a feeling and I keep left at the


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Under kvällen har jag och min bror vart och ätit mat med min lillebror och hans kompis, rätt mysigt. Det fick bli snabbmat den här gången. Annars har vi inte gjort så mycket mer, bara tagit det lungt och sett på en film. Det har även börjar snö här på Gotland, inte mycket snö men jag är ändå glad. Fast det värsta är att det kommer nog inte finnas kvar till imorgon, jag hatar att vi inte fått någon klokt snö den här vintern. Det känns som en sommar utan sol, helt sjukt!

Imorgon/idag ska jag vara med några underbara tjejer på stan och sen mot kvällen får vi se vad som händer. Jag följer med Emilia hem och sover hos henne, det kommer bli en riktigt bra dag känner jag. Ska även försöka ta lite bilder under dagen med tjejerna.

Vad har ni för er, har ni snö hos er?

Kommentarer

sv; yes!

Låter som om du kommer få en mysig dag imorgon!(:

inget. funderar på om jag skulle gå och lägga mig med hopp om att jag somnar men det känns inte som om jag kommer kunna göra det. :/

hehe jo men precis..xD

sv; jag ska iväg och hälsa på min doktor (som även är min kusin haha) eftersom han reser hem imorgon! :D

du är så söt! :D ^^ <3

Pojkvän hörredu! :)

Vilka underbara bilder du tar! Grymt duktig :)

Oh nu blev jag hungrig.. haha :(

Gud vad hungrig jag blev nu :)

Har ingen snö här!



sv: Härligt och höra, jo börjat bra här också :)

nej jag ska försöka sova nu.

sv; hahah ja! :D

sv' okej :)

Vilken fin blogg du har! :

Kolla in min och kanske släng in en kommentar? :D

Ha en bra dag imorgon/idag ^^



sv: Äh, det är lugnt ;)

vad kul! vad gjorde du?:)

jag hade en rätt lugn nyår, men det var kul ändå!

vi har massa snö!!



sv; åh okej, låter ju bra! samma här också, umgås med lite vänner och ska jobba i helgen=)

Vad skulle ni göra om världen gick under i år?

Se vad jag skulle göra på www.llollobc.blogg.se :)

sv; japp. händer idag? :)

Men... gott! Har varit sugen på hamburgare sen jul >.<

ingen snö här! :(

mmm, gott med snabbmat!

jarå. :D



planer för dagen idag då? :)

- Japp.

Vi har ingen snö hos mej. :(

Fina foton! :)

Vi har ingen sn :O.

Gott med hamburgare ibland =)

Har du några planer för dagen idag? :)

Fjärde dagen 2012! roligt med nytt år?

jag har iallafall en tävling på bloggen, var gärna med: http://bilderbyalice.se/2011/december/tavling-vinn-halsband-fran-xenobia-design.html#comment

Hoppas du får ett bra 2012!!

- Ja, det är jättetråkigt. Men det ska tydligen komma snö idag. =)

fin bild :D

Hejhej, jättefin blogg! :)

Är allt bra idag? :)

ja, jag brukar göra så iallafall :) peppar mig uta tusan!

sv: det är bra, sj? :D

ah, här snöar det för fullt + igår kväll.



åh va gott med bacon på hamburgare!!! :D

sv: jaa :/

det kommer bli en suuuuuperbra dag! :D

Sv; Varsågod! :)

- Ja, fast nu känns det inte som om det kommer att komma snö. Himlen är klarblå och det är storm, hihi. :/

sv: hehe, jaa såg att du bara hade sovit två timmmar ;)

sv: Samma här:)

nejmen det är okey :D

Jag har ingen snö alls, det har inte ens snöat en gång xd

fan va gott!

vad är det för hamburgare haha?:D<3

totalt, vad gillar du att fotografera då? ;*

va god hamburagaren ser ut ^^ och bilderna på hamburgaren var fina!

Åh så gott! :)

Önskar dig en toppen onsdag, blås inte bort!! kram på dig :)

fin blogg ! allt bra?:)

God morgon! :)

Hoppas du får en bra onsdag, KRAMIS :D

Sv; Jag fyller år idag så bästavän sover här i två nätter! :)



Är allt bra med dig?

kram

Eller hur!

sv: :)

Vad ska du göra idag? :)

sv: okej kul, jag ska bara chilla typ haha :P

Nä, snö har inte kommit hem till oss.:(

Hej! :)

Allt bra?

Gillar första bilden! :D

jag somna till slut i alla fall. ;-)

åh vad mumsigt det ser ut med bacon på :D

gottigott :D

vilken fin blogg! :D

allt bra?:D

Riktigt snygg design!

hah jo vi GANSKA så mycke snö här just nu;P

sv; jepp! Gjort idag? :D

- snällt!

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

sv okej, låter gött. jag ska iväg o städa en sväng på en gård idag, o handla, annars är det lugnt. vad gör du ikväll tro?

-Svar: Det har varit bra med med mig också. :)

Planer för idag?

SV: Tack!



Här är det snöstorm, inte så jätteroligt :(

sv: allt bra? :D

Vi har ingen snö i GBG, så jävla synd :(

lät trevligt!

åh fy satan, det där såg gott ut..

Hejsan va med i min dagens blogg snygg blogg du har själv ha en bra dag kram :) <3

jätte fina bilder! :)

Sv: Det är bara bra! ♥

Hej, är allt bra? :)

Vill du göra ett bloglovinbyte?

Kram♥



Hos oss är det ingen snö, bara regn, regn och ännu mer regn;/

Fin blogg! :)

Okej, jag svarar på kommentarer ;)

hej allt bra med dig? :)

kram

sv; JA :(

de där ser gott ut

Goddagens, allt bra? :D kramis

skönt!

inte mke, ska snart ta en dusch:)

okej, dagen har varit jätte bra :)

Allt bra idag ?

Gott! :D



Sv: mysigt, samma :D

sv: så gott :D

jag tvättar :) sen svarar jag på kommentarer :) och kollar 'tre systrar och en mamma'. Händer ikväll?

såg riktigt gott ut!

sv' :)<3

Vinnare utav dagensblogg är uppe, kika in & se efter om det blev du !

Kram

sv: tack så mycket!

nej då.. jag älskar mitt jobb:)

Vinnaren av Dagens blogg är nu öppe :) kika in och se om det blev du snygging!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-2.html#comment



Annars anmäler du dig igen va :)?

sv; haha jasså, gillar du snö? :D du kan gärna få allt vi har, för jag hatar det :]

massor med snö:)

Mums :)

sv: jag har vart med en kompis ;)

sv: ja :D

Gott det ser ut :D

Hej , Följa Varandra via bl♥glovin'? :)!

sv: gött :)

näe, typ bara hängt här hemma...lite boring men så är det :P

Gott!

Det är bara bra med oss.

Vad hittar du på en kväll som denna?

Kram

Jätte fin blogg! Hur står det till med dig då?

jo det är toppen här med!:D<3

gör du söt?

Tack för gratulationen:D

svar: ah, fast vill i så fall ha mer :)

Tjena! Jättesöt blogg! Kolla gärna min! ")

mm :) <3

hehe :d

jaa:)

har du haft en bra jul och nyar?:)

sv; det är toppen med mig! :)

kram

svar: yes :D

Sv: Det är bra här också :)

fin blogg

aha, tänkte om du hade något specifikt? :)

japp!:D<3

bara tar det lugnt med en film. :) när kommer ett nytt inlägg!? :(

sv: det är bra med mig också, vad gör du?♥

hej! fin blogg du har! kika gärna in hos mig :)!

har du gjort under lovet? :)

Fin blogg! :)

Ha en fortsatt bra kväll :)

ah verkligen!

Hejsan! Vinn underkläder för 500kr från Evasunderklader! Tävlingen är inte alls komplicerat! OCH chansen är STOR! Inte många som har deltagit! KANSKE VINNER DU?! :D



http://candygloss.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-for-500-kr-pa-evasunderklader.html#comment

vad tycker du?

http://lifeofaltinbekteshi.blogg.se/2012/january/dagens-bilder.html#comment

SV: Allt är bara bra med mig :) Hur är det själv?

sv: hih kej,jo bara bra :*

sv: okej, jora de e najs :D

sv' <3

Det där såg riktigt gott ut :)

Kan vara trevligt med snabbmat ibland.

-Svar: Jag har varit hemma och jag gick lite hem till min kusin en liten stund.

Vad gör du just nu? :)

sv: Tack så mycket :D.

Ångest!

Kan du kanske hjälpa mig att välja mellan en svart och en vit iPhone? Kommentera isåfall på inlägget med rubriken "Hjääälp mig!". Tack på förhand! :)



- Karro

göra imon?

elleer har jag frågat det redan? ;)

Förlåt för jätte sent svar, men har inte haft tid för bloggen, det är ju lov trots allt ! :)



ser ut som bilder från nån reklam film , sjukt snygga!

sv; haha ja, är det bra med dig idag då? :)

Hoppas att du har haft en jättebra jul och nyår:)

sv nej jag var iväg o hjälpte en kompis att städa ett kontor typ =) nåt planerat för den kommande helgen då?

Vad gör du för något? :)

sv; Allt bra denna onsdagskväll :)?

varit med kompisar och familjen typ :)

Kan inte du ha en frågestund på bloggen? :)

Hehe ok. ^^

röst på mig snälla!<3

kan verkligen tänka mig de;D

Mysigt :) vad glr ni då?

Jag kollar film!

sv: ja deet är det verkligen! hur länge har du fotat :)?

sv; härligt! Det är bra med mig också :)

sv: okej, jag ska till ullared :)



skulle du kunna rösta på mej i en tävling? Jag är nr 4. Om du gör det är du guldvärd!<3länk dit:http://nickienickie.blogg.se/2012/january/finalisterna-i-dagens-blogg.html?_tmp=2e

-Svar: Jag sitter och kollar på min serie medans jag äter frukt. ;)

Hur många syskon har du?

Hej, läs i mitt senaste inlägg om hur du kan tjäna mycket pengar på din blogg, även om du inte har många läsare. Använt mig av tjänsten sen jag startade bloggen (i 2år) och det är absolut inget bara ''registrera er här'' :)



utan man tjänar pengar på riktigt, får ut ca 300kr månaden. =)



//kramis

Här är det bara blask och tråkigt väder. ):

sv' Förstår det :) Haft en bra dag?

Gott :D!

sv: Det var mysigt:)

sv: okej, tittar på OTH :)

haft en bra onsdag? :D

ja:D

De där såg grymt gott ut!

sv: hehe yes :P

sv: gosar med pöjken min =)



händer imorgon?



Krami

Fett gott! :D hihi har skrivit på en artikel hela dagen.



- ja visst var det! ^^ Varsågod sötis! :D

Tjooo händer?

sv' inget typ, dudå? :)

Du är en otrolig fotograf :O Du är nog den enda som lyckats få snabbmat att se gåt ut! ;)



Hehe, kram på dig! <3

Har du haft en bra dag då? :)

Sv Låter underbart det ju! Haft en trevlig kväll nu då?

sv: jodå de hade jag! ;) och nu blev jag hungrig.... haha ;)

gott :P

Hej !

allt bra med dig ?

Passa på att tävla om en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut till de nya härliga året 2012 !



Klicka in här : http://moonzanna.se/2012/january/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment

Man får ju passa på när de har sänkt pris/moms ;)



SV: Varför inte? Har aldrig sett bilder på ditt rum, nyfiken :)

sv: Okej, tack för hjälpen! :)

sv: haha jaha då förstår jag ^^

sv; vad gör du då?(:

sv; Tack! :D

haft en bra onsdag? :D

sv; jaha okej va trevligt. jag ska nog inte göra så mycket idag :)

Gott :D

BACOOOOOOn <3

sv; så lite så :)

Skönt att höra, jo det är bra här med!

Haha :D <33

förlåt att jag bara försvunnit såhär, men hänt lite skit jag vart tvungen att ta tag i. Jag är tillbaka inom kort !

okej, vad händer annars då? :D

Idag ska jag och min vän Maria bege oss iväg på hemligt uppdrag ;)



Vad har du för planer för dagen?

Kram

okej, allt är bra :)

Vad ska du göra idag ?

- japp :).

suuuper. idag kommer jag vara lite off, det är min födelsedag. men hoppas att du får en grym dag idag! :D

Allt bra idag?:D



KRAM

Ja :D

Sv: Några frågor hade jag! :)

fin blogg följ gärna min

på bloggving

http://mosansliv.blogg.se/

hejsan! nu kan du vinna svinsnygga smycken på min blogg. kika in och se om det är något för dig!

direktlänK: http://hannalovisasol.se/2012/january/tavling-hoofstorese.html

Åh vad gott, haha.

Blev suuugen :)

Finfin blogg! Kolla gärna in min lilla fotoblogg & lämna en ärlig kommentar!

Åhh, vad gott det ser ut o.o

Vad fin du är i headern!

Ska vi följa varandra med bloglovin'? :)



KRAM

Www.socosy.blogg.se

åh vad mysig blogg du har ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback