sportlov, helt underbart!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Det var meningen att jag skulle ta min bloggpaus nu men eftersom jag inte har något att göra ikväll kan jag lika gärna sitta och blogga. Men ikväll runt sju eller lite senare kommer min bloggpuas upp här på bloggen, kommer inte blogga på en hel vecka för er som inte vet. Kommer även inte svara på era kommentarer under den veckan, men ni får helt enkelt stå ut. Tänk positivt jag kaske kommer ha en hel del bilder att bjuda på.

Idag i skolan fick vi sluta tidigt och det var riktigt skönt, nu kommer jag inte vara i skolan på en hel vecka eftersom jag har sportlov. Efter vi fick sluta i skolan tog jag och Elin bussen in till Visby och tog en liten fika. Mitt lov kommer bestå av en hel vecka i Göteborg med massor av nya äventyr förhoppningsvis.

Vad har ni gjort för mysigt idag?

Kommentarer

ser fram emot att höra hur du har haft det sen:D har ni ngt speciellt planerat?:D

sv;Ha det så roligt där! :D

- jaha! hihi jag åt två ;)



okej, hoppas du får det kul :)!

Muuums vad gott! :)

Hoppas du får de grymt i gbg :D

Varsågod :)

Åh vad gott det såg ut =)



Jag har mest tagit det lugnt, fixat present till kompisen som ska firas imorn. Försöker friskna till :)

Hoppas att du får en underbar dag!:D

sv; Vad ska du göra idag då? :D

aa,vad gör du ? :D

sv: Allt är bra :)

Okej, ha det så bra/kul :)

Ser gott ut! :-D

tack själv :D



hoppas de fina vädret här håller i sig bara så ni slipper regn :D

sv; okej, trevligt :D

Idag ska jag bara försöka bli frisk och mysa med pojkvännen :)

sv; hähä okej :)

ja :D åk inte till Borås, där regnar de bara ;D

sv- ok! :) ja ska kolla på massa filmer o äta godsaker! :)

sv; tack så jättemycket :D hihi!

sv:

jaa :)

man blir alltid hungrig och sugen på fika när man går in på din blogg, haha! :D

Ha så kul i göteborg! Hoppas du får det jättebra, och vi får se några bilder sen hih :) <3

Vad gott det ser ut!

sv: vsg

Haft en bra dag? :)

Mhm :)

mums :D

sv; Tack så hemskt mycket Beatrice :)

Grymt fin bild& header! :D

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kram♥

guud vad suktad jag blev av bilden!!

mummms!

sv: härligt o höra :) det är bra tack ;)

jo bara bra med mig med men galet trött då jag har sprungit runt hela stan känns det som..xD



åh, ha så kul i gbg! :D

Sugen på kladdkaka nu!

Har också sportlov nu, super najs! :D

så smaskig bild :)

skönt med lov ! :D

Njut nu av ditt lov på bästa sätt! :D

sv: Japps :) Jag tycker dem e bra iaf :)

ÅÅÅÅÅH va gott :D

Såg er på Etage!



Och jag hoppas kladdkakan smakade bra, för det var nämligen jag och Amanda som var bagarna till den! :)



Kram!

Gott!!

mums!

mums!

Fin blogg! Allt bra med dig? :)

Ohh vad gott med kladdkaka!



KRAM

Hej!

Allt bra ?

Kram

Mumsigt :>

Var med och välj veckans utmaning!! <3

http://yesgirls.blogg.se/2012/february/nyhet-veckans-utmaning.html#comment

mums vad gott :D

Åh gud vad gott det ser ut! :)

så jävla gott! Vill du baka en såndär kladdkaka till mig ? :P

åh vad gott med kladdkaka! :D

gud så gott! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback