dream to wake up when you



Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En bild ifrån igår när vi firade min lillebror som fyllde år, vi hade en trevlig dag med massor av saker. Vi fikade två gånger under dagen och vi åt mat tillsammans och hade mysigt med familjen. Min pojkvän sov rätt mycket igår eftersom han inte kunde sova natten innan för att han var pigg. Igår kväll åkte vi till Visby med min bror och sov här och om en timme ska jag dra iväg med min pojkvän hem till honom. Vid två har vi middag hos hans farmor och farfar.

Jag och min pojkvän vaknade vid fem imorse och när klockan var sju började vi laga mat eftersom vi var hungriga. Ikväll blir det nog att sova rätt tidigt eftersom vi bara sovit fem timmar inatt, det blir nog en lugn kväll.

Vad hade ni för er igår och vad händer idag?

Kommentarer

Hoppas du får en bra dag finis :D

Vad mysigt och det där såg gott ut! ^^

:) <3

åh va gooooott! :O

mums så gott :)

- så lite så :)

sv: så lite! :) åh så gott det såg ut! jo det är ganska bra :) själv?

det är bara bra med mig. Hur är det själv ? :)

KRAM

sv: :) <3

jorå det är bara bra, hur är det själv?:)



så gulligt, kan tänka mig det!:)

Fin bild/ Cornelia :D

Tack<3



Vad gott det ser ut! Blev sugen på det nu!

tack så mycket, snälla du! :D

vad mumsigt :)

Sv; nej jag bara undra :)

Åh vd smarrigt det där såg ut :-)

Sv Okej, jag gjorde dagens tårta igår kväll :) Så idag blir det smörgåstårta till fika :D

jaa!!<3

min dag börjar hemsk och lär bli värre.

självdå? och tack <3

sv; Vaarsågod :). Deet är bra med mmig, hur är det själv :)?

Mömsigt :D usch jobbigt att sova så lite, hur mkt fyllde din bror? :D



Sv: ja :D

åh vad gott :) med mej är det bra idag, själv? :)

åh vad gott :) med mej är det bra idag, själv? :)

svar: varse :) <3

bara bra, själv då?

nähä, okej!:)

sent svar: tack :) ah visst är det :)

sv: :)

detär fint här :D

sv: hih kej :D jo det är bara bra

-Svar: Ja, det var många. ;)

Allt bra med dig?

Tack så mycket; Nu ger jag tips om hur man marknadsför sina bloggar. Kram

åh gud så gott!! :D

åh vad fin din blogg är

Hej fin blogg har frågestund fråga på exakt vad du vill veta.. http://itsdejavu.webblogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

sv; jorå, det funkar! Själv?(;

<3

åhh muumms!



DU SOM ÄR SÖT TJEJEN!!

Åh de där såg grymt gott ut!

Sv. Det är bara bra, själv? :)

sv' Idag är allt bara bra med mig :) Hur är det själv?

Ohh ser ju inte lite gott ut det där!

Så lite så! :D Hoppas du har en bra fredag! :D

sv: vad bra, helt okej :)

gör du då? :D

FAAAN vad gott det där ser ut då. Jag älskar kalorier, fett och socker. Det är har ju allt i ett!

mmm så gott. det därär typ de bästa som finns!



det är bra, bortsett från att jag är tokförkyld. själv?

allt bra med dig idag:)?

okej, idag har jag tränat med mamma :)

Allt bra ?

Läget? :-)

åh va gott :D

Åhh glass och bananer och kolasås :D



SV: Men du kan väl visa än då? :) Nyfiken :)

hejsan, vad görs ? :)

sv: allt bra? :D

det ser gott ut:D

det är så skönt att sova :D har själv inte sovit så mkt i natt

jätte fin blogg , kolla gärna min blogg lite då o då kommentera gärna då oxå när du har tid självklart kollar jag din oxå :P <3

Önskar dig en fin fredagskväll! :)

sv; okej, ingenting. händer i helgen? :)

japp :D

sv: okey, jag har fotat sedan 2007 då intresset började :) älskar verkligen att fota!

sv: samma :D



var gärna med i min tävling :

http://eemma.se/2012/january/tavling-vinn-en-valfri-vara-hos-uffessakero.html#comment



kram!

Hoppas du haft en bra fredag!

Trevlig helg!

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 350+ läsare här får du en direkt länk :)

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/january/dagens-blogg-67-januari-2012.html#comment (länken till tävlingen)

Jag gör även länkbyten är du intresserad så säg bara till! :)

Kolla också in min kategori "jag syr" och tyck till!



Annars hur mår du? :)

ja, tack så mycket! :D

Hej sötnos ;*

Mina nyårslöften känns som dom där typsika, träna.. gå ner i vikt, bli smal helt enkelt! Sen ta tag i mig och skicka in min matdagbok till dietisten så hon kan ordna min "ätstörning" för det känns som om det får vara nog nu..

Allt bra med dig annars?

Puss!<3

smarriiiiigt!

Hej, nu är Dagens bloggvinnre utsedd, kul va? kika in och se om det blev du.

Annars anmäler du dig gärna igen =)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-4.html#comment

sv: varsågod! :D

jo det är bara bra, själv då? :)

Hoppas du får en fin helg söt!

- Mm.. Vi kommer nog inte få ngn snö iår. :(

sv' okej :)

det är jättebra!

Sjukt fin blogg du har! Följa varann via bloglovin? :)

Fasen vad gott det såg ut :)

hej är allt bra? :)

så sjuuukt gott det där såg ut då O inte i går man mumsade på det ;O



svar på din bloggfråga..njae jag har precisduschar.. fattar inte vf jag är uppe men men.. ska sova snart! :-D haha



Just nu har jag en tävling i sammarbete med www.jagalskarlivet.se där jag lottar ut ett armband värde 235 kronor samt rabattcheckar! Var gärna med: http://linahammarstrom.blogg.se/2012/january/tavling-armband-varde-325-kronor-rabattc.html#comment :-D

Fin blogg! :)

mm ser gött ... allt bra =)

Gör du då? :)

Vad tycker du om för bloggar & vilka följer du? :) ♥

- vad kul :).

Hoppas du får en fin Lördag!



Jag hade mys hemma med djuren och min sambo. Idag blir det städ och hälsa på mamma. :)

Sv; Igår var jag bara hemma och kollade på PLL. :)



Är allt bra med dig idag?

kram

sv: hur träffades du och din sambo?

ska till mina föräldrar och käka middag! allt bra?

Veckans blogg tävling på min blogg - va gärna med :)

åhh vad gott!

mums! det såg gott ut!:)

Gott :)

SJUKT vad gott det där såg ut!!

man blev inte alls lite sugen ¨på det där :o

gott det ser ut!

Mmm, älska glass med massa kolasås och sånt ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback