You blame others but it's you


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Min lördag morgon började rätt bra faktiskt, vaknade runt 08:15 och kunde verkligen inte somna om. Jag började med att äta frukost och sen gå ut och bära in lite ved med min pappa. Han skulle inte hjälpa till från början eftersom jag skulle göra det själv, men han ville inte att jag skulle göra det själv. Nu när vi jobbat två timmar har vi båda ont i ryggen och det är inte skönt. Tack för hjälpen pappa, vi är sjukt duktiga jämfört med andra, tänk på det!

Om några timmar ska jag dra iväg för att åka pulka med mina småsyskon, det kommer bli riktigt mysigt. Det snöar och solen skinner, sjukt bra väder för att vara ute idag. Det kommer bli en fotorunda idag också, bilder får ni se senare. Efter blir det att gå hem till min syster och dricka varm choklad, sen glider jag mot Lärbor.

Hur bra väder har ni idag eller har ni dåligt väder?




Kommentarer

här är det sol,snö och typ -549520920 !

Okej inte riktigt men -17 är det iallafall..Skulle också vilja gå ut och fota men vet inte om man har fingrarna kvar sen haha .:)

SVAR: Ja, det är bara bra :) själv då?

Åh,detta såg ju jätte gott ut:)



Vi har strålande sol idag:)

Duktiga ni har varit :)

Jaha mys :D med?



Ehm jag ska vara med Lina och shoppa ! :)

allt bra!? :D

Planer för helgen? :D

Mums vad gott! :)

nej usch! sånt göra överlåter man till sin farsa! xD

med mig är det bra.

Jaha, fan vad mysigt :D

SV:

Varsågod!

Det är bara bra, själv?

Sv: Varför det? :(



Kan du göra min design?? ;)

Haha vi ska göra toast snart :D (haha din bild)



SVAR: Skönt att höra :D

hehehe det är ändå ett pappa-göra! xD hehehehe... (A) förutom att klippa gräsmattan...det är dotter-göra bara för att det är så galet kul! ^^

Sv: Okej, men snälla!!! <3333333

Vill oxå ha småsyskon ^^

SVAR: Vad roligt! Jag ska hänga med bästis. ;)

Har du sovt bra? :D

sv: allt bra? :D

SVAR: Ja men verkligen :D

ok förlåt sötnos.. ^^

Hos oss är det pappa som hämtar ved bara för att han är så noga med vad som ska eldas först. Vi får inte ens fixa brasan. :P men jag tror att det är att pappa är för stolt över att göra allt arbete att han låter ingen annan göra det....hm...det låter som jag....Då har jag löst det! Nu vet jag vars jag har fått min envishet ifrån.. ^^

sv: Nämen, finns tyvärr allt för många som henne. Men det var starkt gjort av er och ni kan känna er nöjda. Ni får tvinga henne göra nått annat ;)

gahh förlåt igen..xD det ligger i min natur att skämta när det blir för allvarsamt.. ^^

sv: jodå, det är bra just nu. Hoppas med dig med!

Ha en bra dag :)

Hej:-)

Vill bara smyga in och önska dig en forsatt trevlig Lördag,kram!

Fin header

- mys, jag pratade med några kompisar på skype mest hela kvällen igår :)

Sv: Okej, tack ändå! <3

hehe va bra att du förstår.. ^^ det är inte många som fattar mig..xD

- ja det var det verkligen, dom är toppen :):)

Dåligt! Det är -12 och snöar! :(



SVAR: Hihi, så bra att man kan göra folk glada med sanningen! :D

Ah tror dig ! :)

tack ;)!

-15 grader här!



vilken storlek kan du lägga upp som max på dina bilder? Kram

det är bara bra :)

Vi har jättefint väder, strålande sol och snö! :)

det e bra med m ig oxo :)

Hellu

tävlingen när man kunde vinna linnet och extra

Är ganska klumpig av mig, du kanske visade vinnaren, men jag kan inte hitta :)

Hej! Passa på att ställa din fråga i min frågestund! :)



Direktlänk: http://elinphotoo.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment



Ledsen om du inte gillar den här typ av kommentarer!

Kram :)

Sv; skönt, det är bara bra med mig! :)

vädret här är jättefint med sol, dock väldigt kallt :D

Mumsigt :>























Follow my on Bloglovin







Trackback