beställt ny kamera väska


Kamera väskan kommer ifrån tvspelsweb.se för 499:-

Sitter och pratar med min pojkvän på skype, vi har pratat mer än en timme och jag ska väl snart kasta mig i sängen för att se film och sova. Under kvällen har jag sett på Elsas värld, pratat med mamma på skype och sett lite film. Har även beställt det här underbara väskan och jag ser verkligen fram emot när den kommer så jag kan fylla mina saker i väskan. Eftersom jag fick mitt batterigrepp av min pojkvän måste jag har större väska än vad jag har nu.

Imorgon ska jag ta bussen till Visby för att vara med min bror, har inte lust att sitta vid datan hela dagen. Annars har jag inte så mycket mer planer, vet att jag ska träffa min pojkvän i veckan och även fira min lillebror som fyller år på torsdag.

Vad har ni haft för er ikväll?


Kommentarer

sv; yes! Låter som om du kommer ha en mysig vecka!(:

sv: det ska jag, tack!

sv; händer imorgon? :D nått speciellt kanske? <3



kram

sv; gött att höra! :D

sv: okej, det är super :D

sv; roligt! :D jag vet faktiskt inte.. :/<3



kramar

nice väska!

fin kameraväska btw :D

sv: :)

Svar: Det är bara bra med mig :)

När börjar skolan hos dig? :)

sv: varse ;)

Hejsan! Förlåt om jag stör, jag tänkte bara tipsa om att man kan tjäna några extra tusenlappar i månaden på sin blogg genom att ha annonser på den :). Det gör jag :). Är detta något för dig? Gå in och läs via länken längst ner här och bli medlem på sidan som rekommenderas och tjäna pengar du med! :) Är det inget för dig så är det bara att radera mig! Ha en bra dag!



http://exitdoesnotexist.blogg.se/2011/december/entry-148025300.html

sv; vad skönt!

nä jag dejtade min säng och låg och kikade på lite film :D

sv; jaha okej va bra! jo det är bara bra med mig också :)

Ett sent gott nytt år !:D

Sv Nej det var mest lugnt. händer nåt skoj under morgondagen, tisdag o allt. vardagen börjar ju komma tillbaka nu ;)

Snygg :)

tack tjejen :) nice kameraväska

Den såg bra & praktisk ut! :)

tjenixen !

Dagens bloggvinnare utsedd: http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html#comment

Inte du? anmäl dig gärna igen! Kul att du är med :) !

Snygg den va :)

sv: hihi kej :D jo bara bra, kramis sötis

Ja väldigt tråkigt :/

sv: jo men du överlever nog ;)

Vilken snygg :)



Vad gör du då ?

Snygg :D

Snygg kameraväska!

Tack!



Allt bra idag?

Kram

Mysigt med film :)

God morgon och hoppas du får en superbra tisdag! :D

sv: allt bra idag? :D

- okej :)

vet faktiskt inte, bara ta det lugnt antar jag :D

Hej sötnos!;*

Vad har du för nyårslöfte? :)

Delta gärna i tävlingen där vi avslöjar vad våra rädslor är och har chansen att vinna en fin present! Allt du behöver göra är att gilla min fb sida och skriva en sak du är rädd för! Det kan vara vad som helst!

Kisses n hugs! ;*

Fin kameraväska! Vad tycker du om min nya bakgrund som jag har? :D Kram/ Cornelia

Trevlig blogg :)

sv: Mycket sant:) Man borde ta sig mer tid att fixa sitt rum.

Jadu jag är rätt förkyld så blir ju allmänt seg, men det funkar :)

svar: inte alls mycket

Ser på film och svarar på kommentarer :)



Några planer för senare ikväll?

Ser på film och svarar på kommentarer :)



Några planer för senare ikväll?

Gillar väskan :D

Hej, var gärna med i Dagens blogg på min blogg!

Direktlänk: http://moaahlgren.blogg.se/2012/january/tavling-dagens-blogg.html



KRAM, MOA.

- yes! :D

vad göru då:) ?

du är gryymmt fiin :O och din blogg är otroligt bra! ska forsätta läsa den! :) hoppas allt e bra också ;)

sv; ja absolut, vad har du haft för dig annars på lovet då?=)

jag fick typ en sån där i julklapp :D



svar: <3

sv; allt bra idag då?(:

sv; jo det är bara bra med mig me :)

svar;

okej :p

allt bra?:)

Goddagens, allt bra? :D

sv: förlåt för sent svar!!

fick du en bra start på det nya året då? :D

sv: Ja verkligen ;D

jodå, bra me väska..

sv; :)

snygg väska =) allt bra ??

sv' tacktack :)

ja:D

elsas värld är så bra :D

Ha en bra dag :)

Vad har du gjort idag? :)

fin och ''rymlig'' den verkar vara :D

- jag med! :D

svar: jag vet inte :D

sv; Allt bra med dig :)?

sv: okej, vad nice :D hade själv behövt en sån, jag får bara plats med kameran+objektiv & ett extra objektiv :/ :)

sv: Okej, tack! :)

Du är så söt! ♥

sv; det är fint, trött bara :(

svar: ja! :) fast inte det märket som du ska skaffa :)

sv; TACK:)

sv' hihi :)

skoj att du är med :D allt bra med dig?

hejj :) hoppas du har fått en bra dag hittils !

svar: ja! :D och jag som sa till farsan att jag inte önskade mig en kameraväska i julklapp x)

sv; jo det funkar bra med mig! :D

Var med i min tävling man kan vinna ett valfitt iphone skal max 500:-

Här: http://lollorydhxd.blogg.se/2012/january/vinn-valfritt-iphone-skal-vart-500-.html#comment

sv; Ja, det blir så när man inte är van vid att gå upp tidigt ><

Härligt. de e bra med mig =)

Väskan ser riktigt bra ut :)



SV: kan förstå det :(

- Fin kameraväska. :)

Mysigt :) absolut inget!

Haft en bra dag hittils? :)

Läget idag? :D

svar: ville köpa en själv, men jag är fett nöjd med den jag fick :D

hade du en bra nyår?:)

- Det var så lite så =)

Allt bra med dig idag?



Vill du göra bloglovinbyte?

Direktlänk: http://www.bloglovin.com/en/blog/2376214/amanda-matanovic/follow

Säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så följer jag dig, Kram! :)

Samma här :) lite långtråkig men helt okej ;D

vad gör du då? :)

Nice med en ny kameraväska :)

svar: hehe ja :D

svar: Det är bara bra med mig :D

Vad har du gjort idag? :)

svar;

det är toppen!

vad hittar du på?:)

Absolut :) har du ätit middag än?

svar;

jag lyssnar på musik! :)

vad händer ikväll?:p

svar: jag har inte bildbrist, bara brist på vilken bild jag ska lägga ut till vilket inlägg, typ, haha x)

svar: ja! :) om du vill tjäna pengar på din blogg, så klicka på bannern i mitt senaste inlägg, vissa tjänar fan ca en tuselapp på en dag :D

svar: jaså, vadå då?

Hej tjejen!

Allt bra med dig ? :)

Var gärna med & tävla om ett halsband inne hos mig.

Klicka bara på länken nedan för att komma dit;

http://sexyfreak.blogg.se/2012/january/2012-tavling.html#comment

KRAM

min väska är jättesvår, dent känns liksom som allt inte får plats i den .. : ) hoppas din blir bra iallafall :D























Follow my on Bloglovin







Trackback