when will you understand me?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag kom hem för mer än två timmar, men det har vart full upp hela tiden och har inte haft tid att slappna av ännu. Nu tänkte jag försöka koppla av med en bra film efter en hel vecka med skolarbete. Det kommer säkert bli en hel kväll med bara film, finns inget annat att göra här hemma på landet. Min dag i skolan har vart helt okej, rätt trött och seg bara. (sovit för många timmar?) Jag och Elin hade det rätt mysigt på slutet med att sitta och kolla igenom gammla bilder, riktigt många fina bilder hittade vi på Facebook.

Bjuder även på den bild från dagen, det är en bild på min vän Viktoria som skulle kasta sig i snön. På tal om snön, jag älskar att det snöare hela tiden och att det kommer snö. Det var precis det här jag önskade, nu önskar jag att det stannar kvar en vecka eller något. Jag hatar att det är kallt, men jag älskar känslan att det finns snö.

Har ni haft en bra dag och hur ser eran kväll ut?

Kommentarer

Åh, det är massor av snö hos oss!

svarar på kommentarer och ska snart ner på ica

Fin blogg du har och fina bilder du tar! :) Kram

sv: Yes! :)

Haha va härlig bild! :)

sv; hehe ja . vad gör dudå ? :)

sv: okej, jadå :)

görs?

Bara bra!

SVAR : Låter bra! det är faktiskt rätt bra nu :D

Hej, just nu har jag DAGENS BLOGG!

gå in på min blogg och var med!

Vem vill inte ha mer läsare ;)

Btw, fin blogg!

Det är jättebra med mig sj? :)

sv ja :)

stackars tjej hon måste ha frusit !

hihi :D

Vad händer ikväll då? :)

Nä inte så mycket, vad gör du ? :)

sv: Det är bara bra, själv då?:)

nää jag måste ner på ica.. :/

jag har haft en bra dag ;)

själv?

mys med snö!

Vill du synas för mina 1000 läsare? Då skall du delta i veckans blogg!!

http://abps.myshowroom.se/veckans-blogg/ <–

sv; åh, jag gillar inte snö haha! ):

Fin bild! :)

härlig bild



kommentera ordet jag säger - du är med & tävlar - hur enkelt som helst - http://bexollila.blogg.se/2012/february/hemliga-ordet-tre-vinnare-lycka-till.html#comment

sv: så lite så! :)

Jo då det är helt okej, hur är det sj ? :D

sv; okej , nä typ inget, ska du också se melodifestivalen imorgon ? :)

Hej, läste att du går media på donner, är det bra där?

Funderar på om jag ska välja media på donner eller i stan! :)

allt bra?

♥ha en underbar helg♥

Blir nog filmkväll för mig med :)

jo det har jag med haft ;)

var med i DAGENS BLOGG på min blogg!

Vem vill inte ha mer läsare ;)

Sjukt fin och härlig blogg du har!

Hade också velat gå media på gotland och flytta dit.



Skulle du ha lust och göra ett länkbyte? :)



Vänliga hls Felicia Andreasson

www.feliciafoto.blogg.se

läs instruktonerna för att va ,ed :(

sv xD

vad lyssnar du på för musik alltså vad gillar du för musik? :D

Det där är en väldigt härlig bild!

Vad blir det för filmer? ^^



sv: Hehe, ja så blir det när min kära far är i farten.

sv; ja, jag längtar till sommaren! ):

ingetning, sitter å lyssnar på musik .. :)

kommentera ordet jag säger - du är med & tävlar - hur enkelt som helst - http://bexollila.blogg.se/2012/february/hemliga-ordet-tre-vinnare-lycka-till.html#comment

OBS LÄS INSTRUKTIONERNA !



läs de första som står..

Hej jag Kör frågestund på bloggen.. Fråga nått vetja :D

Härlig bild :)

tack, det är kanon.

hur är det själv? görs nå kul ikväll? kram

kommentera ordet jag säger - du är med & tävlar - hur enkelt som helst - http://bexollila.blogg.se/2012/february/hemliga-ordet-tre-vinnare-lycka-till.html#comment

sv aha okej :d har du ngn favvo låt just nu då?

känner mig kall av bilden

Ja :D

Tack!!

sv; haha, gillar du sommaren då?(:

vad fin blogg du har! :)

SV: Okej, synd :/

Hur ser din fredagskväll ut då? :)

Kram!

sv; okej , jaa det ska jag :)

sv: Den är så bra! :D

Sv: nej samma här lyssnar på musik, ja visst är det :D

Haha, ikväll har jag grym beslutsångest, jag vet inte om jag ska stanna hemma och lata mig, eller om jag ska fara ut med en kompis..:P Problemet är att jag är så trött, men det skulle ju ändå vara roligt.. Haha, vilka problem man har!:D

SV: jaha , då fattar jag :) tack!

svar: Hur menar du med, gör bara, gör inga byten?

Haha!mysig bild!!

ska bara mysa hemma med godis o annat gött tillsammans med sonen, imorrn blir det pulka tur kram

när kommer vinnarna upp på linnet och skalet? :)

Mysig bild!:)

så fin bild! :)

Håller med, det är fint med snö, men jag står inte ut med kylan:(

- härligt att höra :)

Härlig bild!! :D

häftig bild!

kram

va fina bilder du tar! :)

allting bra med dej? :D

Skön bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback