Choose the right for once


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Bilden är inte i bästa kvalité, men jag älskar den ändå. För mindre än en timme sen sa jag hejdå till min underbara pojkvän, vi ska träffas den här veckan som kommer. Men på något sätt hatar jag att säga hejdå, det spelar ingen roll om vi skulle träffas imorgon. Jag hatar ändå att säga hejdå, fast det gör jag till andra också. Tack för den här helgen bästa Christoffer.

Just nu sitter jag hos min bror och bara glor, jag funderar på att sova kvar här. Men jag funderar även på att ta en buss hem till landet så slipper jag bära på alla mina väskor imorgon. Jag hatar att ha ångest, jag som trodde att jag skulle slippa att ha ångest idag. Jag har skola imorgon, men eftersom jag har ett möte som jag måste gå får jag hoppa över skolan imorgon.

Vad har ni för er den här söndag kvällen?

Kommentarer

sv; härligt! samma här :)

Hej då är jobbigt, speciellt med människor man tycker extra mycket om. Men du får ju träffa honom snart ändå :)

varsågod :)

Dagens blogg är avslutad! Gå och se om det var du som vann! Här : http://fiiaaz.blogg.se

KRAM!

Hur har du haft det i helgen annars, bra antar jag eftersom du vad med din pojkvän ^^ men gjorde ni nått kul? :)

tack så jättemycket! :D

vad ska du göra i veckan då? :)

Yes! :)

inte så mycket ska snart lägga mig, fast funderar på att ta en promenad :)

vara med och tävla om ett valfritt iphoneskal för ett värde av högst 500kr?:)

http://lizajhnajnsn.blogg.se/2012/january/tavling.html

sv; okej men tack iallafall! :)

jag tycker inte om adjö heller... :/

- okej ^^

är med min granne, själv då? :D

- okej ^^

är med min granne :)*

Jag har rensat skafferi, kyl och frys. Haha.

Nu blir det film. :)

T Ä V L I N G !

Lottar ut valfritt iphoneskal upp till 500kr !!

Anmäl dig nu ! - kanske är det just du som blir vinnaren ! ;)

Direktlänkt till tävlingen ;

http://fanniedanneker.blogg.se/2012/january/utkast-jan-7-2012.html

FFin fin blogg! Allt bra idag? :)

Kolla gärna in bloggen , kram! :D

Sv; bara bra förutom att skolan börjar imorrn:/

sv; hihi. :) snart börjar en ny vecka, hur känns det?

- yes :D

- tack detsamma! :)

alla fall , fin header :D

jaa :)

tack :p

vsg snyggis :D

Okej, jo det är bra med mig :)

Hejsan! :)

Väldigt fin blogg, det jag undrar är om du vill vara med i min ''veckans länk''? :)

Klicka dig bara in på min blogg så ser du inlägget! ;)

KRAM! :D

sv: Hehe okej :)

Nej jag har umgåtts med familjen, tittat när bror tävlat och planerat lite inför insparken. :) <3

Sv; Allt bra med mig dusj då ? :D

Allt bra idag? :)

sv' Va bra :) Mitt lov har varit helt toppen!

- så lite så :D

hoppas att du har haft en bra kvälL! :D

har du haft ett bra lov ? :)

:D:D

hoppas du haft en bra dag! godnatt och sov gott :)

sv; åh, okej, men ska jag skriva upp dig i det här inlägget, det går också bra? :)

spelar tv-spel och svarar på kommentarer!



sv: hihi okej vad kul! :D

jodå bara bra :)

SV: hej tack, allt bra? :)<3

Söt bild :) Hatar också att säga hej då, det spelar ingen roll till vem det är, jag hatar också att säga godnatt xD För tänk om de där hemskaste händer liksom xD



Sv: ja :D

bara bra här :)

samma :) och träffa vänner :D

god natt sötnos! :D

gud så mysig blogg!



Anmäl dig till "veckans blogg" som pågår i min blogg just nu! Det skulle vara jättekul om du ville vara med! :)

http://heartunderattack.blogg.se/2012/january/utkast-jan-8-2012-1.html

Sv: haha ja exakt! ;D

SV: tack detsamma! :)

tack :-D

Jaså okej! ^^ jag har aldrig varit i gotland

händer imorgon? :D

sv: ja as jobbigt! hoppas du haft en bra helg :):)

okeej1:D

sv: göttgött =)



göru imorgon?



Krami

Svar; Ja! Allt är bra med mig :) Själv då?



Kram!

hejhej, kikar in lite :D

Taack:D

Kika in för smoothie tips :D

okej, härligt;D

haft en bra kväll då:) ?

de e bra här med :)



Förlåt för sent svar, jag har som sagt vänt på dygnet och glömt av bloggen ungefär..

Du har tur som kan träffa din kille i veckan... min bor halva landet bort och vi ses bara en gång i månaden.

Läget? :)

Dagens blogg tävling är igång nu, så passa på att anmäl dig, läs hur du gör för att ha större chans att vinna :) Vinnaren utses när 50 st är med och tävlar! =)

http://beahedvind.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

Anmäl er där, reglerna för att ha en chans att vinna!!

SV: mysigt det ser ut :D

svar De e bra :) själv då ?:)

ok :)

jadå :D

typ ligger i sängen och tar det lugnt :)

Godmorgon, hoppas du sovit gott =)

okej men det var fint iallafall!

hur länge har du haft bloggen?:D

Sv Jo tack det är bra med mig :) Vad händer idag då? :)

Sv JOdå, vi var iväg på dop igår och så. Idag blir det lugnt, min gubbe har bilen och han jobbar till 23.30 :P

- tack :D måste bara få till en någolunda header och fixa det sista..

vad tycker du är det bästa med att blogga? :)

Hoppas du får en bra måndag! :D

Ha en bra dag sötnos! :D

Fin bild!:)

sv: så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

Jaa då:)

Hur är det med dig idag då? kram :)

hihi nää det är du inte sötis

gullig bild!

fin bild=)

sv; haha kan jag verkligen förstå. men vi har typ 15 minus nu och bara jävligt :(

vad har du för planer för idaG?=)

Sv: Härligt, med mig är allt bra :D<3

Vad är det för möte?

SV. förlåt för jätte sent svar! "/

härligt, jo jag med :)

sv: varsegod sötnos!

Jättefin blogg! Allt bra? :)

sv: hihi jaså? :)

jag och sambon träffades för fyra år sedan via lunarstorm ;) hahah

allt bra med dej?

Så lite så!:)

-Svar: Jag sitter och svarar på kommentarer medans jag pratar med min kusin.

Planer för idag? :) KRAM!

Hej

Fin blogg =)

SV: vad bra att allt är bra med dig.

Det är bra med mig med :)

Jag börjar skolan imorgon(tisdag) så har haft en extra dag. Hoppas mötet gick bra :)

det är toppen här ! :) kram!

Tusen tack, Beatrice!

Är allt väl med dig? :-)

oh, först påminde du mig om att det är söndag och egentligen måndag:O blev skrämd. Men jag vet ju att det är måndag.

hej! nu finns vinnarna i veckans blogg upp på bloggen, kolla om det va du som vann, direktlänk ---> http://anniehjelm.blogg.se/2012/january/the-smile-on-you-re-face-let-me-know-that-you.html#comment

kram!

SV: Så lite så :)

Det är bara bra med mig, själv då? :)



Åh, jag minns att jag också verkligen avskydde att åka ifrån mitt ex, var en plåga varje gång. Haha. :)

hoppas allt är bra idag snygging!























Follow my on Bloglovin







Trackback