winter pictures, love


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm


Kommentarer

Aha najs :D

Himla vackra bilder :)

sv: så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

Sv: Jag mår super! Kram!

Sv hihi :) hur har din dag varit då?

allt bra idag?:)

sv: aa! :)

Hehe har glömt vad vi skrev om :P

kram :)

Sv: Ja! :D



Fin blogg du har! Kram

har frågestund på våran blogg fråga gärna något!:D

SV: Tack!

Hur mår du idag? :D

Gillar du One Direction?

Då borde du kolla in våran blogg om just One Direction. Vi uppdaterar med det SENASTE från killarna så att DU inte missar någonting!



Allt bra annars? :)

Kram!

/http://onedirectionweb.blogg.se

Fint!

sv: tack snälla ♥

- Okej :D

Hej! Allt bra ? :D

bilderna är fantastiska :)

SVAR: Haha ohja, har du haft en bra dag? :D

bra här, mätt & nöjd :D

vad gör du ?:)

Väldigt fint

Måste bara säga att du är grymt bra på att fota!:)

Allt bra med dig idag? :D

Vill du tjäna pengar på din blogg?

Då är det här rätt för dig -> http://xxmickisxx.blogg.se/2012/february/tjana-pengar.html#comment

Kram!

sv; okej, vad vill du ha hjälp med dåå? :)

sv: aah :D

fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)

Svar: härligt! plugg...

sv: jorå, jag antar det ;)

Hej nu har jag utsett dagens blogg, Kolla in om det var du som vann! om inte? Anmäl di igen! kör iång en ny dagens blogg på direkten! :)

hoppas du får en trevlig kväll :d

fina bilder !

Hej! jätte fin blogg:)

Är du duktig på design & kodmallar?

kolla min blogg & mitt senaste inlägg är behov av akut hjälp ! :)

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe in & titta om du vann. Hade du inte turen med dig så är det ny omgång direkt :)

åh, härliga bilder:)

har du haft en bra dag?:)

SVAR: Tack ;)

Åh vad fina bilder :)

teve :)

Jätte fina bilder!

Sv: det är bra, hu är det jsälv? :D

GRYMT FINA BILDER!

sv: hehe ;P



mårs det?



Krami

Åh vilka fina foton!

SV: gör du då? :)

Hej! Jag undrar om du gör några headers, tycker att din header är sjukt snygg?,skulle jättegärna vilja ha en ny stilren header. :) Kram

Skitfina bilder! Du är verkligen duktig. C:

Okej, samma här ;D

sv: Tack! :)

Du är så himla duktig!!

sv. Tackar så mycket. (:

allt bra ikväll? c:

åååååh... jag är så himla avundsjuk på dig sötnos!! Dels så vill jag också ha en sån fin kamera! och dels så vill jag vara lika vacker som du!

Hur har du fått ditt hår så långt?:)

kram!

Vilket är ditt favoritobjektiv? :)

sv; lugnt, har fått hjälp nu så :)

sv; det är bara att säga till när du kommer på det! :)

hejsan, super fin blogg med fina bilder! :) allt bra? :) kramkram

sv; vad skönt att höra! Jo, det funkar faktiskt med mig! :D

Yes :D

Läget?

Bra här med!

Haha, tips hur vi kan få denna konversationen till att inte bli tråkig och stel, haha?

älskar första bilden!

Samma sak för mig :)

fina bilder!

Planer inför helgen då? =)

sv; jaha okej:)

Men jag sparar också och klipper mig var 8:onde vecka som jag läste någonstans att man skulle men mitt hår växer till en viss punkt och sedan blir det inte längre...:(

Har du inget speciellt medel du använder?:)

sv: okej :) tack!

Haft en bra dag? ^^

jag har en canon eos 550d. har du tips på bra objektiv man kan köpa, hur ska man ställa in kameran för att få bästa bilderna och vet du något bra enkelt o gratis redegeringsprogram? tacksam för svar!

vad gör du? :)

Fina bilder! :)

SVAR: Vad bra :D

Den har varit både bra och dålig hah :)

har din dag varit bra ? :)

Jajemän :D

Sv; jaaa :D

sv; härligt :) vad gör dudå ? :D

sv: okej det är bra gjort idag?:)

sv: hihi! fina bilder :)

- jajemen!! :D

händer imorgon då?

sv: Tack så mycket :)

SVAR: Haha ja, riktigt gott :D

lycka till :D

-jag mår bara bra:)

vad gör durå? kramis!

fina bilder :D

sv; hih kej, jo de ä bara bra =)

Sv: Jo det är bara bra ! :)



Snygga bilder <3 !



Kram :D <3

sv: Väntar på att Revenge ska börja :D

sv; Tack, detsamma!

Gillaru vintern ? :)

har bytt bloggadess nu. så kika in där om du har lust!

ni hittar mig på nattstad.se/daghjort

Välkommen :D

sjukt snygga bilder!

bra blogg :)

Va härligt = ) här e bara fint!

Sv: Det är bara bra, längtar till fredag imorgon haha! Själv då?

Och tackar! :D

sv: samma är :)



kram

sv: okej, ska slappa :)

haft en bra torsdag? :D

tävling i min blogg! kolla mera om det här:



http://mojoking.blogg.se/2012/february/helgens-bloggar.html#comment

Oh såg att du har vart på IKEA, guuud så avund jag är. Skit roligt att fara dit :) Btw fina vinterbilder, roligt att man får vackra bilder men här i Norr börjar vi redan längta efter sol och värme :)



Tänkte också passa på att tipsa om adsettnings där du kan tjäna pengar på din blogg/hemsida oavsett stor som liten, prova du med. Gå in på på denna länk och tryck på annonsen och bli medlem du med! http://rockferries.blogg.se/2012/january/vill-du-kanna-dig-mindre-fattig-och-bli-rikar.html



Ha en fin kväll :)

sv:Ja, jag har haft en underbar kväll:) Själv?

okej:D

har varit på bio med mamma och syrran:)

Jättefin header, underbar!

det är bara bra med mig :) själv då?

superfina bilder!

Heeeejsvejs! Lust att va med i en tävling där du kan vinna ett skal till din telefon? :D (vilken telefon som helst)

Skulle bli så sjuuuukt glad, så du fattar inte <3 Puss!

http://siistersofsthlm.blogg.se/2012/february/tavling-iphoneskal.html#comment <3

Riktigt fina bilde måste jag säga! Du ska vara riktigt nöjd! :D väldigt fin blogg också! :]

Fina bilder :)

SV: heeh, vad göru? :D

Hej, ställ gärna en fråga på min frågestund så blir jag glad :') http://aemk.webblogg.se/2012/february/fragestund-fraga-pa.html#comment



förlåt om du inte gillar såna hära kommentarer.. :L

fina bilder :)

Allt bra sweetie? Sjukt nice blogg!

Hoppas du haft en fin dag

Fina :)

tack fina du!

Fina bilder :)

anmäl dig gärna till veckans blogg :)

http://ssmileyface.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment

vad hittar du på nu ikväll? :)

Hur länge har du fotat? :)

sv: det var härligt att höra! jag mår kanon:D

Kommentera vilken hårfärg du tycker jag ska färga!

http://beatriiicej.blogg.se/2012/february/rott-eller-brunt.html

Länkar dig som ett tack!! :)

Fina bilder :)



Sv: Japp! mums :D

Sv: Härligt! jodå allt är bara bra :)

Älskar den där bryggbilden! :)



SV: :)

Hej!



Fina bilder! Jag har flyttat till Votland i höstas och har lett efter fotobloggar att följa, och nu hittade jag ju en :)

Följa varandra via bloglovin ? =)

sv. Kul att d är med och tävlar ! jag utser vinnare imorn och kommer att meddela dig då, glöm inte att man får öka sin chans genom att skriva 3 kommentarer ! :)



hoppas du haft en bra dag?

Härliga bilder ! :')

fina foton!



skulle bli jätteglad om du ville ställa någon fråga till mig i min frågestund eftersom jag för tillfället inte fått en enda http://wendelas.webblogg.se/2012/february/fragestundigen.html#comment

sv: ja :)

bildernaär jätefina :D

Hejdär! Jag har tre pågående tävlingar på min blogg där du kan vinna tandblekning, 8 st onepiece lottas ut och ett presentkort på 300 kronor!



Här hittar du tävlingarna: http://shesadiva.blogg.se/2012/february/alla-tavlingar-som-pagar-just-nu.html#comment



Gillar du inte sånna här kommentarer ber jag om ursäkt! :)



Kramar/ Amanda

vinter kan vara fint! men jag hatar det ändå ;)

sv; japp

Tack ska du ha för din gratulation på min födelsedag! :D kram

sv: varsågod :)

älskar den första bilden, jättefin:)

ingenting faktiskt. har lite tråkigt :o

hihih, yes :D

SV: Japp, vad gör du? :)

Kram!

Fina bilder! :D kram

Hej, allt bra? ♥

allt bra? :)

kommenrtra om vad du tycker om min nya deisgn !

hejsan, va gärna med i min tävling om att vinna en personlig almanacka, alltså du får designa den helt själv!

Så fina verkligen super duktig på att fota verkligen önskar att jag var lika bra som du, gillar verkligen din header också måste jag säga underbar blogg! :)



Kram <3

åh vilka fina bilder! härlig blogg du har :)























Follow my on Bloglovin







Trackback