You are my heart if you are honest!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Idag när jag kom till skolan fick jag veta att våran lärare är sjuk och att vi ska jobba själva. Riktigt onödigt att åka till skolan för att få veta att vi ska jobba själva och har ingen lärare. Ingen skola på två dagar, istället för skolan ska jag sitta hemma och göra klart mitt arbete som ska vara inlämnat på torsdag. Hade även tänkt att fixa, packa och tvätta lite inför helgen, eftersom på lördag åker jag till Göteborg. Kommer inte ha tid att skriva så mycket i bloggen, iaf ni undrara. Lycka för mig att jag ska till Göteborg!

Efter skolan gjorde jag smoothie medan jag pratade med min mamma och tänkt börja plugga. Jag har kommit en bra bit på mitt arbete, men tog en paus från plugget och tänkte se Big Brother som jag missade igår.

Vad har ni gjort för mysigt idag?

Kommentarer

Jättefin blogg!:)

fin blogg! :) <3

bloglovin byte? :) <3

sv: okej

Hoppas du fått en grym start på veckan! :D

- ja super kul, skönt med en extra dag ledigt liksom :)

Allt bra ?

kollar på teve :)

Sv: Allt är bra med mig! Själv:)

svar: varsågod! :D

jarå sj? kan vi köra på en bloglovin byte? ;) <3 <3

sv; ne jag gör ingenting!:)

vad har du gjort idag?

sv; jaa jag har lov :D

Jag har pluggat, inte så mysigt :D

Älskar din design!!

SV: kul! min dag har varit bra. din?

mumsigt det ser ut :)

Mums:)

åh så gott det ser ut :D



sv: tack så hemskt mycket!

mumms

Gott med en smoothi!

Sv: Toppen!

Går du på sportlov nästa vecka?:)

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

svar: :D

sv: jao =)



göru?



Krami

sv: Det är bra :)

Jätte fin och mysig blogg! :)<3

sv; den har varit lite sådär, skulle egentligen ut och festat men det blev inställt, lite synd, annars har den varit bra :)

lust för bloglovin byte? :)

Sv: Inga problem! :)

Javisst! ;D

svar: fan Bea, hjälp, har ångest över bloggen :( <3

Helt tillbaks från bloggpausen så kika in!

/Allt bra? Fin blogg :)

fin bild :D

v; tacktack :D

Ja förstår de :D

Sv: Samma här!:)

Sv: Okej :)

Jag har faktiskt aldrig gjort en smoothie, ja vill men jag har ingen mixer.. :/

- klart det! men vad har du gjort idag då? :)

Kollar lite på tv och ska snart börja kolla efter en ny header :)

det är helt okej här, själv? :)

vad gör du? :)

sv: Va, har du fler? Du lånar inte ut en ;)

SV: Haft en bra dag idag? :)

sv; okej!

jag gör inte mycket jag heller :)

sv: tack, nja vi är ju bara borta en dag men vi kommer ha massa tidsinställa o allt! ^^

Haft en bra dag? :D

svar: jag ger det en dag minst, för det är så att mitt bloggande kommer tillbaka väldigt fort, haha x)

sv; Härligt jo jag med ! :)

sv: härligt! jo de är bra här med :D Händre i veckan då?

fint foto!

Hej fin blogg du har kom gärna och kolla in vår;)



Kram

rösta gärna på mig iamandas fototävling, nummer 5 http://amandapersson.blogg.se/2012/february/5-finalister-borja-rosta.html#comment

varsegod beatrice :D

men som jag blev sugen på smoothie nu! ;)

Läget? :)

Åh, jag har tagit det lugnt. Imorn är det min första arbetsdag! Så jag chillar. Såg dina Gotlandsbilder lite längre ner, fick en sjuk hemlängtan! Hur är det med dig?

allt bra idag?:)

idag har jag inte gjort så mycket, har sportlov så tar det lugnt bara! :))

svar: varsågod, ja det är bara bra med mig också! GJort något speciellt idag? :)



Var gärna med i månadens bild, startar i maj!♥;

http://thephotomonster.blogg.se/2012/february/manadens-bild.html#comment

Sv; Okej , är hos mina vänner :)

sv' hihi :D

Hellooo!

Allt bra med dig idag? :D

Hejsan, hur e läget!?

sv: svarar på kommentarer ;)

:D kram

sv; njaaa... haha ;)

gott!

sv: okej va tråkigt!

Åh du ska alltid göra smoothie haha! Det är så himla gott, blir alltid så sugen när jag ser de på din blogg haha! ^^

SVAR: Jaha :D

okej, typ inget nyss haft träning:)

Älskar smoothie (stavning? xd), typ det godaste som finns! Lust att följa varann via bloglovin? :)

smoothie är ju så himla gott! :)

sv: samma här! haft e bra dag?:D

Skönt att höra!

jo det är bara bra här också! :)

Vad gör du då?

Sv; yes , nåra planer för imorgon ? :D

yes!! :))

Najs med smoothie! Fin blogg :)

sv: samma här. vad har du hittat på?:D

sv; härligt! Jo det är bra här tack! :D

sv; ja ! :D

svar: Okej, jag svarar på kommentarer och ska typ sova snart!

har veckans blogg på bloggen var med så blir jag jätte glad! jätte fin blogg förresten

sv; japp! det är ju så otroligt gott ;)

Händer imorn då? ;)

sv: idag har jag tagit det lugnt. vad gör du?:D

sv: haha :d görs då?

absolut:) vad gör du?

sv: japp

Händer ikväll då? :D

ser riktigt mumsigt ut!!

jättebra blogg!



kram

sv: samma här. tar du det lugnt?: )

sv: okej, musik :D

:)



Vad har du för kamera?:)

sv: taack:-D

sv; nä nu ska jag ta och plugga lite ;)

sov gott!! :D

Har ni några planer för vad ni ska göra i Gbg ännu?:)

sv: okej härligt det med. går du på någon sport? :)

sV: okej, kollar på mammor & minimodeller :) sett det?

sv: åh vad mysigt!

där är så fint, du borde få massa inspiration? :)

Illa! :(

Pratar tele med min kille! (:

Hehe okej!

Har precis tagit mig en dusch & väntar på BB! :D



Planer för kvällen?

händer i veckan då?

Jaha okej, något du rekommenderar?:)

Otroligt fin och bra blogg! :D

sv: japp :D

Sv; Okej ;)har du lov nu elr? :D

Sv: Helt okej, feber men annars är det okej :D Vad har du gjort idag då?

sv; yes man ;)

hey! sjukt fin blogg :)

ska vi följa varandra på bloglovin' ? ;)



släng in en kommentar är du jättegullig: www.kristinaas.blogg.se

kram! :)

Svar: :D Har du nån favoritblogg? :D ♥

sv; Tusen tack! :)

svar: grejen är nu att jag vill ha ett nytt bloggnamn, haha... <3

Sv; vad ska du plugga ? Jag ska nog bara va hemma hos mina vänner , får se om vi hittar på nåt :D

sv; yesyes!:)

sv; ja!

Ha en fortsatt bra kväll!(:

Hejsan, jag heter melissa & jag undrar ifall du skulle kunna sprida ut min video på din blogg när jag sjunger? :) för jag brinner verkligen för sång & vill att fler folk lixom ska ha lyssnat på den & någon vacker dag kanske någon upptäcker mig. skulle betytt mycket ifall du gjorde det!♥

http://www.youtube.com/watch?v=iblHkQlZ_sc&feature=g-upl&context=G207fc50AUAAAAAAAAAA

kram.

Vad ska du göra i Göteborg finis? :)

Härligt, jadå :D

Hej, vinnaren av helgens blogg är uttagen, gå in och kolla om du blev du, om inte älmän dig gärna till nästa helgens blogg :)

Har du några planer inför nästa vecka? :)

Sv; Okej! :)

Vad gjorde du idag?

kram

jätte fin blogg och bilder!

sv: Tänkte se någon film nu :)

ok:)

Gratis länkning till alla som gissar rätt på frågan i min blogg ;) yeeey.



Ha en grym tisdag :)

vad fin blogg du har! :D

checka in min eller ja, min frågestund och ställ frågor om allt mellan himmel och jord! :D ha en bra kväll, kram!

Hej hoppas du får en fin dag :)



btw! Var med & ha chansen att bli veckansblogg för 500 - 700 unika besökare.

DIREKTLÄNK: http://bezzieochdellz.blogg.se/2012/february/vinnarna-ifran-lanktavlingen.html#comment



XOXO Bezzie

Hejhej, allt bra?! :D

Följa varandra via bloglovin?

http://swaxu.bloggplatsen.se

aa :)

Härligt att åka till Göteborg, vad ska du göra här nere då? :)

Kommentera gärna min blogg :)

Hej, hur är det med dig i dag? Tävlingssugen? Kika in min roliga bloggtävling ;)

hejsan, vad händer den här veckan då? :)

SV: Haha ;)



Fett skoj med göteborg. Vad ska du göra där? :)

Åh de den där smoothien ser god ut :D

Åh vad sugen jag blev :)

såg gudomligt gott ut!

tack så hemskt mkt:)

åh smoothie, finns ingen bättre start på dagen:)

mums! :)

åh va gott:D

Ser gott ut :)

Blev fett sugen på smooothiiie ;)

åh vad gott :)

Smoothie är det godaste <3























Follow my on Bloglovin







Trackback