Mot Göteborg = bloggpaus

Nu tar jag min bloggpaus, imorgon vid sju tiden på morgonen åker jag till Göteborg. Min dag imorgon kommer bli lång med, buss, båt och tåg. Jag ska ner till Göteborg med Christoffer och Emma och träffa familjen Zackrisson. Kommer bli en riktigt bra vecka med många nya äventyr för hoppningsvis. Veckan är rätt oplanerad vad vi ska göra i Göteborg, men vi kommer göra massor av saker iaf. Ni får veta mer och se bildern när jag är hemma efter en vecka i Göteborg.

Den 2 Mars tar jag och Christoffer flyget hem till Gotland, men kommer inte vara tillbaka i bloggen förän den 3 Mars. Jag kommer även få flyga första gången i hela mitt liv, kommer vara sjukt taggad den 2 Mars när jag äntligen kommer få flyga.

Vi hörs om en vecka, ha det bra!

Kommentarer

ja bara bra!

okej hoppas du frå det kul i göteborg!:D

sv: jao pysslar lite här hemma i rummet ;)



okey. trevlig resa till världens bästa stad =). älskar personligen gbg jättemycket =)

ses om en vecka ;)



Krami

HEJ.

Och ja, jag bor i Göteborg om du inte fattade det. :c

Jaha okej :(

ha de gött här i götevorg :D

ja bor ju här! kram

sv: Det funkar, livet rullar på :p

Vad gör du?

- ja helt klart :)

sv: japp!=) hur är det?:D

sv; haha , hoppas du får de bra i göteborg ! :D

Ha det bra!

hoppas att du får en bra vecka nu sötnos så höres vi när du är tillbaka! :D

Haru varit i göteborg många gånger? =)

Hoppas du får det bra i gbg:D

sv: okej, allt bra ? :)

Vad ha du gjort idag? :D

Hoppas du får det riktigt bra i Göteborg!

hade så bra :)

ja hihi :)

sv; ja, jag med, tycker det är patetiskt att låtsas vara någon annan! :)

behöver du hjälp med något på din design ? :)

sv' tack sötnos! :)

ha det underbart nu:D

Ha det bra!

förlåt för sent svar men har inte orkat med att blogga eller något liknande nu när jag är sjuk:/

sv; ha det trevligt i göteborg :D

SV- jaha okej :DD

sv: okej

Önskar dig en toppen start på helgen! ^^

ha de underbart:D

Ha så kul!

Jag har en fråga till bloggare, jag är rätt nyfiken. Läser du alla bloggar du har på bloglovin eller klickar du bara på "markera allt som läst"? :)



Kram Awa Gardi - Smakprov på det goda livet.



http://awagardi.blogg.se

Ha de så bra :)

sv: Jag vid Göteborg :D

jaa!;d

Roligt att du ska åka till göteborg!

Ha så kul :)

va bra att höra, jodå jag mår fin fint! :))

kramis!

å vad kul, har du vart i Göteborg innan ? :)

Och kul det där med flyget.. håller tummarna för dig ;)

kram

-Svarar på kommentarer :)

Vad händer idag?

ha det bra i göteborg !! :D

Kul att åka till Göteborg! :D

sv- Japp, Allt bra me dig? :)

SV: härligt! hur mår du själv? ha en härligt vecka!

SV: Ja :D Vad gör du då? :)

oh no... :( kmr sakna dina inlägg. hatar när du tarr bloggpAUS :(

fast du är ju också människa och jag förstår dig :)

Har du haft det bra?

tv sig?

sv: okej härligt :D

jaa :D ha det så bra i göteborg :D KRAM (L)

Sv; aah! ;) tittar du på melodifestivalen?? :D

Hoppas du får några toppen dagar <3

härligt :) jo samma här! Lite halv krasslig men de börjar snart bli bättre tror jag..

sv: hihi ja :)

okej :) ha det kul! :D

SVAR: Okej :) Hoppas du får det kul!

Ha det bra :D

hoppas du får det bra i göteborg! :)

hejhej, okej vad bra, med mei ere oxo bra tack :)

SV; Okej!

Hoppas du får ett bra lov

kram

Mysigt med göteborg=)

jag vill också åka till göteborg :D

Hoppas du haft en fin lördagskväll :)

ha det så roligt i Gbg!! :) <3

svar: :D

japp :) Hoppas du haft en bra helg :)

Hej !

Allt bra med dig ? :)



Följ gärnamig via bloglovin; http://www.bloglovin.com/sv/blog/1684237/maddez



Jag kommer nämligen ha en super härlig tävling när jag uppnåt 50 följare. Läs mer på länken nedan; http://maddez.blogg.se/2012/february/50-foljare-tavling.html#comment

Kram♥

sv: härligt, jadå :D

Nja ingenting typ,hoppas du får kul! :D

hoppas du haft en bra helg :D

Allt bra denna söndag? :)

sv: okej, jag pluggar :)

allt bra idag? :D

Hoppas du får det bra i göteborg

Va med och tävla i min blogg om Dagens blogg !

om man komenterar mitt inlägg ´som heter ' Va med och tävla om dagens blogg ' är ni med och tävlar !

den som van kommer ni få veta imorgon Måndag

Hoppas att det var du som van

Hoppas du får det trevligt i Göteborg! :-)

sv; Vad bra, samma här :)

NU HAR VI BLIVIT HELT LOCO!

ALLA PRISER PÅ PITBULL ÄR SÄNKTA!

DET FINNS MASSA NYA GREJER PÅ SALE.

OCH SIST MEN INTE MINST SÅ HAR VI JU 10% RABATT TILL ALLA INLOGGADE KUNDER!

GLÖM INTE HELLER ATT SPANA IN DET NYA MÄRKET, RAGE UNLEASHED, PASSAR PERFEKT TILL GYMET!

SÅ VILL NI FYNDA FÅR NI SKYNDA!

VI FINNS ÄVEN PÅ FACEBOOK.

MVH: LOCOLIFE CREW

nicee!

ha det bra i göteborg! :D

Hej! :) Är det inte trevligt med ett hej? Jo, det tycker jag! Hej! :D



-Du får ett hej ändå =)

godmorgon, allt bra? kram

Allt bra idag??:)



KRAM

Så kul. HAde bra!

Ha det så bra! :)

svar; hehe okej :)

haft en bra helg?

- Kul med göteborg :)

Ja :D

Läget? :D

Veckans blogg är nu avslutad, var gärna med igen!



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/vinnarna-av-veckans-blogg-v8-ny-omgang-v9.html



/ L I S A ♥

sv; Åh, tusen tack!

Hejsan! allt bra med dig?

ville bara meddela att jag är nu tillbaka i bloggen efter en smaschad dator och nu lånedator. Har uppdaterat bloggen lite granna så du har nånting nytt att läsa ^^ Hoppas du kikar in lite då och då, och glöm inte att kommentera :)



Om du gillar min blogg, lägg gärna till mig i bloglovin.



Förlåt för en rörig kommentar!



Kram!

Emma

http://emmaeriica.webblogg.se

Allt bra?:D

hoppas ni får det bra i Göteborg :)

sv: taack! :) jag har det bra, hoppas ni har det underbart! Hälsa Totte och compani! puuuuss <3

Hoppas du får det superkul! :D

sv: har sån ångest över skolan.. :p

Händer i veckan?:)

sv; så lite så :)

allt bra?

Tack sötnos :)

Hur har du det i gbg?

ha det så bra!

SV: Najs :D



Hoppas du har det riktigt bra i Göteborg nu!

fin blogg :)

älskar verkligen dina foton, du är så duktig på att fota :) fortsätt med det!

http://cananzanyar.blogg.se

FRÅGESTUNDEN (svaren) är ute nuuu CHEECKa ;)

Fail i slutet xD

hej finaste! längesen :D hur är det?

hoppas du har det bäst i götet! kramiiis

skönt! det är okej:)

Trevligt med lite sportlov, vill åxå ha!!

Hoppas du har haft och har det bra i Götet :)

Äntligen fredag igen :) Har du några planer för helgen?



KRAM:)

hoppas du får en bra dag :D

Var med i Helgens Blogg och vinn en länkning!

http://honsomvanagonannan.blogg.se/2012/march/helgens-blogg.html#comment

Häftig header ;)

Det är jätte kul att flyga!

kraaam ♥

hoppas du får det bra och fina härliga dagar:))























Follow my on Bloglovin







Trackback