do not let me down


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kommentarer

fin bild :)

Hihi tackar så mycket sötis!! :D



gud så fina bilder du tar hela tiden.. Avis

Jätte fina bilder , älskar att ta bilder men du är ju jätte duktig :) Har en frågestund på bloggen så fråga om du vill veta något!

svar: Tack! :)

sv: vad görs? :D

Oj, vad bra du är på att fota, alla bilder du tar är verkligen jättefina!



Ha det bäst! :D

hej! hur är det? :)

kram ^^

/lena

nämen .. vilken gullig blogg! nobody'll let you down, so long you don't let them.



min übersöta kompis william bloggar på www.jagblevintekung.devote.se, men är just nu på semester i skidbacken. medans han är iväg och myser med gulliga raggsockar och grillade marsmellows är jag gästbloggare, sååå .. kika in på bloggen vettja! både william och jag skulle bli jätteglada för en gullig kommentar eller en liten höjning i statistiken. /F^^

Fin bild!

Fin blogg :) Besäk gärna min blogg www.maliiinjonsson.blogg.se

Åh snäckor är så fint :)

svar: ja :)

är klar med min nya design nu, det finns på bloggen nu :D

åt nyss och ska snart duscha du? :)

Jag är född -84, så jag blir 28 i år. Visst kan det vara jobbigt att vara själv ibland, men i det stora hela så går det bra.. Jag har ju varit själv hela tiden, ända sen jag blev gravid, så jag vet ju inte heller hur det är att vara två - så jag har ingenting att jämföra med :) Det är faktiskt inte så jobbigt som många kanske tror att det är, men det är säkert för att jag inte vet om nånting annat :)

Ha en trevlig lördagskväll!

Är allt bra med dig fina du? Kram sötis!

fin bild :D

Jag mår fin fint hur har dagen varit annars då ? :D

Skitsnygg blogg verkligen! Och fin bild :)

Hejsan, jätte fin blogg, älskar designen!

Såg att du hade ett batterigrepp på din kamera i inlägget under. Har haft tankar på att köpa ett sådant men vill veta om du tycker att det är en nödvändig sak att ha. Har du mycket användning för det?

Ha en fin kväll! :-)

sv: jag med :D

Fin bild :)

härligt att höra :) bara fint med mig med

vad gör du denna mysiga lördag kväll då?

Sv; haha, vad har du hittat på idag då? :)

älskar den bilden!

Jajamen :) Haft en bra helg hittils då?

sv: kan förstå det :D

FIN BLOGG!

har du haft en bra dag? :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

åååh, blir så avis på dina bilder! dom är ssåååå snygga!

fin bild! ;)

sv; okej, jag skulle gärna vela ha en systemkamera, vi ska skaffa en i framtiden, vilket märke är bäst tycker du? :)

jag mar bara bra :)

vad gors? :D

Vad fin bild! :)

Fin bild!

snygg bild :)

hitta nyss hit och gotland är inte sååå litet :)

Fin bild! :)

vill du vara med i dagens blogg? :D

länk: http://projectfairtrade.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html

vad fina bilder du tar :)

ja!:)

Sv: vad bra! Jo bra med mig också :)

Hej! Jag har en fråga till dig.

Tycker du att det är fel att vara bög/bi/leb etc..?

Skulle var sjuk snällt om du kunde svara på den frågan :) mvh// Jummi von Minji

Hey! Hoppas du har en suuperbra lördag!

Kram!

sv: det låter verkligen härligt !

jag tar det oxå lungt denhär helgen, behöver vila upp mig efter och inför hårda veckor med plugg & jobb

Mysigt!

jag ska nog bara ta det lugnt och kolla på film :)

i will never let you down. Only up :D

-med mig är det bara bra:)

VAD GÖR DUDÅ?:D

Jag älskar dina foton. Jag brukar vara på Gotland på sommrarna hos mormor o morfar, höhö.

Kolla gärna in min lilla fotoblogg & lämna en ärig kommentar.

Var med och tävla i vår blogg!!!

[email protected]

oj, vad fin bilder du tar! :D

sättefin blogg har du också!

besök gärna min: www.amandaklahr.blogg.se

Du tar jätte fina bilder! :)

hoppas du haft en bra lördag:) KRAM

SV:Varsågod Beatrice! ;)

Skitsnygga bilder! Allt bra med dig? =)

Gillar du att ha lösnaglar? :)

sv: Är med jennie =) Allt bra?

okej, idag har jag spelat match :)

Haft en bra dag ?

Fin bild! Eller, fina bilder överhuvudtaget i din blogg ^_^*

vad har du gjort ikväll då??:)

Hoppas du haft en bra lördag!

KRAM<3

fin blogg! ska vi följa varandra på bloglovin? kram

sv; jaha okej. allt bra med dig idag?

jo tack det är toppen med mig :)

Har du haft en bra lördag ? :) kram

Nu har vi lottat ut vinnaren av Veckans Blogg för denna veckan! Blev det du? Gå in här --> http://canonvsnikon.webblogg.se/2012/january/vinnaren-av-veckans-blogg-151.html#comment och se vem som vann! Om inte annat kan du ju vara med en gång till och få en extra chans. Ha det bra! Kram från oss på canonvsnikon!

Jättefina bilder! :)

Va gärna med i dagens blogg! :D



- Ursäktar om du inte gillar sådan här reklam! :)

FIN BILD!



kram :)

Vilken harmoni i bilden! Ett härligt lugn!























Follow my on Bloglovin







Trackback