pulka med mina syskon


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Har precis kommit in efter nästan en lång timme ute i snön, jag började frysa först av oss alla. Inte konstigt, hade inte så mycket kläder. Men det var sjukt kul att åka pulka och här får ni se några bilder från dagen. Nu blir det semlor och carmchoklad.

Jag tar bussen till Lärbor vid 17:15 och är framme vid 19:30, det tar ett par timmar med buss för att komma till min älskling. Jag svarar på kommentareran när jag får tid, svara innan jag åker iallafall. Under kvällen blir det mest bussresa, men det blir nog en lång kväll eftersom grabbarna lanar hemma hos min pojkvän. Kvällen kommer bli sjukt bra med garbbarna!

vad har ni för er & vad har ni för planer för kvällen?


Kommentarer

Sv; ja men hela bilden kanske inte syns då, så jag menar vilen storlek på bilderna du har för att hela bilden ska få plats! Kram

SVAR: Nice :D

haha, söt mössa hon hade ;)



sv; allt bra med mig, med dig då?

allt bra med dej idag? :D

HÄRLIGT! :D

Vart åkte ni pulka? :)

Så härligt att åka till din pojkvän:)

kram

- Tack :D

härligt med pulka! :D

Härliga bilder! :)

mys :D

så søt blogg du har!! :D

sv åh va kul :D

har du en massa djur då ?

sv: Jag har också vart ute och åkt pulka med mina syskon i dag :D

Tack snälla du, när det kommer från dig blir jag ju riktigt rörd ^^

www.michellenybergs.blogg.se



Skulle betyda jätte mycket om du kunde gå in och hjälpa mig att bestämma på min blogg.



http://michellenybergs.blogg.se/2012/february/farg-eller-svartvitt-ni-svarar.html

SV: nja, jag gör inte så mycket :)

kram!

Sv: Hihi, allt bra idag??



Kram :)) <3

HAHAH :D

haha, kul å va med killar när de lanar? :DD



Ser riktigt kul ut detdär! :D

sv: okej ^^

Allt bra?

SV: Jag mår super :)

Händer ikväll?

Fina bilder!!! Allt bra annars? / Cornelia :D

sv: :) om du vill tävla så är det bara att skriva att du är med och länka det du vill vinna :)

Åh så kul med pulka, så mkt snö har inte vi :( Vi har bara kallt och lite frost.

Sv: vad ska du hitta på idag då? :)

aa :)

ser kul ut :)

fin blogg!



gjort idag? :)

kram

SVAR: Jaha, tycker du om Mac? :D

vad kul :D nee ingenting faktiskt

åh vad kul!

sv: jepp!

Kul med pulka ;)

hehe, Okej. :D Som min då. :)

Men nu vill man inte gå utanför dörren. :-P haha. De snöar så mycket. :(

Alltid roligt med pulka! :)

- jadå, själv? :)

Har just nu en tävling där du kan vinna ett valfritt iPhone skal. har du ingei iPhone kan du alltid ge det till en kompis eller något liknande. http://rrebeckan.blogg.se/2012/february/tavla-om-en-valfritt-iphone-skal.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar reklam!

Allt bra med dig och din fina blogg sötis? :D

Kram!

Det är bara en tillfälig header som har inte jag fotat men hihi tack ändå allt bra med dig idag? :)

Kram <3

sv: så bra:09 de funkar!

bloglovinbyte? :)

sv: det är bara bra med mig :D

Sv: Okej :)

fin blogg! har frågestund på min blogg så gå gärna in och ställ en fråga :)

det är bara bra tack, sj? :):)

Mysigt med pulka. :)



Svar: Tack, kul att du gillade bilderna :)

sv; det är bara bra :)

kram

tjaa, allt bra?:)

Mysiga foton :)

kul:D

sv: jajamensan=)

Mys med lite pulka åkning!



KRAM

Mm :D

vad mysigt med pulka!

Jag redigerar bilder (försöker^^)

ikväll ska jag typ inte göra nånting :p

Hej! Just nu har jag världens bästa tävling på min blogg för jag lottar nämligen ut en valfri klocka från Daniel Wellington, missa inte det :) Kram!

Okej,det låter bra :)

Gillar din blogg <3 :)

Kolla tv (à



Sv:okej synd:(

SVAR: Åh tack så mycket :D

Vi har just nu en tävling där både du och en av dina läsare kan vinna en ring. Så var gärna med! http://stylebyjny.blogg.se/2012/january/nyhet-varens-ringar-tavling.html

Anmäl dig till veckans blogg :)

väljer ut 2 st imorgon :)

ps. vinner en fet länk :)



Kram <3

fin blogg :)

hej! :)

jag hittade din blogg via kajsahager.blogg.se

din blogg är super fin & verkar väldigt intressant! :)



skulle vara hur roligt som helt om du tittade på min blogg & utan att begära för mycket snälla bli följare med bloglovin! :)

har även frågestund nu! [: ♥



ps: jag är väldigt nära vän med Kajsa! :)

SVAR: Härligt!

Det är skitbra :D

vad gör du då?

- åh :) lagat mat med småsyskonen, pratat med vänner, ska snart se på hockey :)

okej jag funderar på att se på en film:D

Hej! jag har en ny blogg nu på blogg.se för den andra försvann ju :(

kram

/lena

sv; härligt ! samma här :D

mysigt det där såg ut

en fråga, vad har du för textstil på dina inlägg? :)

sjukt snygg!



Allt bra?

HEJJ SÖTNOS!

Diggar din blogg grymt mycket! Du är så himma söt också! Ha en underbar lördags kväll!

KRAMIS!!!<3

SVAR: Jag har också sovt bra.

Vad tycker du om Beyonce? :)

sjukt fin blogg du har! ♥

allt bra med dig? :)

Mys :)

Fin blogg du har! Allt bra? :)

Ikväll ska jag mysa med bloggisen, facebook o lite annan skit ihop med chips!

Hur mår du då ? :)

//Majaa

sv: :) allt bra?

Det är perfekt med småsyskon för då är det okej att leka haha:D

sv: jajjemän :) händer en riktigt kall kväll som denna då? :)

sv; vet inte riktigt, fota tror jag :D

hur mår du då? :)

Snygg blogg du har :) allt bra? :)

hoppas du får det bra :)

var med i veckans blogg:=) http://lifeofaltinbekteshi.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-1.html#comment

sv: det är bra, själv? :)

åh vilken härlig dag du verkar haft :)

fin blogg & fina bilder du har. allt bra med dig?

Jättefin blogg :)



Besök min också, jag har REA inget över 100kr.

SALEEE

http://saleeveryday.blogg.se/

http://saleeveryday.blogg.se/

http://saleeveryday.blogg.se/

Kika in på min blogg om mode och dans! Bloglovin byten är en självklarthet för mig och gärna en söt kommentar! Kramar/N

hej ta gärna en titt på min blogg?!ps din är jättefin

Gud va mysigt!

själva har vi suttit och kollat lite melodifestival och chillat! Hur är det med dig ? :D

Jodå det är bra med oss också :)!

vad händer imorgon ? :)

Aha. Älskar mössan ''i love boy'' haha :D

Fin blogg! :)

görs?:D

Härligt med så mycket snö !!

Här har vi bara is och kyla :/

Ha en bra dag !

Inte för att vara sådan men lite överexponerat där kanske?

Men annars fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback