

Jadå!

sv: hihi :)

Gah vad gott det ser ut kan förstå att du är stammis där :D porträtt, djur och bilder ute :) hmm man kanske ska börja köpa lite fototidningar osv :D Kram

Gött!:)

jo det är bra

Sv: hihi :D



Hur hamnar du på aktiv listan??



Kram :D

ser riktigt gott ut! :) haft en bra kväll?

sv: vsg :) Jodå,det är bara bra. Hoppas med dig med :D

TYcker du om chailatte? :D

SV; Tack så mycket!:)

Sv: hihi :D



Asså, jag vill hamna där. Men vil hitta något att liksom handla om. Du har juh Foto ...

Jag måste klura ut något som jag skulle kunna blogga om :D



Kram :)) <3

sv; ;)

Sv: :D

sv; härligt , samma här ! :)

god macka!

SVAR: Ja, jag tycker det är gott :D

Sv: hihi aa :D

Kanske man är mer säker på att man har ett mål med bloggen. Alltså att bestämma sig för vad man själv ska blogga om :D



Kram :D

Ja skorna är helt underbara :D

Sv: <3

har du nåra planer för helgen ? :D

sv ja den är vacker :D

vad görs?

Just nu har jag en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en snygg earcuff med en vit fjäder och vinge. Varför inte vara med? Du har inget att förlora!



http://daniellaevelina.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-earcuff-gjord-av-maria-pahtela.html#comment

Sv: <3

Sv: Hihi aa :D <3



Kram :)) <3

Sv: tehe...



Asså om jag inte redan har sagt detta så säger/skriver jag detta nu.. Fy tusan vad jag älskar din header !



Kram :)) <3

Alltid bra att vara stammis. ;)

Hoppas din dag blev bra idag! :D

såg att du går media inriktning, är det kul? :D

sv: hehe ja, bloggar väl en del :) saknar dig med, men vi ses imoooorgon :D love you

Sv: Tack detsamma1 :)

GOTT!!!

God kväll sötnos!

okej, vi skypar med henne just nu!:)

Sv: Jodå rätt bra :)

Hellluuuuuuuu! Fridaaay :D Om du vill får du jättegärna kika in på min blogg, och kanske lämna ett litet tassavtryck .. ? <3

Ha det becccsht ;) Puss!

Sv: Den nya blir säkert super snygg :D

I vilket program gör du dina designers/headers ??



Kram :)) <3

Det där ser ut att vara världens godaste lunch eller något!

Ja då den blev toppen :D

Händer ikväll?

Hej, är det inte jättekul att ha så många följare :D Jättefin blogg förresten ;)

Sv: Lugnt! :)

Sv: okii :D



hihi :D



Kram :)) <3

Bara bra tack, med dig då? :)

Blir film&chips snart! Om mannen i fråga vill komma in. Istället för att vara i garaget :P

SVAR: haha ja, men absoluut :D

Sv: hehe :)

sv; jovars det är bara bra! :)

sett mitt erbjudande på bloggen? :D

sv; kul ! träna och kanske åka skidor :D

tack sötan ! :D

sv nja inte så mkt :/ tråkar mest..

så nu är jag hemma igen.. ^^

SV: härligt! jodå med mej är det bra. idag har det varit jobb för hela slanten. du? ha en grym kväll!

Åh det är så gott med Waynes! :) Synd bara att det är så sjukt dyrt :(

älskar din blogg!

senare ska jag nog ta och kolla på en film, har inte bestämt vilken än. så ah, ha en trevlig fortsatt helg ♥

Läget? :)

Hhee, Ja de är det. :D Vad gör du?

va gott:D

sv; haha ja nå otroligt! ;) händer imorgon?

okej ;) lyssnar på musik :)

Hur mår du idag då? Skönt med helg? :)

sv: Yes! :)

Hur mår du? :)

Hur mår du? :)

Har inga speciella planer sådär precis! :)

Hoppas du hade en bra fredag.

åå GOTT!

fin blogg!

såå gott på waynes!=)

sv: japp:D

hur är det då?:)

Gott!

Sitter och leker med bilder i photoshop som jag införskaffat idag!



Vad gör du?

Kram

SV: Hehe, Ska till stan och planera lite klassfester ;)

GOTT:D

SV: Hoppas du haft en bra kväll :)

sv: men vad härligt och höra :)!

sv; inte så mycket heller, snackar med massa kompisar bara!(:

waynes är ju helt underbart!!

Själv hart jag bara varit på Waynes en gång, och det var ju svindyrt där :o Haha.



SV: Tack så mycket :)

Ahh :) vad har du för planer ihelgen då? Kram

sv: okej, abolut! :D hihi

görs?



Åhh, älskar Waynes, fast det var ett tag sen sist :P hehe

http://swaxu.bloggplatsen.se



haft en bra Fredagskväll? :D



följ mig gärna på bloglovin och tävla i veckans blogg här: http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/02/05/7258916-vinnare-av-veckans-blogg-ar/

det där såg himla gott ut :D



jag var på mingel ikväll! Det var himla trevligt! <3

tack så jätte mkt snälla du :) Sov bäsT! :)

I maj så är det 1 år för mig :)



Hur många objektiv har du till kameran? :)

Neej Due ! Du är inte ensam om att tycka så för jag håller me dej ! Jag och min Familj Brukar åka till Gotland varje sommar . Och det är alltid så häärligt där ! UTAN BUSSAR ! Jag håller mee dej om att det inte ska vara flera Bussar på/till Gotland än va det redan är...för dåe skulle Gotland inte vara Gotland !



JätteFiin Blogg !

Kraam ! :)

mackan ser supergod ut :D vad ska du göra i helgen?

Ah,varegod!

Oj oj oj! Vad länge du har bloggat! ;) Är det kul tkr du då?? ^^

Jadå :)

Spela match ikväll och sedan kolla på melodifestivalen:)

Ska du kolla på den?



kram Frida

Oh ja älskar Waynes!



SV: Med mig är det bara bra! ^^

Vilken fin blogg du har :D Och vad gott det ser ut på bilden! :)

Hoppas du får en kanon lördag! Kram

SVAR: okej!

det är bara bra nu :D! sj ? :)

Var det gott då? ;)

Foto tävling! http://allibrall.blogg.se/

Vad gott :)

vad händer idag?:D

Va gott det ser ut! Fina bilder du tar btw! :)

mums! där ska man dricka chailatte, såå gott ;)

sv: yeppyepp!

ha en trevlig helg! :) KRAM

Så fin blogg du har :-)

Det såg riktigt gott ut! :)

Mumsigt :>

Hejsan! Allt bra med dig idag? :)

SV: Tack så mkt!

Om du klickar på denna länk http://www.facebook.com/profile.php?id=100002943170572&ref=tn_tnmn#!/skhlm?sk=wall

och scrollar ner lite, så finner du en röstning, och för mig skulle det betyda SÅ MYCKET om du ville rösta på Olivia Weman (min storasyster) efter hennes sångbidrag i tävlingen) det går jättefort men betyder så himla mycket!! Tack på förhand!!

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002943170572&ref=tn_tnmn#!/skhlm?sk=wall























Follow my on Bloglovin







Trackback