jag tror dig när du verkligen gör något


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Jag hade inte tid att blogga igår men nu ska ni får veta vad jag gjorde igår. Först tog jag bussen in till Visby med Elin, vi gick först och kollade i affärer och sedan tog vi en fika. Vi gick även runt i Visby och tog lite kvällsbilder och pratade massor, hade verkligen en riktigt bra lördag med henne. Det var lite tråkigt att det inte vart bättre väder igår.

Efter en trevlig dag i Visby med Elin åkte jag och min pojkvän ut till Fårösund. Vi såg gladiatorerna med Emila, Fabian och Freddy. Vi fikade och hade riktigt mysigt, efter gladiatorerna såg vi även James Bond. Inga favorit filmer men det fick gå, vi såg hela filmen. När vi hade vart där ett par timmar åkte jag och min pojkvän hem, det tog ett tag för oss att komma hem i all slask som ligger på vägen. Nu ska jag säga hejdå till min pojkvän och åka hem till min syster och bo där ett tag.

Vad har ni för planer för dagen och vad gjorde ni igår?

Kommentarer

har just nu dagens blogg på min blogg :)

va med du också ? :)

åh så mysigt med visby! o fina bilder :)

Fin blogg du har!

Kolla gärna in vår blogg som är påväg uppåt! :)

http://systrarnaq.blogg.se

http://systrarnaq.blogg.se

åh va gott med kladdkaka :D

Sööt blogg <3

Hej!

hoppas du får en toppen söndag:)

<3<3<3

SV: Ja de är verkligen helt underbara! :)

Hej!

har leta (kanske bara jag som är blind) men hittar inget om att du inte/gör desiger så ah jag undrar om du gör de ? :)

Super fin blogg förresten :>

Mmm...Kladdkaka! ^^

SV: Yes :)



Åh, verkar som du haft en bra lördag. Så jäkla gott med waynes.. nomnom! Haha.

Gud va charmig blogg! :D

Läget bra här? Kramar!



/

http://pessys.blogg.se

Sorry för extremt segt svar! Allt bra med dig? :)

Avlsutar tävlingen idag, var gärna med och tävla :D

http://byfia.com/2012/february/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

Superfin header!

Fin blogg!

svaren från frågestunden är uppe :)

Fin blogg! :)



Besök min blogg! :)

luckyfourteen.blogg.se

jarå :D

hehe jadå

sv: Tack! :)

Vad gott det såg ut :)

Du tar jätte fina bilder :)

Mysigt :)

Hej!

Oms, vilken fin blogg du har! Kika gärna in och ställ en fråga till oss i våran frågestund. www.linaochmartasliv.blogg.se/2012/february/fragestund-1.html#

SV: Tack =)



Mysig fika! :D

allt bra med dig idag ? :D

- jomen, är ni lediga imorgon? :)

sv: tack dsm!

igår var jag och såg mello i sandviken :D

Hoppas att du har haft en trevlig helg! :)

Är du modell??

Sjukt snygg är du iaf!

mums bilden ovan!:)



sv: nja fortfarande sjuk :(

SV: bara bra lite förkyld bara! :)

Gott det ser ut! :)

sv: Aw, tack :)!

Ja precis!

Åh, fikat såg väldigt gott ut ^_^

SVAR: aahh

tack sötnos! :)

aa verkligen :)

har du lov? :)

kram

<3

sv; Kanon :D de är bra med mig med!

Usch det är så jobbigt när man känner att man måste plugga på helgen, men det måste jag med tyvärr..

sv; tack! :)

Tack! :)

fan va ja skratta åt gladiatorerna igår haha

sv; härligt ! jo de är bra ! :D

Låter ju bra det där! :)

sv; Okej :)



Mysiga bilder!

sv: tack!

Haft en bra vecka då? :D

sv; tackar! :D

Har kört igång med veckans blogg, va gärna med! :)

Mumsig första bilden är :)

svar: ja! :D

fast hemma har vi äppelpaj ^^

Sv: Okej, jag väntar på att min bror ska fika klart så dom kan skjutsa mig till becca:D

En fråga vad är ditt favorit objektiv?:)

Nice blogg :)

hur är det? kram!

Ahdå :)

gjort nåt specielt idag ? :D

tack så mycket! gillar dina bilder förresten :)

SVAR: mm

sv: är den bra? :)

sv: ser ju riktigt gott ut :D

är hos sävrmor ska nog hem snart. sen blir det att kolla på teve utbudet. haft en bra helg+

:D!

Hoppas du har haft en riktigt bra helg! :)

åh vad gott med kladdkaka :D

Åh den där kladdkakan såg god ut :)

sv: Tjänar du inte pengar ? :)

- Åh vad gott :D

ja vene jag har dålig humor xd

vsg :D

mysiga bilder! haft en bra helg? :-)

Hej där, fin blogg du har! Kolla gärna in min blogg! ♥ Hur mår du, allt bra?

den där kakan såg riktigt god ut :)

åh vad gott!

Åh det värkade som att du hade haft en super lördag ! :D Älskar din blogg ! (:

Tack:)



Haha waynes igår igen;) Hoppas att du hade en bra dag idag med:)

Nice fika där :)

Du tar himla fina biler alltså!

mm vad gott det där såg ut!

Åh gud så gott det där såg ut! :)

Gott :)

fin blogg! :)

kika gärna in på min blogg! :)

Åhh! Vilka fina bilder du har på bloggen :DD!



Kan du vara jätte jätte gullig och rösta på min design på denna sida :D?

http://www.chiquita.eu/se/se/my-chiquita/gallery/view/523

Då kommer jag bli jätte jätte glad :DD!



Tack Tack ^ ^!























Follow my on Bloglovin







Trackback