when you can take it with me and nobody else


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det söndag och för mig ser det vädligt lungt ut, fixa lite små saker. Senare kanske jag och Christoffer åker till Emilia och Fabian, vi får se hur det blir. Annars blir det en lugn dag, ska även se till att planera för veckan som kommer.

Mitt humör var inte på högsta nivå igår, men istället satt jag och tänkte på alla roliga saker som kommer hända dom här veckorna och månanderna som kommer. Först blir det Göteborg om två veckor och på hem resan ska jag få flyga i 55 minuter för första gången i mitt liv. Helt sjukt att jag inte flygat förut, sen ser jag fram emot att åka utomlands med klassen för första gången. Fast vi åker inte förän i September tror jag, men det kommer bli riktigt roligt ändå. Den 21 Mars kommer jag få ta bort min tandställning. Det finns även andra saker som jag verkligen ser fram emot, men det här är några av alla saker iallafall.

Vad har ni för planer för den här söndagen?

Kommentarer

hehe, varsegod!

denna söndagen ska jag nog bara ta det lugnt, sj?

Sv: Härligt att höra! det är bra med mig också, vad gör du? :)

ska bara chilla ikväll, eftersom jag tänkte göra lite viktiga saker när jag kommer hem :)

SV: Vad härligt ! :D

Hej! Jo det är bra med mig :)

Kram

/Lena

- Ska nog plugga ganska mycket idag...

sv: hihi ja!:D

gott te ! :D

Nu kan du se om du blev dagens awesome eller inte. Om inte, kööör igen :D

fin bild :D

Sitter precis och dricker det där! Världens godaste te :D

sv hihi :D

görs?

Okej,vad bra :)

Ingenting, detta blir nog en vilosöndag ;)

Sv: Jo jag mår helt okej, ont i huvudet bara...

te är så gott =)

jorå, min med :D

HEJ! jag tänkte bara meddela att jag byter nu blogg, från http://maddemadde.blogg.se till http://mmadeleinee.blogg.se !



och eftersom jag följde dig på bloglovin med min förra blogg kommer jag såklart göra det med den nya också, kram! :)

ja verkligen :D

sv; thihi, ja! :)

jag har tänkt att fota! :) sj?

sv: allt bra?:D

vad tycker du om bikinin jag har sytt? kolla gärna in och skriv vad du tycker :)

Fin bild! :)



Jag ska väl mest ta det lugnt och njuta av vädret :D

sv: grymt att du är med i dagens awesome, imorgon så får vi se om du blev det eller inte :D

Du har ju massor bra att se fram mot läser jag! :D Vart ska ni åka med klassen?



sv: Nej, jag ähar bara lite huvudvärk och försöker plugga med det,, plus en frågvis pappa som ställer jobbiga frågor. haha så de är bara småsaker för min del. sj då?

Allt bra med dig? :)

Sv: Försöker sätta på ett skydd på min iphones skärm men det går inte bra den sitter snett hela tiden och nu har den torkat hahahah!:/

Sv: Jag hade en ganska bra kväll igår med godis och melodifestivalen :D



Kraam :)) <3

sv bloggen bara (:

vvad görs?

tack så mycket :D

Fin blogg du har! :)



Besök gärna min blogg!

luckyfourteen.blogg.se

Hej igen, nu är dagens blogg utsedd kolla in om du vann! :D

http://lovesandraa.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-avslutad.html#comment

åh, en favorit i repris-bild! :D hehe.. ^^

- jaaaa, allt bra idag? :)

haha :-)

längtar du till sommaren? :)

Hoppas du har en bra dag! Kram :)

SV: hehe, några planer för den kommande veckan ? :D

sv; har haft godisförbud denna veckan, så får vänta tills imorgon ;)

okej,tv :)

jodå allt är bra!♥

sv: okej, ja jag kollade :)



Hoppas du får n toppen dag idag! ^^

jag skall till älsklingen, du? :)

svar: :D!

svar: ah jätte :D

Sv: Ja ;D

hej! jag har startat upp bloggen igen på nytt, kika vettja! fin blogg btw!

SV: aa! :D

okej vad bra, ja det är bra, händer ikväll?:)

Tusen glada tack tjejen :D

Fin blogg <3

Te är så gott!

SVAR: mm :D

ahaa, vilken film då? :)

nä inget typ :)

tråkar mest hihi :)

jordgubbs te är godast, eller hur ? =D



allt bra förresten? =)

SV. Jaha!Hehe:)

vad händer i veckan då?:)

vad skönt de

Älskar din blogg!

Hejhej! du har en sjukt fin blogg & header, hoppas du haft en fin helg! kram :)

Låter som att du får en bra söndag :) Haft en bra helg annars? :D

Du tar väldigt fina bilder. En fin blogg har du också!

fint att du ser framåt. 2012 är året då allt vänder :)

Hoppas att du har haft en bra helg!

kollar på teve :)

Hur känns det att vara med på listan på blogg.se? :D

ps: riktigt fin blogg!

Hej!



Vill du ha chansen att bli länkad inför mina 1000+ läsare och bli vald som dagens bloggtips? Blir du vald som dagens bloggtips så lägger jag in en bild på dig & beskriver din blogg! Var gärna med!



http://awagardi.blogg.se/2012/february/bli-dagens-bloggtips.html#comment

hihi tackar!:D

sv: härligt, jadå :D

Mysig bild :)



Jag kikar på teve!



Vad skulle du vilja se mer utav i min blogg?

Kram

sv: hehe :)

SV: Tack så mycket :)

ja :D

Åh thanks :D

Ja men absolut, för fin är den då verkligen ;) Kram

Gör du?:@

sv; okej :)vad gör du nu?

Fin bild gott med te!

vgd?

Åh det teet är asgott :D

sv bara musik och tar d lugnt hihi :D

gud vad fina bilder! kolla gärna in min blogg där jag skrivit om både bästavänner och kille :)

söt burk =)























Follow my on Bloglovin







Trackback