A cold day with sunshine


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Vilken underbar och lång fotorunda jag och min pojkvän har haft idag, vi var ute i kylan i tre timmar. Tror ni att jag tyckte det var kallt? Jag hade inte dom bästa skorna för att vara ute så länge, men jag får skylla mig själv. Det kommer fler bilder senare.

Just nu ligger jag i sängen och försöker få upp värmen på mina händer och fötter, dom är värst. Har även just ätit mat och kvällens mat blev en kycklingrulle, dock orkade jag inte hela. Men det var riktigt gott och det är något jag skulle kunna äta flera gånger. Under kvällen blir det mys med killen och se en film annars har vi inga planer, det blir bara att tagga till en helt ny vecka. Min känsla för den nya veckan kommer blir bra med massor av roliga saker.

Har ni vart ute i det fina vädret idag?

Kommentarer

Hejsan! Vill du få några hundra läsare till ? Va då med i våran dagens blogg tävling :)

sv ;det är så det är! :D

Kycklingrulle är riktigt gott:) Vad har du fotat för roligt? Fotar din pojkvän också mycket?

Låter som en jättemysig dag! :)

fin bild!!



svar: :D!

svar: varse! :D

Tjeeeningen! Om du eller någon i din närhet har en av mobilerna nedanför startade jag precis en tävling där du kan vinna ett skal+skärmskydd från blingskal! Var gärna med och tävla! :D

iPhone 4/4S

Samsung Galaxy SII i9100

Samsung Galagsy S i9000



http://awagardi.blogg.se/2012/january/tavla-och-vinn-blingskal-till-din-mobil.html#comment

Fint foto! Jag har inte varit ute i det fina vädret, haha (a) blek latmask här!



Svar: Kan dom göra s? :o bara peta in en ny?

Fin bild! Det är fint väder ute idag och jag fick ta del av den en liten stund idag. Jag skulle vilja gå en promenad men det är för kallt för det ^^

idag var det bara molnigt och tråkigt väder ju ;o

sv: härligt :D

vad gör du? :D

Fin bild!

http://jessicaochmalin.blogg.se/

LÄS GÄRNA!

sv. haha ! :)<3

Psykisk Sjuk Mamma, Syster med förståndshandikapp misanhandlad och kidnappad - följ min kamp - http://casan.blogg.se

sv: jag har inte gjort så mycket ! Sk träna ikväll :)

försökte vara ute en stund men inge kul när man är sjuk >_<

Hahaha, rätt åt dom (a) nä, just kidding. Men har man bild på gymnasiet? :o

var så kanske en halvtimma bara :D

Sv: okej :D nä, var bara tvungen att vara säker... Nåja, det blir väl bra :) Men gör man samma saker alla tre år?

Jättecool bild!

oo :D

jag gosar med katten, haha :D

okejoekj =) Lyssnar på musik och ska strax börja baka de sista för imorgon



kram

oh vad gott med kycklingrulle! :D

sv; det är sådär pga feber , men annars är allt ok med mig också! :)

Okej :D Vad är det för kurser t.ex? :) förlåt för att jag frågar så mycket, du kanske inte alls vill svara, det är lugnt om du inte vill :)

Snyggt!

Mysigt att han följer med dig ut i alla fall. Alltid trevligare med sällskap:)

curry är bäst!

sv tack tack :D

allt bra med dig+

sv: tack för ditt svar! :)

btw grym blogg o sjukt fina bilder :d

sv: tack för ditt svar! :)

btw grym blogg o sjukt fina bilder :d

SV: Jodå det är bara bra! :D

Det är som här då. Min pojkvän får oftast följa med som sällskap. Haha, de kan behöva frisk luft de också så vi gör dem ju en tjänst som släpar med dem ut:)

Aop! :D



Vad gör dudå? :)

sv: härligt, jadå :D

ahrå

Aaaw tack bästa Beatrice:D

Hejsan vilken fin blogg!

Missa inte chansen att vinna en värsting plattång på min blogg till ett värde av 795kr

SV: haha ja :D

haha :D

Hejsan vilken fin blogg!

Missa inte chansen att vinna en värsting plattång på min blogg till ett värde av 795kr

jaha vad kul! :D

^^

gillar bilden!

Här var det inte fint väder, men det är bra att du tar vara på ljuset :) Särskilt nu när det är så mörkt.

Hej! Söt blogg du har!



Jag är en modestudent som bor och pluggar i New York. Just nu säljer jag smycken från Marc by Marc Jacobs genom min blogg.



De är alla LIMITED EDITION-smycken så skynda in och beställ innan de tar slut!



Trevlig helg!



Celinas New York

Snygg bild!!

Fråga jättegärna frågor till min frågestund.

Dem två som skickar mest frågor länkar jag i menyn!



Direktlänk : http://annawahlstroms.blogg.se/2012/january/fragestund.html

SV: Några planer för veckan då? :)

Vad tycker du om bilderna min syster tog på mig och min häst sindy idag? Kommentera gärna vad du tycker och säg till om du vill se mer bilder :D Hehe

Jo jag med och ska försöka att städa med hungrande mage xD

görs ikväll ?

Nej precis!

sv: hehe ja :D

sv: ja det är grymt! åker snart till Thailand, så kan inte vara annat än bra ;) sj då?

fin blogg och fina bilder!

hoppas du haft en bra helg!:)

Kram

sv: ingen orsak :D

mysigt :(

deppa haha

Ja :( men mamma håller på med maten nu :D yay!

Allt bra med dig finis? :D Kramizzz!

hatar att va sjuk vill åka till killen :<

Hej! fin blogg :) har en veckans blogg tävling ifall du vill vara med :) kram

SV: Nehe, nej inte här heller faktiskt, plugg och sånt.. :)

Yes :D

sv det är bra :D hur har din dag varit?

Vad duktig du är på att fota!!!! :)

mysigt med promenad !

fina bilder :D

vad mysigt! Om man kunde klara va ute tre timmar och fota i kyla, här är de lite svårt ibland känner jag. -15 gör att man klarar en timma om man rör på sig med. haha ^^



sv: okej vad bra gjort idag?:)

Aop :D

yes :(

sv jodå de funkar :D

Allt bra med dig? :)

sv: mysigt, kompis och träning:)

sv: haha ja :D

sv yes :D

hur har din dag varit?

Jodå det är bara bra med mig :) Hänt i helgen då?

vilket härligt fottoo lite vår lite vinter!

puss

här har solen skinit idag med, ljuvligt!

fin blogg!

Vilka otroligt fina bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback