du måste bevisa att du älskar mig


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Inte blev det någon springtur och inte blev det någon fotorunda, jag vaknade runt halv åtta och tänkte ta min springtur. Men när det regnar har jag inte lust att gå ut, jag vill vara frisk och inte sjuk. Det blev istället att sitta vid min data hela dagen tills min pojkvän kom hem. Vi fixade lite med hans andra data som jag kommer få sitta vid när jag kommer hem till han. Efter helgen är den nog helt klar. Då ska jag få börja spela med han, det kommer bli sjukt kul. Min macbook klarar inte av dom spelen helt!

Nu har jag just ätit mat här hemma hos min pojkvän och snart ska vi väl se film. Jag vet inte vad det är för film och jag vet inte om jag kommer se hela. Eftersom jag är sjukt trött och skulle lungt klara av att gå och sova nu.

Har ni haft en underbar onsdag?

Kommentarer

lite nyfiken bara, vad har du för mobil? :)

jag trotsade snö/regnet nu ikväll, hehe x)



svar: ska äta kvällsmat nu :)

SV: Jag var uppe på en sminkmodell blablabla sak på min systers skola med min kompis :)

Hoppas du blir bättre annars nu då!

SV; okej :) Jag har en samsung galaxy ace! :)

svar: hehe yes! :D

Det är toppen, haft en bar dag?

Okej,nja inget :d

Jo det har jag väl!

Kan du något om isadoras foundation? :) isf behöver jag lite hjälp!

http://kramamejnu.blogg.se/2012/january/foundation-fran-isadora.html#comment

sv: gött! :D

jarå det är bara bra, är trött med skolan bara med alla läxor och prov som vi ska ha !

jao!

-Svar: Jaha okej.

Jag älskar dina bilder som du tar med din systemkamera! :D

sv: Hoppas du får en bra kväll!

Följa varandra via bloglovin'? :)

svar jag har haft en gryym onsdag:Ddudå?:D:D

På FREDAG kommer jag starta en ny tävling. Där du kommer ha chansen att vinna en bild/sketch på vad du vill som du kanske kan ge bort i " alla hjärtans dag" present. Är du intresserad av tävlingen så kom tillbaka till min blogg på fredag :)

najs

Yesyes :D

Hejsan :)

Skulle du vilja vara intresserad av att vinna ett valfritt smycke? Gå in på min blogg och läs mer om tävlingen :D



Direktlänk till tävlingen: http://annielivet.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

sv: ska snart se film :)

inte träna när du är sjuk snyggoo

Sv: Tack så hemskt mycket för åsikten :)

Kramizar Evve!

min osndag har vart bra förutom att den slutar med att jag blir sjuk..

sv: haha nej :P

Svar: Tusen tack fina du :)

hej !

allt bra med dig ?



är du sugen på att vinna en onepiece ifrån suit of sweden så kolla in här :

http://moonzanna.se/2012/january/vinn-en-onepiece-fran-suit-of-sweden.html#comment

8 Stycken lottas ut så passa på du oxå ! =)



kram

vad görs?:d

sv: Kul att du gillar de inläggen:D

samma här :/

sv; inte så jättemycket. Tänkte börja platta håret! :D

svar: tack för tipset ! :)

Sv; haha yeaaah! :D

woops, glömde adressen! (a)



Sv; haha, yeeeah! :D

usch regn gör en så omotiverad

vad tycker du om mitt inköp? :)

Japp jag har haft en riktigt bra dag faktiskt! :)

Vad är det för mobil på bilden, Vad heter den alltså? :D

Hej, hur är läget? :)

sv: :)

samma här.. men du e helt grym!

samma här.. men du e helt grym!

svar: :

sv: hhe ja ;)

Gud vilken fin blogg du har! Kika gärna in på min om du har tid och lust. Kram

SV; okej..

sv: hehe okej ;) jag gör inget alls :D haha ska sova ;) godnatt

kram

sv: åh vad mysigt :) jag kom nyss hem från en powerwalk :)

Allt bra? :)



ps. har tävlingar där du kan vinna en suit of sweden, ett märkesplagg för upp till 3000 kronor och ett piercingsmycke. Kolla här om du är intresserad: http://shesadiva.blogg.se/2012/january/alla-tavlingar-som-pagar.html#comment

FIIIN BLOGG!!



Hoppas allt är bra med dig! :D

gillar din design

Gokväll!

Är allt bra med dig? Så fin du är :D

Kram :)

sv' Ja precis :) Har du några planer inför morgondagen? :)

sv; Ja;D

Haft en bra dag?

hej! hur är det?:D

jaaa det var faktiskt gott :D

DETTA ÄR HELT SJUKT JAG TJÄNADE 1000 PÅ 2 DAGAR! KLICKA DIG IN I MIN BLOGG BERÄTTAR JAG HUR & HUR ENKELT.

http://fruknepig.blogg.se/2012/january/fattar-ni-eller-1000-kr-pa-2-dagar.html#comment

Hejsan! Måste bara säga att jag diggar din blogg :)

God natt :)

sv: krya :)

Få en gratis bio --> http://sexyfreak.blogg.se/2012/january/fa-en-gratis-bio.html#comment

KRAM♥

sv; japp. snart är det helg igen, vad händer då? :)

SV: Jag startade mitt företag i oktober förra året så jag har bara haft företaget i 3 månader! :) Jag har haft en del fotojobb, men folk måste ju få vet att man finns också.hihi. Så marknadsföring marknadsföring & marknadsföring. :) Hoppas på en massa bokningar under 2012! ;) Såg att du bor på Gotland! :) Det är ju bara båten över, nästan grannar alltså! ;) Kram

sv: Jag kom nyss hem från en lång tågresa för gbg.. så nu blir det sängen .. nattinatt



Krami

Min helg var underbar :)

Hur är det med dig idag då? kram :)

Sockersöt blogg!

Klockt val att inte springa. Man vill ju inte bli sjuk! :)

Klockt val att inte springa. Man vill ju inte bli sjuk! :)

men det är ju det som är det mysiga med att va ute o springa :D att göra det när det regnar! haha :D

Fin bild :)

hej fin blogg! allt braaa? :))

Fin blogg allt bra :)

jajamen ^^

fett fin blogg, kolla gärna in min, ha en fortsatt bra dag, kram!























Follow my on Bloglovin







Trackback