den 8 januari, en helt vanlig dag


Bildbrist så det bara sjunger om det, jag hatar bildbrist. Men jag hittade två bilder från när jag var med min fina vän Emilia, nu i veckan. Hade även tråkigt och fixade lite i photoshop, rätt snyggt tycker jag själv. Vad tycker ni själva?

Min kväll igår blev att se film och sova, jag var grymt trött och runt halv ett somnade jag. Min pojkvän somnade mycket senare för att han satt och spelade. Men vi båda gick upp tidigt idag för att försöka vända tillbaka på dygnet, vi får se hur det går. Idag tänkte vi ta en fotorunda, men varför ska det vara så dåligt väder? Det kommer bli en vinter utan snö.

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

sv' Va bra :) Har du haft ett bra lov då? :)

Gött, jo bra! Görs? :)

Tjaa, har du också lyckats vända på dygnet som jag har detta lov? :)

se en film på 5an. :P

har också bildbrist typ, fast jag har flera 100 bilder på datorn, haha -.-



svar: yes :)

- Jag tittade oxå på film. Vilken film såg du? =)

Tyckte det blev ballt :)



sv: Visst är det!

När börjar du skolan igen?:)

Gud vad bra blogg du har!

Har följt den jätte länge. Och tycker du är så fin.



Besök gärna vår blogg!

http://daymixed.blogspot.com/

- Härliga bilder :) allt bra?

- Ok. 1:an? <3

svar: varse! :)

- härligt :)

samma här!

svara gärna på vilken kamera jag ska köpa? :D

svar: haha aj men precis, därför äre också svårt att välja bild/bilder till linlägg :)

SV: Inte bra! ;) När börjar du skolan?

sv: Tack söta du :)

Jag har inga destumera planer för dagen. Laddar inför skolan imorgon .. Annars bara ta det lugnt!

Vad skall du göra idag? :)

KRAM!

svar: det är lite halvt jobbigt faktiskt, haha :P

sv: förlåt för jättesent svar, har haft en längre bloggpaus! du har säkert glömt vad vi snackade om menmen, hoppas du haft ett bra lov! :)

- okej tack :D

sv. :)

händer i kväll?

tack så mkt!

jaa lite gran sjdå?:D<3

SV: Jaha okej vadådå? :)

vad härligt :D:D

svar: hehe ja :D

vad tycker du om min bild på min bebis? ^^

Sådär, jag blev sjuk under kvällen/natten och är det fortfarande.



Vad kommer tapeten på bilden ifrån?

SV: Oki, lycka till! :)

vad gör du? :)

tråkigt!:D

okeej!:D



Några planer för idag?:D

- Tack:)

Härligt det är super här:)

sv; inte så mycket, ligger i sängen haha! :D

absolut :D

sv: det är jättebra med mig :D hur är det själv? :)♥



jag har en liten fråga bara, du vet dom här tre bilderna du har längst ner på bloggen, vart i stilmallen/kodmallen ska man lägga in själva bilden? :D Skulle vara jätteschysst om du sa det, kram ♥

samma :)

svar: tack, jag med! :)

Skit awsome blogg ;D

Tack snälla:)



Okej, ska åka dit och kika.

idag ska jag sova hos en kompis :)

hoppas du får en bra dag! :)

inga planer!:D<3

Ska försöka vila lite, har ej sovit i natt

svar: ja :D

Hej!



Allt bra idag? :D

Vad händer idag då? :)

sv: jaha okej haha! :D♥ Ska prova tack♥

sv: ja, vad ska du göra då? :d

- Jadå absolut =)

Hej, snygg blogg :D

Finns en frågestund på min blogg, ställ gärna några frågor!

KRAM

Japp får göra de, slumra lite

hej! Vad fin blogg du har! :)

Skulle du vilja göra ett bloglovin byte? :)

Chilla antagligen , har haft fullt upp hela veckan :)

sv: okej :)

följas via blogglovin? :D

svar: hehe ;)

sv: okej, synd! :/

Men vill du följa min blogg bara såhär annars då? :)

Jag kan lägga till dig som ett "bokmärke"? :)

Sv; Bara bra! :)

sv: ahh :) <3

sv: Bara bra själv? :D

sv: tack :D

Fina bilder :)

fina bilder ju

bilen var häftig, men vad håller jag på med? hahaha ;) puss på dig min fina vän!

- så lite så, tack själv :)

hihi,tack:)

Händer hos dig idag då?

Grymt bra blogg du har :D <3

sv: har precis tittat på film :)























Follow my on Bloglovin







Trackback