think about what you said and what you do


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm
För flera veckor sen vann jag ett mobilskal till min mobil, jag fick hem mobileskalet rätt snabbt till pappa. I måndags var jag hemma på landet och hämtade mobilskalet och kollade all min post jag fått. Jag vann mobilskalat hos awagardi.blogg.se. Och tack så mycket, är verkligen nöjd med mitt mobilskal som jag fått eftersom det andra är helt utslitet.

Om några minuter kommer min pojkvän hem efter skolan, då hade vi tänkt och gå ut på en fotorunda. Måste passa på nu när det är fullt med snö här på Gotland. Efter blir det att fika med honom kanske, äta glass eller kanske dricka te.

Vad har ni för planer för resten av dagen?

Kommentarer

sv: hihi okej kul :)

snygg :)

vet du ngn bra film som går på bio just nu

fin blogg! :)

Låter riktigt bra (y)

Jag ska skotta lite och sen funderar jag på fota lite :)

okej :D

Vilket snyggt skal!!

Tackartackar ! :) Hoppas du får en bra dag! :)

Nu är det dags för veckans blogg , vill just DU ha chansen att vinna ett gäng med nya läsare är det bara arr anmäla dig ! för att anmäla dig klickar du på denna länken :http://naadwa.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-ar-igang.html#comment



hoppas Just DU vinner nu ! lycka till ! kram



Sv: sjlvklart :)

vad hade du för dig igår då?

sv; ja herregud visst har hon!(:

svar; vsg :)

allt bra?

Engelska redovisning om 10 min, och sen plugga matte för att avsluta skoldagen med matte prov ^^

fixa mig prec :D

vad händer för roligt idag?? :)

jaså? :O

Sv: Åh, jaha :D Men den bokskogen är nog lite klurig att hitta till :/

Tack :)

Tack :)

Ha en fin dag :)

sv - kul att du vill vara med, meddelar sen när vinnarna är utsedda :)

va fint :)

sv: Okej, här i Gbg gick denna filmen enbart för att det var alla hjärtans dag. Blev en förhandsvisning annars ska den inte komma ut förrens typ 24 feb. Tycker ni ska se den då, kanske när ni är här i Gbg?:)

Tack ^^

Sv; Tack snälla!:)

Fräsigt skal!

SV: GOSH VILKET SNYGGT SKAL DU VALDE! :D

vilaaaaaaaaaaaa 8D



sv. vilar & svarar kommentarer, fixar med ny design & spelar sims :)

sv: det är super :D

ahur gammal är du?

Nice med fotorunda, skulle jag också vilja! :)

SV: Japp. Haha, okej! :)



Haha, samma här! Ibland dyker det bara upp ett citat i mitt huvud, och dessvärre glömmer man ibland bort det om man inte skriver ner det direkt, vilket är synd! :/



Förlåt för sent svar, men ligger hemma med 40 graders feber så har inte orkat göra så mycket annat än att sova :/

Tack ((:

skönt att höra :)

Jo men det är helt okej med mig :)



Tusen tack :D

Gött, jo bra! Gör du? :D

SV: hej! om du ville köpa hörlurarna så kan du ju maila mig på min adress som du ser, så kan vi prata om pris och sånt :)

Ja det var mysigt :)



Har du en samsung Galaxy S2? :D

okej bra då, ja bara bra:)

gör du länkbyte?:D

Snyggt skal! ;) Fin blogg med fin header! :)OBS! Jag sitter inte på min dator, detta är därför inte min (Majas) IP-address!

fint skal :)

Vad gör du? :)

hehehehe :d

beställt den med avbetalning nu. :)

sv; Varsågod :)

ah okej

sv: åh, mys! :)

Okej, funderar på att gå ut och fota lite ;D



Missa inte Månadens bild!

sv; :D

- Allt bra?

Hej! Kikar in och önskar dig en fortsatt bra dag och jag hoppas att du hade en riktigt trevlig alla hjärtans-dag! :)



Kram!♥

haha ja absolut :D

Verkligen jättefint skal! Vad har du för mobil?(:

sv; Jodå allt är super med mig själv? :)

sv; okej. allt bra idag? :)

sv: tack :)

vill du vara med i mina fredagsintervjuer? :)

lämna isf din mejl nästa gång du kommenterar :)

Okej :D Är det en bra telefon? :) Jag är i valet och kvalet om jag ska köpa en Iphone 4S eller en Samsung Galaxy S2 :D

va snyggt! :D

svar: hehe ja :D

Vad mysigt :) fin blogg !

kolla gärna in min : www.esthertime.blogg.se

vsg finis! allt väl? :-)

väntar på att klockan ska gå xD allt bra?

Yepp! :-d

Vad göru nu?? :D

snyggt skal du vann!

Ja ska bli spännande att leka med den! :D

hittar du på för skoj då? :)

SNYGGT. :D

Hoppas du haft en fin dag idag! :)

svar: varse! :D

okejokej! :d

lyssnar på musik ;)

najs :D jodå!

Nej jag ska iväg hehe

de va så lite så sj?

fråga inte vf ja skrev sj hahaha xd

sv; :)

sv; Förlåt för segt svar, har haft ett längre uppehåll med bloggen!

Men hoppas du haft en bra dag :)

Ah okej :) Vad kan man inte ha för appar till din telefon men som man kan ha till Iphone? :/

jag har bara vart med en kompis, och nu ska jag träna :)

japp!;-D

ibland skriver jahg utan att jag tänker haha

aadå! :)

sv: varsågod :)

sv: tack

Hoppas du fått en toppen dag! :D

Har du lite fototips!? :D

svar: :D!

hehe okej :) Åh Instagram vill jag ha när jag skaffar en sån telefon :D kanske får välja Iphonen då ;)

hehehehehehehe! :D

Tusen tack!

SVAR; Ja, min gårdag var riktigt bra ändå :)

kul :D hittat ngt då? :D

jag åt nyss ;D

jaa händer ikväll?:)

hihi :) kram på dig!

Sv: Jodå, det är helt okej...!

Kram

WOW vad fin header!!

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna :D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kram♥

sv; yes :D

Ikväll...hm jag vetinte! :D dd ? :D

sv: ja det fick jag ^^



snyggt skal till mobilen! kul att vinna :)

Vad gör du? :)

sv: Så lite så :D

Vad tycker du om bilderna? :D

sv: härligt!=) japp den var bra:D hur är det ?=)

allt härligt med dig idag? :)

sv: tack bea :)

Vet inte nåt kul? :)

sv: inget alls:)

poh va snyggt½!

sv: Tack så hemskt mycket underbara!

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! :D

heh,okej :D

Tänkte bara tipsa dig om att följa mig via instagram ( Juliakempff )om du har iphone. Om du har instagram så skriv gärna ditt namn till mig så kikar jag in!:)

snyggt skal :)

Ja! :)

fiint, kul att vinna :D



sv: Tack ska du ha. Här ska göras collage, haha ^^

sv: varför inte? :d

Jag ska träna och plugga..:)

okej fara och köpa saker till mitt rum!:)

det är great :DD

fint skaaal :))

Önskar dig en fin kväll :)

haha okej :D

HIhihi! :D

svar: :) <3

Vad gör du? :D

sv: okej vad bra :D ja det hade jag!

Vad tjusigt :) har själv en liknande till min Iphone! Super snygga är dem.. Kramis

ska du se glee ikväll? :D

sv: tack

Haft en bra dag? ^^

sv; jaha okej! Den såg lite annorlunda ut så jag kände inte riktigt igen den haha! :D

vad gör du? :)

Hoppas du har en trevlig onsdag! :)

Hänt något speciellt idag? :)

sv: hihi okeej! :D

Sv: Vad bra! :)

sv: absolut =)

ska sätta mig och titta idet nu! :D tack! :D

Snyggt mobilskal!

Sv: Hur blir din morgondag? :)

cool blogg:D

snyggt! :)

Varsegod :)

SV: Det är bra med mig! Själv? :

hih tack:)

snyggt skal!

är skalet från case4you? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback