do not forget that I love your words


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Inte har vi mycket snö här på Gotland, men jag är rätt glad för det lilla vi har nu. Men för att jag ska vara nöjd ska man kunna åka pulka och bygga skögubbar. Det är lagom med snö och då är jag riktigt nöjd.

Idag runt 12:15 fick min pojkvän köra mig till bussen för att jag skulle åka hem. I från Visby fick jag åka med min pappa, skönt att åka med honom istället för att vänta på min andra buss. Eftersom jag åkte med min pappa tänkte jag att vi kunde hämta lite saker hos min bror men det kom jag på lagom när vi var hemma. Och min laddare ligger kvar i Lärbor hos min pojkvän. Bra jobbat!

Vad har ni för er den här härliga söndagen?

Kommentarer

sv: är allt bra med dig då? :)

Vacker blogg måste jag säga :)

otroligt bra jobbat : )

Sv: Jadå allt är bra här, sj? ;)

det var så lite så :)

vad bra!jag mår också bra ;)<3

Min klass ska kanske på klassresa till gotland :D

är det fint där ? ;)

Lycka till!

Va med och tävla om ett snyggt armband på bloggen! :D du ser ut som en tjej som gillar smycken!

Shue! Kikar in och hoppas att du får en riktigt bra söndag, dagen innan skolan börjar igen! :)

Kul att du är med :) Kom ihåg att du har större chans att vinna om du klickar på mina annonser :)

Allt bra? :)

najss

Tack <3 :)

vad görs? :)

/lena

fin blogg!

allt bra med dig idag? :)

denna söndagen kollar jag film med syster och bror,sj?

jag ligger och latar mig i sängen, själv då:)?

hihihih ;)

det var bra!

a skönt att ba ta det lugnt på söndagar det är det man brukar göra hehe!

svar: :D!

jodå, själv då?

SV; Härligt, jora det är bra!

Haft en bra helg då? :)

Jag ska snart ivåg till min moster. :) hon fyller år idag :) ^^

/lena

okej, härligt:)!

skulle vi göra bloglovin byte ?:p

Händer något idag?(:

sv: ja det är bra, själv? :)

Sv; okej! :D

-jag gör inte så mycket hihi:)

allt bra annars?:D

Jag önskar det var så mycket snö här jag bor! Här kommer det bara hagel :P

svar okej hah men vad bra ändå då:)

jodå jag sov bra ! vad gör du nu?:)

Japp, bara bra ;D

hehh

HellO =]

Tycker du om att läsa bloggar med massa egenfotade bilder, outfits, tips, grymma kollage och musik och allt såntdär som förgyller vardagen en gnutta? Kika gärna in då och följ via bloglovin' om det faller dig i smaken

Puss ♥

grym blogg:)

ha en bra avslutning på veckan!

kram.

Det var så lite så : )

det är väldigt bra med mig, dudå gumman ?

kramar (a)

Du är väldigt bra på att fotografera:)

jodå allt är bra sj?

jag har sovit :D haha

ha en underbar dag

ofta snö nu igen ?

Läget? :)

hehe :)

SV; Härligt, jora den har varit okej :)<3

sv: Aw tack fina du! :)

svar: ja :D

okej! va göru då? :)

Ja absolut!

Hehe :-)

händer imorgon?

aha vi har inte haft ngn heller hehe typ !

sv; ska börja plugga! Haha, har inte hunnit öppna böckerna än på grund av alla kommentarer som kommer in! :D

-det är bara bra:)

gör dudå?:D

Mys med snö!



Kram

svar: okej vad härligt! :)

Gillar du att titta på film, men har svårt att bestämma dig? Titta in på min filmblogg. Tack på förhand :)

sv: samma här! :)

sv: hehe aa :P























Follow my on Bloglovin







Trackback