jag avslutar kvällen med ett citat


You have a place in my heart, but I have a place in your?

Kommentarer

SVAR: okej :D

Kolla gärna min blogg och se vad du tycker om balklänningen jag lagt upp. är den godkänd till min Bal? ;) pusssss på dig bästis

sv: jadå det hade jag, dock gjorde jag inget speciellt :)

Hur har du de ikväll

Vad tycker du om Maddes tips idag

hehe

Nja lite segt faktiskt ^^

Sv: hehe så lite så! jo tack det hade jag! hoppas att du med hade det :) kram ♥

så fin!

Gjort nå kul idag? :)

nu ska jag fortsätta kolla igen!

Hejsan!

Jag har just nu min första fototävling på min blogg! Regler finns i inlägget. http://aliciadala.blogg.se/?tmp=15190846 Ber om ursäkt om du inte gillar reklam..

Tack på förhand! :-)<3

sv: ingen orsak!

Neh :)

Vad gör du ikväll?

Sv: Du som är så duktig att fota! :-D

åh så fin! :)

vilken tur! bilden är dock liiite orättvis men den är skiiit fin på :D PUSS

hihi aa :D

haha ja, men om du är här hemma nån dag får du se den :) skall även försöka ta lite bättre kort på den. och det som är bra är att om jag bär den på balen hyr jag den gratis om jag är "modell" för en sida där klänningen sälj, såååå najs :D

Nämen gud vilken fin bild!

tack ! :D

fin bild och fint citat :)



Anmäl dej gärna till "Veckans blogg" och bli länkad framför mina 3000-5000 läsare - http://playe.blogg.se/2012/february/anmal-er-till-veckans-blogg.html#comment

Allt bra med dig? :))

jag ska nog sova snart. :)

va fint citat :)

svar: <3

ja längtar^^

fin bild!

Hade du en bra alla hjärtans dag igår?:)

det är bra med mig också lite seg och trött bara gosar i soffan med sonen kraam

Tack så mycket! :)



Vilken fin blogg du har. Fin bild :)

fin bild :D

sötis :)

in och läs om dagens diss, vad tycker du?!

http://swaxu.bloggplatsen.se/2012/02/15/7339659-dagens-diss/

:D

Okejs, va såg ni för film? :) - Jag satt hemma och pluggade med musik i hörlurarna :D

hoppas du får en bra dag :D

Du är så söt!!

Ingen aning ^^

sv: vad gör du nu då? :)

super bra blogg!

Tack! Hur har din dag varit då? :)

Nu är vinnarna av dagens blogg uppe, kika in och kolla ifall du blev en av dom! :) Om inte, kika in då och då för nya tävlingar!



Haft en bra dag? :)

hihi okej :D Men telefon har inte krånglat något? :)

Fin bild :)

söt du är !



sv; jag svarar på nåra kommentarer och ska snart måla naglarna , själv då ?:)

hejsan, haft en bra dag? :) kram

SV: Haha :D

Allt bra med dig då?

Grymt fin bild på grymt fint motiv! :)

sv; jaha :/ inte ett skit ^^

planerat morgondagen då? :)

Sov gott ;)<3

Teve :)

Hoppas du haft en fin dag och får en fortsatt bra kväll! :)

gjort idag? :D

sv; tänkte säga att det blir samma här, men icke sa nicke!:D

sv: okej, jadå

Vad gör du nudå? :D

sv; ska snart sova :)

sv; Varsågod :)

tack !:D

Vinnaren av veckans blogg är uppe nu! Kolla om det var du som vann :)



http://eteiko.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-vinnaren.html#comment

Okej, snackar med syrran :)

- vsg! :D



allt bra idag?

svar: varse :D

sv: vad bra! :)

Härligt :)

Händer imorgon då? :)

sv: varsågod, asså du lyckas alltid bli så fin på bilder! :)

sv - det är bra här med! :)

sv: ja :)

sv: jao =)



mårs det ?



Krami

:) vgd?

svar; okej, haft en bra onsdag? :)

HEEELP MEE! http://mimmiiiss.blogg.se/2012/february/lets-goooo.html#comment

Skönt att höra :D jodå min med, fast är sjuk så har så ont i hela kroppen och har då knappt kunnat röra mig idag.. bara legat i sängen och tråkat :( Kraam

Sov bäst :)

Fin bild :)

Ligger och kikar på top model sverige på tv3play innan jag ska sova.



Vad gör du?

Kram

Grym den var!

hur har din onsdag varit? :)

Vill du ha chansen att bli dagensblogg på min blogg? Klicka i såna fall på länken nedanför.

Ber om ursäkt om du inte gillar dessa kommentarer!

http://louil.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment

bra här med :D

FINIS

Fin bild!

jätte fin blogg :)

Vad fin du är:)

Vad ska du göra denna fredag?:)

oj, du är då inte nådigt snygg!

Såå himla fin blogg du har! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback