bara produktfotografering idag



Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Som ni ser har jag gjort om den här bilden och blev rätt nöjd med den. Den är inte som alla andra bilder och det är därför jag gillar den. Jag ändrade färg på bakrunden och sen har jag bara gjort den här cirkeln. vad tycker ni?

Idag är det torsdag och när klockan är 10:30 ska jag åka och hämta mina produkter som jag ska fotografera och sedan ha en utställning för er som missat det. Det kommer bli riktigt roligt, så jag ska produktfotografera dom här två dagarna innan helgen. Fick även frågor igår ''varför är du hos din pojkvän så ofta?'' Först och främst vill jag vara hos honom så ofta det går. Men det finns även andra små skäl. Vi är är inte med varandra hela tiden det hoppas jag att ni föstår, jag gör mitt medan han håller på med sitt eget. Det funkar sjukt bra att vara här ofta, jag vet inte vad mer man kan säga om den frågan.

Vad ska ni göra den här tosdagen?







Kommentarer

Hej, allt bra ? :)

God morgon på dig :) allt bra? sovit gott :) har en fråga till dig eller först måste jag bara berätta som säker många nadra gör hur sjukt duktig du är på att fota! och frågan är Kan du något om Nikon? :D

Så fint! :)

så himla fin bild! :D

Ett Vampire Diaries fan??

På min nystartade fan-blogg så hittar du de senaste videosarna och bilderna! Välkommen in för att fan-girla :D

Om jag ska köpa en system kamera men har aldrig haft en innan. Vilken skulle du föreslå att jag köper. Kram

svar: varsågod Bea! :) <3

svar: typ inget, kolla massa bloggar, ska snart sätta på tvn för lite frulle, du då? :D

svar: ja! :)

okej. ska du fota massa nu eller?

svar: okej, så du har rast nu eller? :)

Fin bild! :)

svar: okej :)

jag älskade att jobba i skolan framför datorn :D

Hej, allt bra med dig? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Snygg bild:D

svar: hehe ja :D då kan man arbeta och göra annat samtidigt ^^

Gud vilken fin bild! :D

Idag ska jag bara vara i skolan..

svar: yes :)

svar: när har du lunch då? :)

svar: det är ju jätte länge kvar ju :P

svar: det va så för mig också när jag gick i skolan :/

svar: ja du, bra fråga! okej :) pus <3

svar: ja du, bra fråga! okej :) puss* <3

fin :)

fin bild! synd på skärpan bara

Snyggt!



Idag pendlar jag, så ska till Göteborg. Kul att sluta 13:20 och vara i Gbg 15:00... Ska iaf vara med min bästa vän där, hehe. :3

Hej! Vilken fin blogg du har, gillar den mycket! Hur är det med dig då? :)

sv: tack så himla mycket!

Tack så himla mkt=)



Gillar den rosa bakgrunden på bilden. Du kommer klara produktfotograferingen galant idag:)

jaha nice :) idag är jag ledig haha:D

Snyggt! :)

Hoppas det går bra med fotograferingen och att du har spännande produkter att fota! :)



sv: Tack!

svar: okej :)

sv: Tack så mycket! :)

svar: vem är otrevlig? :/

Bra. Jodå, ont i halsen, annars är det bra :) Vilka fina bilder du har på din blogg föresten! Jag har en systemkamera själv, men är lite av en amatör :P

- Absolut =)

fin den blev.

Fin blogg! :) Allt bra?

ja verkligen :D vad gör du? :)

Hej! Du kan bli dagens blogg på vår nyöppnade sida! Lämmna bara en kommentar. (:



http://dagensfavorit.blogg.se/

Jättefin!:D Jättefint med den lila färgen, och jag tycker om när det är lite "disigt"!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback