You are everything to me


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu tänker jag avsluta den här fredagkvällen med att gå och sova, min kväll har vart blandat med känslor. Ibland har det vart mysigt och roligt att umgås med dom här hemma. Men ena sekunden har det as dåligt och svin tråkigt, blandade känslor kallar jag det. Två bilder från kvällen med min lillasyster och min pappa, mys. Nu börjar jag bli sjukt trött och ska bara prata klart lite med min pojkvän i skype sen ska jag kasta mig i sängen och sova så att jag orkar med morgon dagen.

Imorgon är mina planer att åka pulka med mina små syskon, en fotorunda och dricka varmchoklad. Det är planerna för eftermiddagen imorgon om det blir bra väder. På kvällen blir det att åka till Lärbor och träffa min pojkvän och hans kompisar. Dom har sitt lilla lan över helgen, får se om jag är med och spelar eller inte. Kanske somnade direkt när jag kommer, får se.

Vad har ni för planer för lördagen?

Kommentarer

härligt :D jo det är okej :)

sv: tack Bea :)

sv: det samma! :)

SVAR: Jodå, det är bara bra! :)

hur länge har du fotograferat? :) <3

Vad gott det såg ut med choklad! :D

Det är bra med mig, sj? :)

sv: okej ^^

jag gör inget spc :P

Vad ska du hitta på imorgon då?

sv: det är bra, själv?:)

sv: samma här, va gör du ikväll då? :)

Hur är det? :)

Göra idag? :)

Everyone has 3 Lives: A public life A private life and A secret life(;

Verkar som om du haft en rätt mysig kväll! :)



SV: Jadå, så är det! :D



Tack så mycket! Det blev bara bättre under dagen, som tur var! Kvällen blev riktigt lyckad- tjejmiddag och mys med underbara kompisar för att fira 2 kompisar som fyllde år i december. Massa tjejsnack och annat skoj ^^.



Haha, det är sant! Tyvärr kan ju inte bussarna anpassa sig efter individer xD :)

STÄDA STRYKA PAPPAS SKJORTOR, TRÄNA OCH STRETCHA.

det bli min underbara lördag, haha :D

Hej, allt bra med dig idag?

sjukt fina foton du tar ! :D

jo tack det är toppen med mig :)

Har du haft en bra fredag då? kram :)

Skipo är ett spel som jag verkligen älskar! :)

Jodå det är bra - skönt med helg! :)

sj? :)

Mysigt ju :)

Planer för idag då? :)

Hihhi, eller hur :D

Mysigt :)

Hej! Skulle du kunna hjälpa mig med 3 bilder längst ner??

Svara i min blogg!

mums jag åt ckså choklad igår :D och popconr hihi :)



Jo tack jag mår fint jag med, såg på film igrkväll jag också hihi :D



ha en toppenlördag

allt bra idag? kram :)

hoppas du får en härlig lördag! :)

Jättefin blogg kolla in min ! :D

Härliga bilder. För min del blir det mys o melodifestivalen

Sv; Varse :) vad för kamera har du?

Sv samma här :) görs?

SVAR: Yes :)

Lät som en mysig fredagskväll! :)

sv: tack! :)

allt bra idag då? :)

SV: Igårkväll var det fredagsmys för min del :

Kram!

Hej, super cool blogg! :)



vill du va med i dagens blogg? :)

isf kika in! :D

sv; tack så mycket fina du! Allt bra idag?(:

SV:

Okej, så härligt!

Asfin blogg du har;)

kram

Jaa det blir mer och mer att jag andvänder mig av nattstad nu, så kommentarer ges gärna dit istället för blogg.se :) tack på förhand :D

http://www.nattstad.se/HallonMia

Godmorgon! :D Allt bra? :)

god morgon snygging!

sv: Tack! Åh vad mysigt det låter! Låter som en toppenhelg! Jag har inte så mycket planerat, ska träna hade jag tänkt.

sv: Tack! Åh vad mysigt det låter! Låter som en toppenhelg! Jag har inte så mycket planerat, ska träna hade jag tänkt.

nja ingenting ;)

Händer en sådanhär fin men kall lördag då? :D

godmorgon:D

SV: hehe nej, aww tack :D

Gott med choklad :)

SV: Jaha, okej :/

Vad gör du? Kram!

SVAR: Jaha.. du är väldigt duktig för att "bara" ha fotat i 2 år! :)

ska få besök! :D



frågestund på bloggen, fråga gärna något! http://sagasfoto.se/2012/february/fragestund.html#comment

SV: allt är bra med mig faktiskt, lite trött men glad! :) du då? :)

Hej, såg att du hade en likadan kamera som jag och jag undrar om du vet hur man slår på AF-hjälpbelysningen?

fina bilder! :D

sv: träffa kompisar tror jag :)

gott!

Jo allt är bra här med! :D

Vad ska du hitta på i helgen då? :)

Vad mysigt med fotorunda och choklad och sådant :)



sv: ja absolut :D

sv: jadå, hur mår du idag då? :)

SVAR: Oj, tusen varsågod! ;)

sv: jadå jag med, va gör du då? :D

Hur smakar egentligen den där Marabou med Non Stop? Det blir ju liksom bara lite knaprigare i mitt huvud, eftersom allt är ju choklad? Haha

sv: är med några kompisar & chillar lite :D

Mysigt!

Jag ska nog bara vara hemma, haha :)

skipbo e så roligt! :D

Roligt med en spel kväll med mys :)

Hamnade på din blogg genom att jag satt och klickade mig vidare!

Sjukt kul att det visade sig att du också går på donner!

Jag går dock i Göteborg.

Hur tycker du att det är där ?

Trivs du `?

Haha! Skipbo bästa spelet! Super flumm ju :)

Ha en riktigt bra helg!

åh skippoooo!

Gott med choklad! :)

Du har en jättefin blogg! :)

är marabou med nonstop gott? jag har aldrig smackat den, men vad tyckte du om den? ;)

Härlig blogg! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback