KILLEN JAG ÄLSKAR ÄR CHRISTOFFER!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Jag ska snart ta och svara på era underbara kommenater, men jag har haft så mycket att göra i skolan och efter. Därför ligger några kommenater ännu och väntar sen två dagar tillbaka. Idag är jag hemma och jag har massor av tid till att blogga.

Min alla hjärtans dag igår var helt otrolig, jag älskar alla hjärtans dag. Började med att träffa Fabian, Christoffer och Emilia efter skolan. Vi hade tänkt att gå och äta på något ställe tillsammans, men tror ni det fanns något ställe som hade öppet? Jag förstår inte, på alla hjärtans dag borde det finnas ställen att äta på, nej det fanns tydligen bara fika. Efter vi hade ätit något gick vi ner till bion för att ta ut våra biljetter, vi såg filmen ''en gång i phuket'' En riktigt bra film, men jag hade förväntat mig mer eftersom alla andra sa att den var skitbra. Men helt klart rekommendera jag den, men förvänta er inte för mycket.

Efter bion tog vi bussen hem för att sova efter en bra dag, jag vill bara säga en sak först innan jag får frågor. Vi hade ingen dubbel dejt, som jag vet att några sitter och tänker. För mig är det inte viktigt att vara själv med min pojkvän, det viktigaste är att vara med min pojkvän. När jag kom hem kastade jag mig i sängen och tänkte sova, min pojkvän höll på och fixa något. Helt plötsligt kommer han in i rummet med en chokladask och en ros, jag hade faktiskt inte förväntat mig något sånt. TACK ÄLSKLING!

Vad gjorde ni för mysigt på alla hjärtans dag?

Kommentarer

sv: samma här :D vad gör du? :)

sv: kollar på en film hihih :D

SV:Den avslutades tyvärr igår kväll! Men jag hör av mig om de blir andra tävlingar. Kram :)

re ; tack så mycket.. ((;

några planer för idag ?

sv; vad har du gjort idag då :)

Åh låter som om du hade det toppen! Vad skönt att höra!(:

sv: ja verkligen :) är du i skolan?

Jadå, min dag var också superbra! :)

svar: nejje, det är inte försent, hehe ^^ jodå, det hade jag, läste att du också hade det :) <3

Tack:D

skrev fel sak nu... var inne i en låt.



Söt han är:D

Fint!

sv: nahe, varför har du inte det? :)

re; jag ska nog ev. bowla med en kompis ! ((:

skönt att slappa lite ;)

sv' va bra :) Fin ros! Ja min dag var med bra igår, blev bättre än förväntat faktiskt :)

svar: va gulligt av honom att ge dig ros och choklad när ni kom hem ^^

sv: okej :) har du några planer inför helgen då? :)

svar: kan tänka mig det! :)

haft en bra start på dagen ? :)

sv; ska du inte göra något annat än att vara hemma idag?(:

sv: okej, jag åker till vemdalen och åker skidor :D

sv: kan du åka skidor? :)

re; jaa , super mysigt ! ((:

Hade du en bra ♥ - dag?

Japp, vad har du för planer för dagen? :)

sv; åh, låter bra! Själv ska jag nog in till stan tror jag och sen mot kvällen ut och umgås eller så :D<3

Men så mysigt ni hade det då:)

Vi var också på bio:)

vad bra, ja helt ok haft en bra dag?:)

Sv: Tack så mycket! :D

Det är nog inte så konstigt, jag tror detta ligger ganska nära Phuket.. :D

svar: :D!

va göru? :)

hehe ok då ska jag spara som fan! ^^

sv; Tack så mycket :). Jag känner mig faktiskt bättre idag, så jag hopppas att det inte kommer mer idag :).



Min alla hjärtansdag var bra, hade det lite mysigt med sambon. Tyvärr slutade ju natten mindre mysigt ><

sv; härligt ! :D

nja inte så jättebra ..

najs ne jag har lov nu

Tusen tack Beatrice :) Nu blir mamma glad ;)

Sv: Stämmer :) Hmm, njää, inte egentligen. Det är väl i så fall en bokskog som jag blivit lite förtjust i, ligger i Kungälv nära fästningen :D Bor du också i Göteborg eller? :)

haha va gullig du är :D

ja de e skönt hihi

sv - min dag var sådär, inget märkvärdigt haha :)

Det lät som en bra alla <3 dag :) Vi var hemma, åt god mat, och tittade på en film :)

sv; Men har inte spytt mer än inatt, det tråkiga är bara att jag missar träningslägret :/

hej fin blogg, allt bra med dig? :)

superfin blogg tjejen!

allt bra? :)

hehe ja :D desamma

svar: ska fixa lite med ett nytt PB och samtidigt fixa min nya design, Anna har gett mig hennes grund, hon fixade till den lite först, för hon vill inte ha den längre, så jag fick den, hehe ^^

sv: haha okej! Men det är kul att åka :D

re; trevligt ! ..

Själv mysade jag med en smörgåstårta + cheesecake + bästisen ! .. ♥

svar: nja, jag är sjuk så det är inte på topp!

vad ska du göra idag sötnos? :)

sv: härligt!

jo det är bra med mig :) planer för dagen?

Skulle vart kul om du ville vara med och tävla om valfri vara - http://bexollila.blogg.se/2012/february/vinn-vad-du-vill-fran-nagon-av-sidorna.html#comment

hehe.. ^^ tack söt för tipset!

Du helt klart:)

allt bra med dig då? :)

har du nåra planer för dagen ? :D

svar: ja!!! :D tänkte jag skulle börja sälja designers också, med bildspel i headern, måste ha lite cash, och min stilmall va full av konstiga koder och den krånglade så :P

görs= :D

sv; hihi ja! :D

sv: jadå :)

okej, inte så mycket. Chillar med musik och redigerar bilder bara ;)

sv: jag vill pröva snowboard nån gång :D

sv; mitt kusinbarn spydde när det var kalas för min lillebror i lördags, efter det har en utav mina småbröder spytt, min kusin, mormor och morfar. Alla har spytt en gång förutom Anton som spytt flera gånger. Så risken att det är magsjuka ändå är väldigt stor :/.

skulle vart gulligt om du va med

sv; kul , kommer de upp nåt här sen ? :D

de blir nog bara plugg .. :)

snygg blogg! :)

jättefin blogg :)

har frågestund på bloggen, fråga gärna :)

Va bra :)

Har du några planer för dagen då :)?

sv hihih, visst är den härlig? :D

åh fin :)

vi var på restaurang och åt middag :)



Vad hette den där sidan där man kan göra collage?

re; ja, super mysigt ! ..

har fotat lite, kom gärna in och kommentera! uppskattas! :)

fin blogg du har! följa varandra via bloglovin? :)

kram!

härligt att höra! hoppas du får en fortsätt bra dag :D

svar: sök på bildspel i headern på google.se så får du massa tips :D

sv; låter bra ! :D

aw vad gulligt :)<3

sv: tack :D

mysigt =)

var med pojkvännen!

fin blogg! btw, älskar ditt hår :)

ÅÅH, vilken fin blogg! Kolla in min bloppis vettja, så kanske du hittar något fint att fynda :) KRAM























Follow my on Bloglovin







Trackback