answers to questions


Ännu mer bildbrist, men det får gå. Eftersom det regnar är det inte roligt med en fotorunda, så jag får försöka fota imorgon istället. Jag fick tre frågor av en tjej här om dagen och här kommer svaren, vill ni med ställa någon fråga. Säg bara till så svara jag så snabbt jag kan i ett inlägg, men ni måste säga att ni vill helst att frågan ska vara med i ett inlägg.

Hur kom det sig att du började blogga? Först såg jag blogg.se och tänket det kan ju vara roligt att lägga ut bilder och skriva av sig. Sen började jag skriva för mina vänner och därefter ramlade det in lite kommenater och pratade även med en tjej som hjälpt mig en bra bit på vägen, för att försöka få flera läsare. Jag ångrar inget, älskar att blogga.

Vad har du för tillbehör till din kamera? Till min kamera har jag, tre objektiv, ett filter, reflexskärm, batterigrep, fjärrutlösare & jag har även skolskydd till objektiven. Snart har jag även en kamera väskan och förhoppningsvis ett stativ. Fler saker kommer jag få det här året, eller ska iaf försöka insakffa flera saker.

Vart handlar du kläder mest? Jag vet inte vart jag handlar mest kläder, tror det är H&M eller Bikbok. Men det är olika varje gång, jag har svårt att binda mig vid en affär. För ibland finns det inget snyggt, men nästa gång kanske det finns det.

Kommentarer

svar: :D

svar: <3 <3

SVAR: Mysigt, vilken film då? :)

Igår slappade jag bara.

Skriv gärna din åsikt om det här : http://fiiaaz.blogg.se/2012/january/ert-val.html#comment

Tack! :)

jadå!

Ganska!<3

Sv: Jaha! Men jovisst, det skulle ju vara kul ;)

allt bra med dig?:D

japp1:)

svar: ska försöka fixa en ny design, lite ändringar + försöka fixa ett bildspel i headern :D du då? :)

svar: okej! :D jag sitter hemma hos min nu ^^

har du något tips på vad jag kan göra idag, min sista dag på jullovet?

så fin bild! :)

svar: ja! :)

känner du igen dig i mitt senaste inlägg eller? :o

Hejhej!

Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfri Iphone-skal, klicka på denna länken ; http://nadinslife.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphone-skal.html#comment

så kommer du direkt till inlägget!

Lycka till!

Riktigt fin blogg du har! allt bra med dig?:)

Sv: Men då ska jag allt ta och skicka in en under dagen! Ska bara se vilken som jag helst skulle vilja ha inramad! :)

jaha okej :)

sv; yes! Händer sen?(:

Hej! Tänkte bara säga att jag nu har skickat in en bild :)

vad har du för dig just nu då? :D

Var gärna med och delta i dagens blogg här : http://fiiaaz.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

Var med och tävla i Dagens Blogg! Gå in här: http://www.tassosandreou.com/2012/01/dagens-blogg-sondag.html

Hejsan, guud vad fin blog, allt bra ? :)

Fin bild! :)

fin bild ! :)

japp!:D

Härligt du :) Händer och har hänt i helgen då? :)

Hallå! hur är allt med dig sötnos? :)

När börjar du skolan igen? ;D Kram

jo med mig är det helt okej,själv då:)?

japp1:D<3

Okej!:D

Hej fin blogg, ska vi följa varandra på bloglovin'? :)

klart! allt härligt med dig idag då? :D

Tycker också om att handla på Hm och bikbok :)

hej!

allt bra med dig? :)

okaj, ja det är bara bra med mig! =)

hej allt bra? :) följa varandra oå bloglovin? :D

gud vilken fin blogg föresten :D

lusta tt köra länkbyte?

ja :)

jag har varit och planerat nu och i kväll ska jag se film med carro. :)

Fin blogg! Och fin bild! Allt bra med dig då?

Super fin blogg!

Hur har du fått dit bilderna där nere?:)

good :):)

Håller med dig, man kan inte hålla sig till en affär hela tiden.. :P

Var gärna med i veckans blogg! :3

http://myplanet.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html

As sötblogg !! ♥ O ÄLSKAR dina bilder :ooo ♥



Länkbyte ? :O ♥

Härlig blogg, med många vackra bilder:)

Det är grymt, själv? :D

hej, håller på att fixa en ny blogg som jag ska byta till, kolla gärna in den och säg vad du tycker :)

http://mmadeleinee.blogg.se

Okej, jag svarar på kommentarer ;)

hehe mm :)

Nu är jag tillbaka efter en kort bloggpaus som jag haft i helgen! Men önskar dig ett bra slut på denna söndag!

sv: Haha. Jag älskar bilden:D

Hej fin blogg :) följa varandra via bloglvoin? :)<3

Frågestund på bloggen, frååga på! :D

Skulle varit jätte schysst!



http://lindales.webblogg.se/2012/january/fragestund-1.html#comment

Kul att läsa svaren! :)

sv: okej vad kul! :D Vad tyckte du om boken då?

ja jag med iofs ^^

Ok nice :) <3

sv; jodå! har du nå tips på bra epamusik? alltså dunkdunkdunkdunk låtar ;)

-Svar: Det är bra med mig också.

Händer imorgon? :)

sv: är med e kompis, själv? :)

Niiice :D



Sv: hahaha aw dsm :D

Åh vilken fin bild :)

- Ok, är den bra! :)

Jag såg "Dr. Dolittle". =)

tihi :)

fin bild!

Hejhej, har en frågestund just nu så hade vart jättesnällt om du slängde några frågor.



Ha det bra! btw as fin blogg!

Heej, ska vi följa varandra via bloglovin? :D

finfin bild!

superfin blogg!

kika gärna in på min blogg och släng in en gullig komentar :)

ställ gärna också några frågor i min frågestund :)

http://marionnelly.blogg.se/2012/january/bara-fraga-pa.html

kram!

Fin bild! :)

fin bild! :)

Fina bilder, blir sjukt inspirerad. :)























Follow my on Bloglovin







Trackback