you must tell the true


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det den 7 Februari och på mitt schema står det halkkörning, nervös tjej. Varför jag är nervös är en lååång historia. Hade man kunnat slippa halkan hade jag gjort det, men tyvärr går det inte att göra så.

Min kväll igår blev riktigt bra, jag och min pojkvän såg en film och hade det riktigt mysigt. Vi bokade även biljetter igår för vi ska till Göteborg vecka 9. Men nu måste vi göra om lite eftersom vi ångrade oss, får se hur det går. Nu ska jag fixa mig för dagen för att snart kommer Simon och hämtar oss, vi slipper att åka buss imorgon rätt skönt. Efter halkörningen idag ska jag träffa min bror, kommer bli riktigt mysigt har inte träffat han på två veckor.

Vad har ni för planer för dagen idag?

Kommentarer

jodå det är bra ! :-)

vad ska du göra i helgen ? :-)

hur är det med dig då?!

Det är så mysigt att kolla på film med pojkvännen^^ Vad ska ni göra i Göteborg?:)



- Det var bara bra med mig igår, hur var det med dig?:)

Halkan är så kul, verkligen super roligt!

sv:

Vad ska du göra idag då? :)

Halkköring var väldigt roligt minns jag. Jag gillar annars inte att köra bil så mycket, men det var skoj.

hoppas halkkörningen går bra :)

Hej hoppas att du har det bra; Eftersom jag är sponsrad inom sociala medier så har jag ett ex antal inbjudningar till Pinterest – det hetaste inom sociala medier just nu! titta förbi min blogg så kan du läsa mer ifall du vill ha en. Kram

sv: kanonstart enligt mig hihi ;)



önskar dig en fin Tisdag :D



Krami

Håller tummarna för att det går bra! <3



SV: :)

Lycka till idag!:)

Vilket mysigt foto! Vill bara dyka in och sova!! (;

de kommer gå jätte bra :) jag hade sjukt kul på min halkkörning :)

Fin Blogg ! :)

Dagens blogg är avklarad! Kolla om det var du som vann, annars, kommentera igen och försök med en ny chans! :D http://moooolin.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-2.html#comment , Lycka till! <3

hihi tack:D fina bilder du har!

Sv; det är superbra här , själv då ? :D

hoppas att du har en bra dag söt så kanske vi höres senare när jag kommer hem från skolan och praktikerna. :)

Har väl inga fler planer förutom att försöka bli frisk. Själv då?

- jupp :D

Gud vilka fina bilder & riktigt fin header!!

ta gärna en titt på min blogg och några tips hur man kan göra en cool header?:)

:) Snart körkort då??

När kör du upp?

Lycka till på halkkörningen! :)

sv: jo här med. gör du diag?

Sv: jodå jag mår bra! :D

Vad gör du? :)

läskigt med halk körning :O

Tack snälla du :)



Hoppas verkligen det går bra idag för dig :)

Det kan jag förstå ! :D

Halkan är ju jätterolig. Eller i och för sig, jag körde med min pappa eftersom han är körskolelärare. Så det var bara han och jag som lekte runt där:)

åh halkbanan (om det är det du menar med halkkörning) var så roligt! :D Jag var jättenervös före eftersom jag hatar att köra bil när det är snö och halt. Men halkbanan var riktigt rolig tyckte jag :) Gick det bra för dig? :)

Ska,nog plugga snart och kolla på film med min kompis :)

sj?

bra blogg, kika gärna in i min och släng iväg en kommentar! kram :)























Follow my on Bloglovin







Trackback