weheartit - inspiration


Bilderna är ifrån weheartit.com



Kommentarer

älskar weheartit bilder, finns grymt fina.



- jaaa :D men vad händer idag då? :)

sv: jaa :D

åh så fina bilder!

Älskar bilderna därifrån!:D

Okej, allt är bra med mig också :)



Gjort idag? ;)

sv: tack :)

allt bra?

- jaha okey :) gick det bra då?

Jooda ganska bra... Lite feber :/<3

SV: hihi :D Vad gör du då?:)

sv: ska rida nu, hörs! :)

Dom är så fina!:D

Underbara!

hihi :D

Vilka härliga bilder :)

tack :D:D

jag trodde först att du hade tatt bilder, för du är så sjukt duktig på att fota, jag menar det skulle inte förvåna mig fall du hade tatt dessa bilder :D:D KRAM

tack :D:D

jag trodde först att du hade tatt bilder, för du är så sjukt duktig på att fota, jag menar det skulle inte förvåna mig fall du hade tatt dessa bilder :D:D KRAM

sv' <3

sv: allt bra? :D

sv: okej, nja är sjuk :P

görs?

Kramar <3 Vad gör du?

Varsågod :)

Älskar weheartit.com otroligt mycket :D<3

Läget? :)

Älskar bilderna därifrån :)

fina bilder :)

Så fina bilder!

Fantastiska bilder :D Man blir helt glad xD

Himla härlig inspiration:)

AA! vad gör du ? (:

Tjena bruden! Hur är det med dig idag, bra hoppas jag? :D

lagar mat :D

lagar mat :D

Tusen tack söta du!

sv: tack för frågan, vi säger till när svaren är uppe, kram! :)

så lite så:)

javar jätte gott :D vilken är din favoritmat?

nja jag gör inte så mke :D

SV: Musik och fixar håret på syster :D

Allt bra med dig idag då? :)

sv; Härligt härligt :) De är bra med mig med! Bortsett från att förkylningen vägrar gå sin egen väg här i livet.. :( haha.

Så fint! :)

SV: Ja faktiskt :D

hehe,aah! :D

Ha en fin fredagskväll :)

sv; Tack så jättemycket :) Vad gör du då? :) <3

Åh det ärså gott! :D

Tack snälla du :)

sv: okej, vad åt du? ^^

jag kollar på tv :)

SV: Haha ja, det skulle jag med vilja! Så himla skönt när någon grejar en i håret :D

Det är toppen med mig idag! :) Vad har du för planer för ikväll då `? :)

Hehe,var det du som bodde på gotland? :P

sv; okej :) Jag svarar på kommentarer, men ska strax göra en smoothie om några bananer finns kvar :) hehe!

brukar du se på sveriges mästerkock:)?

Hehee,okej! :D

okej :) vad tkr du om det?:)

Jag med, men blir så hungrig :D

Hehehe! :-D

sv; härligt ! jodå :D

fin blogg! :)

sv; Visst, skickar iväg ett paket på posten nu då ;) haha! :D

Blir bara myskväll hemma, god mat och film :)

sv: Tack ska du ha! :)

kram

sv' tack detsamma! <3

sv: okej :)

händer ikväll då?

SV: ja men exakt! ;)

vinnaren av veckans blogg är ute! kolla om du vann eller anmäl dig igen :D

http://ssmileyface.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-2.html#comment

kolla gärna min blogg <3 FINA BILDER ...FULLA MED INSPERATION

Hej Allt bra ?? :)

hallo fotobloggskollega! ska vi göra en deal? :) jag gillar dig på fb så gillar du min på fb? :) evelinasfoto@facebook! :) kram!

bra idag? :)

hahaha,jätte x)

tack :D

allt bra annars? :)

haft en bra dag då ? :D

tacktack :D

bra insp!:)

;)

hur mår du?

sv; nice , jag med ! :D

sv; yes :D

vinnarna av veckans blogg är nu uppe ! kika in och se om de blev du :D

Sv: ja det är riktigt goda :D

så fint!

SV. det är verkligen en underbar sida men all typ av inspo :D

såå fint :D

Jag älskar dom ljusa färgerna i deras bilder! :D

fina bilder!:)

åh vad härlig insperation !

sv: Tjänar du pengar på din blogg ? :)

älskar bilderna, såg att de var från we♥it. Vet du hur man kan få till den där "rosa" känslan? ;)

haha, dum fråga :P























Follow my on Bloglovin







Trackback