du tar mig till din värld


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det tisdag och för min del betyder det skola jag ska produktfotografera, eller jag ska testa för på torsdag ska jag börja fota på riktigt då jag har produkterna. Annars idag händer det inte så mycket mer, jag ska nog fika med Emilia efter skolan en stund.

I veckan får jag se vad som händer, jag ska gå i skolan som vanligt. Och om snön ligger kvar tills helgen blir det att åka pulka med några vänner. Jag hoppas att dte verkligen kommer mer snö, för jag vill verkligen vara ute och åka pulka i helgen. Jag fixade även spelet GTA San Andreas på min macbook igår, så nu kan jag sitta och spela med min pojkvän. Men jag ska först lära mig hur man gör, så det är väl en av sakerna som jag kommer kunna roa mig med i veckan.

Vad har ni för planer för den här dagen?

Kommentarer

sv okej =) allt bra idag då? sovit gott å så?

det är bra med mig! hur är det själv?:)

sv: okej det var ju synd.

varsågod :) det är okej med mig, själv då? :)

Hoppas du får en fin dag

härligt :D

Idag ska jag bara ta det lugnt (: Hoppas du får en bra dag Beatrice!

haha vad gör du? :)

sv: jaha:) idag ska jag träna sen hårdplugga!

Pulka är kul:D

Hejhej!

väldigt grym blogg följer den minst en gång varje dag och du är sjukt grym och väldigt snygg!

btw. var med i min gissa kändis tävling och vinn en läkning! väljer 3 vinnare! lycka till

PUSS

Gud va kul dag du får, lycka till

härligt, jo samma här:)

ha en bra dag!

sv; Tacks å mycket :)

Ha en super bra tisdag! :D

kraaam!

sv:(det är ej jag på bild, om du trodde det:)

varsegod, jo det är bra självdå?:D

sv: tack :D vad ska du hitta på idag? :)

aha :D Vad har du för dej då sötit?:)

sv; Allt bra me dig idag :)?

Haha det är sant! Jag vill med ha snö:D Men vet i tusan om de e värt att offra sommaren för det:P Blir till att åka på snösemester då ist;)



Har bara spelat de äldre spelen av GTA, hyfsat underhållande:) Du kommer lära dig snabbt hur de fungerar:)

Det är fint :) Själv?

gott =)

det är sådär, är sjuk :(

såg gott ut :)

med vadå?:D

jag är hemma, lyssnar musik och dricker varm oboy med mjölkskum! :) mums!

sv; härrligt! Det är bra här också :)

Fika låter mysigt!

sv: Det är ju inte perfekt men det ska bli det! har slitna toppar...

Det är bra med mig, lite trött och så bara. Självdå? =)

tackar :)

Super fin blogg! :) Allt bra?



Kram!

Hej på dig ;) Vill ba påminna dig om dagens blogg! Utser 4 vinnaren ikväll så om du inte redan är med i tävlingen är det sista chansen att gör det nu så tveka inte och klicka på länken!

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-10.html

För övrigt önskar jag dig en fin fin dag! =)

Sv; jaa :)



gott det såg ut!

sv: trevligt :D Jag ska åka till skolan för en timmes lektion ;) sedan ska jag träffa pojkvännen :D

jadå:D vad kul, eller?:)

Tack! :D vad sugen jag blev på flingor!

Vad kul!:D

kult:)

Tänkte ladda in några bilder till datorn, försökt få bort copyright från min blogg, men vet inte hur man gör?:(

Kul att produktfotografera! :D Jag ska bara vara hemma idag och chilla. Åker tillbaka till internatet ikväll troligen :)!

De låter bra! =)

GTA San Andreas är ju sjukt nice ^^ och relativt modd vänligt också =) snö? i Strängnäs är det bara regn -_-



Ha det finast!

Allt bra? :)

Hej jag har fölt dig länge och jag har blivit så inspererad av dig så jag har startat en blogg så kan du (du behöver inte) följa min blogg. jag har aldrid varit den jag är idag utan dig. du ändra mitt liv. jag hoppas och ber att du ska följa den för jag älskar dig.(inte i något gay sätt)























Follow my on Bloglovin







Trackback