some nice things?

Här är ett till collage ifrån polyvore.com

Kommentarer

Hejsan! Var gärna med i dagensblogg på min blogg. Om du ska vara med måste man göra en länk på sin blogg om mig (något liknande) annars räknas inte din komentar!!

(Jag vet, jag är sträng) hehe



Skulle vara så tacksam:

Kram Anna

svar: mmm... men jag mår mycket bättre nu :D <3

snygga saker! :O

sv: :)

har du något filmtips? :D

okej :/

Gött, jo bra! Gör du? :D

Inkte mkt.:) Nå speciella planer inför veckan? :)

Bara vara hemma :)

sv; OKej :)

Sv: Tack så mycket :D

hehe...

nej ska börja göra middag nu.

jag gör oxå collage därifrån så kola min blogg

Ja (:

Vad gör du?(:

SVAR: Haha yes :D

Vilken fin blogg du har !! <3

sv; så lite så ! :)



Haft en bra helg ?

sv; det är bra med mig med!

Älskar din blogg!!!! :D

Fina bilder du har tagit under kategorin 'studio'

åh skönt att höra ! :)

svar: ja, och det finn sju fler killar, har ju hela livet framför mig också, så jag kan ju inte tjuta över varenda kille hur länge som helst heller! :)

sv: Tack det är fint, snöigt och kallt här i västra Sverige ;) Har du fotat länge?

Najz!

- Allt bra idag? :)

duktig du är på att fota!

- vad har du haft för dig idag ? :)

Fin blogg och jättefina bilder :3



Lust att göra ett bloglovin byte ? c:

Hej!

Jag har dagensblogg, anmäl dig gärna!

LYCKA TILL!

Haha ah :) vad har du köpt den? ;)

Okej! :)

sv; allt bra idag ? :D

Vilken jätte fin blogg :o :D

SVAR: Det blir nog att sitta och plugga antar jag..

själv? :)

HEJ FINA DU!



Nu tänkte jag säga en sak som faktiskt jag tror kommer göra dig glad.. :) DU VANN TÄVLINGEN OM ETT BLINGSKAL I MIN BLOGG! Om du kikar in mail imorgon & ikväll så kommer det tippa in ett mail från blingskal.se! Jag mailade precis över din mailadress. Hör av dig till min mail om dem inte mailat tills imorgon! Hoppas du vart nöjd. Välj ut ett skal värde 198 kr! MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR AWA

Kikar in här igen :) hoppas du haft en fin helg :)

sv: okej synd.. tack ändå :)

haha ah men verkligen :) En jag gick med på högstadiet hade 10 riktiga syskon, tyckte det var många. men du slog ju det med hästlängder ändå, typ ;D

dagens blogg uppe, blev det kanske du ?

åh, fin väska!

sv: okej, samma typ haha

Vad ska du göra ikväll då? ^^

Some relly nice things!

sv: redigerar bilder :)

Den väskan hade man inte tackat nej till!

fin blogg! allt bra? :)

Toppen fin blogg!

Ska absolut följa.



Har du själv gjort designen ? :)

sv: bnär är fettisdagn?;:D

Tvärgillar klockan!

Hoppas du haft en bra helg? :D

SV: Varsegod :D

Har du testat OPI nagellack? :)

Snyggt! Skulle man ju inte tacka nej till!

sv: :D

hur är det idag?=)

Nice

love it all :)

Hoppas att du har haft en bra helg :)

Kram

Ååh så fina bilder du tar! :]

jo de är klart, de går inte över på en gång

åh grym väska

gud vad fin blogg du har, hur har du spenderat din söndagskväll?

Fint! :D

klockan var skit :)

Dagens blogg är nu utsedd, kika in och se om det var du som vann och/eller anmäl dig på nytt igen: http://angelica.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-16.html

sv: jag mår bra :)

Händer ikväll då ? :)

OPI IS THE SHIT

hoppas att du får en bra kväll söt! :)

hihi! måste bara säga att din blogg design är ur snygg!!

sv; jag med :)

svar: ja men precis :)

va göru? <3

Visst är dem! :)

- Så bra :) Det är väl sådär, känner mig deppig.. xd

fin blogg :)

Hej!

hur är det med dig idag ? :-)

kram!

Åh, klockan va as snygg!

sv: okej, kul! jag har varit i stallet och ridit:)

Så fin blogg och fina bilder!

Så fin blogg, gillar headern skarpt! :)

Fin väska!

Kram

sv; Tack så mycket :D

Ser så härligt ut! :)



SV: Varsegod :)

Fina grejer! :)

Besök gärna min blogg!

luckyfourteen.blogg.se

Sv: Tack för tipset :D



Snygga saker förresten :))



Kram <3

Du har jätte fin blogg! älskar dina bilder!

kom in precis har åkt längdskidor ;) har du längdskidor?

- Åh så snygg klocka:)

mycket fint nagellack !

Fina saker! :)

gillar verkligen marcen :)

allt bra idag?:)

sv: nje chillar lite ;)



Krami

Allt väl?

Åh, tack så jättemycket Beatrice :)

Vad har du för dig nu? :)

Sv; Idag har jag åkt skridskor med bästavän! :)

Hur är det med dig idag?

kram

hehe tack :)

SVAR: Ojdå, rätt dyr.. men den är säkerligen värd det! :D

Hejsan! :)

Om du har en stund över så får du jättegärna besöka Mewana.se som säljer smycken och iPhoneskal till helt fantastiska priser!

Det kommer även snart in klänningar i shopen så håll utkik.



Välkommen in! - www.mewana.se



Ber om ursäkt om du ej gillar sånhär reklam!

sv: tack va gulligt! :)

Fina foton

Sv. hehe :D

allt bra?:D<3

tack så jätte mycket för att du tog dig tid att svara på mina frågor! de gav stor hjälp :) <3

Snyggt!

Underbart! Älskar nagellacket och klockan :)

Sommarkänsla! :)

fin bloggg :D

Snyggt collage =)



Vad ska du hitta på imorgon måndag?

Kram

Fint :)

sv; ja!

vad ska du göra imorgon då? :)

jarå, allt härligt med dig då? :)

fint:D

Sjukt fin blogg! :) älskar designen med bilderna, är det något som du gjort själv eller fått hjälp med?



peace,

fin blogg!

kika in på min? :)

sv; inte så mycket, ska strax sova!(:

Hoppas att du har haft en riktigt bra dag & så önskar jag dig en riktigt god natts sömn :)

Riktigt snygg klocka! Sedan måste man bara älska OPIs nagellack!

Ja eller hur :D Nattinatt!

fint!

Hoppas du får en grym vecka! :)

Väldigt fina saker! :D

Hehe hej igen! Jag fick aldrig någon response från dig så jag vart osäker om du kikat in ett sett att du vann tävlingen i samarbete med blingskal.se :)

väldigt fina färger på nagellacken :)

fina saker :) 3

Hej!

Allt bra kram Kiiings <3

Vilka snygga :) Kram

Klockan är ju underbar!

hej =)

Anmäl er till veckans blogg och ha chansen att bli länkad framför 1200 unika i EN vecka...

Läs mer här, kan säga att du kommer få MÅÅÅNGA besökare och säkert fler följare.. :D

http://aminoffs.se/2012/february/veckans-blogg.html























Follow my on Bloglovin







Trackback