en bra lördag kväll med bra sällskap


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Min kväll igår vart riktigt bra och mysig, det började med att vi åt mat här hemma hos min pojkvän och efter maten drog vi bort till Emilia och Fabian. Först såg vi lite tv, sen blev det kladdkaka och kaffe medan vi kollade på Gladiatorerna. Det är inte alls lika bra som det var när man var liten, efter kollade vi även på film Tidsresenärens husfru. En riktigt bra film, det gäller bara att följa filmen och helt klart värt att se filmen. Nu är klockan ett och vi kom just hem och jag och min pojkvän ska ta och sova nu.

Imorgon blir det att ta bussen hem till landet, men jag får åka med min pappa halva vägen så det känns skönt. Så slippa jag att åka två bussar, det kan vara skönt och kanske slipper jag min söndags ångest.

Hade ni en bra lördag kväll och vad ska ni göra idag den här söndagen?

Kommentarer

sv; Tack! Hoppas du får en bra dag imorgon!(:

sv: så lite så, tack :)

vad mys, jag har kollat fotboll hehe!

mums! åt också kladdkaka idag :D

Sv; Härligt att höra ! Det är bra med mig med:)

Såg föresten jätte gott ut det där ! :D

Kram♥

Jag kollade också gladiatorerna, inte samma känsla som när man var liten men fortfarande servärt tycker jag haha! :)



Imorgon ska jag repa med mitt band, vad ska du själv hitta på?

sv: hih <3

Yes! :)

Godmorgon, hoppas att du har sovit gott! :)

Allt är bara bra med mig =) själv då?

Hej! Jag e sjuk tyvärr :/

Kram :)^^

/Lena

varse & tack! :D

Sv: Det är bra! :-) Sj? <3

Mums! Kladdkaka!! Jag älskar kladdkaka!



Fin blogg du har =)

Hej!

Gillar din blogg jätte mycket! Snälla läs och kommentera min.

Mumsigt! ;D

Har du haft en bra helg?

sv: jorå den var bra :)<3

Tittade också på gladiatorerna, tyckte inte alls det var så bra...

Blir väldigt sugen på kladdkaka när jag ser bilden :)

åh herre vad fina bilder du tar!!!

Kolla gärna min blogg :).

http://annawahlstroms.blogg.se

Det där såg ju inte gott ut alls eller så. :) hihi

Bara bra vad gott det ser ut med kaka :D

fin blogg du har, allt bra med dig?

Vad gott :)Händer en dag som denna? kram

Det där lät ju riktigt nice =) jag bastade igår, var social och lekte lite i snön xD idag är det träning, datormeck och skattepapper som ska fixas ^^



Ha det!

Mmm den där kladdkakan ser jätte god ut! Allt bra annars? Kram/ Cornelia :D

Muuuums,kladdkaka. japp jag har haft en bra lördag kväll =]

ALLTSÅ.



plåga mig gärna MERA.

kladdkaka...kladdkaka...kladdkaka...

drunknar i dregel



_______________________________________

Sandra Piik - "Att leva som psykiskt sjuk"

En blogg om att försöka bli frisk i ett sjuk samhälle.

åh, va gott :D

Åh så gott!

åh, mums! :D

Haha, kollade på gladiatorerna och det var underhållande tycker jag:D men vanligt TV att överdriva allt.



Blev sugen på kladdkaka nu!

Är inte gladiatorerna bra denna gången? Inte kollat än!

Allt är jättebra!

Självdå? :)

Gott!

tack snälla du :D kram

Hej tjejen! :)

vilken fin header du har, riktigt härliga färger i bilden ! Hoppas allt är bra med dig ? :) kram

Gott det ser ut! :)

sv; vad härligt :D

vad går du för nått?=)

Ja, sj?

Sv; ja, bara bra, hoppas att du får en fin söndag!

Kram

Den här söndag ska jag se på bio! :)



Jätte fin blogg :)

hur mår du ?:d

svar japp!

sovit gott?:)

Nu har jag dagens blogg på min blogg. Var gärna med! :)



direktlänk:

http://lifestylebylovisa.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-vinnareny-omgang.html#comment



ursäkta ifall du inte gillar sånna här kommentarer :)

Idag ska jag/vi inte göra någonting alls, så skönt! :)

- Javisst :D

sv: Samma här :D

Gött! :D Grym bild med! Duktig du är!

vvart du dagens blogg? se här -> http://amandapersson.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-3.html#comment

åh vad gott det såg ut, blev riktigt sugen nu!

hihi :) sant ju!



hoppas du får en bra dag <3

Vad sugen jag blev på kladdkaka nu!

Mums!!!



Ha en bra dag! ;)

bra här med! :]

sv: Klart!

Vad ska du göra idag då? :)

Åhh vad gott det ser ut!

sv: Det är bra :) själv ?



Gott med kladdkaka!

"godnatt" lite sent :D

Åh va gott med kladdkaka, måste baka NU!

Gott det ser ut, får man smaka?



Jag håller på att bygga om lite på bloggen samtidigt som knäckebrödet vi håller på att baka står i ugnen :)



Vad gör du?

Kram

Tack för svaret :) det är tyvärr inte många som respektera för den man är liksom :/. Ingen vet hur jag har det i verkligheten på vardagar, i samhället när jag möter folk som säger massa fula ord som dom inte vet liksom vad det betyder :(.

Varför förstår folk liksom att jag har också känslor lika som alla andra :/ gud vad folk ska vara orättvisa mot varandra.

Varje gång när jag tänker på gammal tiden när jag gick i 7:an har jag verkligen inte

haft ett bra liv liksom jag blev mobbad, hade knappt några vänner bara för att jag är bi, fick mycket stryk av stora pojkar och läraren brydde inte ett skit i flera veckor har jag knappt gått till skola.

Så har min värld sett innan jag har flyttat till ett annat stad och fick bygga allt ifrån början igen.

oh va gott!

Jag har en tävling då du kan vinna ett porträtt som jag ritar till dig :) VA MED! :)



http://sannies.se/2012/january/-ny-portratt-tavling.html

Gud så gott det där såg ut. Kanske ska man baka en kladdkaka idag :D

sv; ja :D

hur har din helg varit då?

Hej tjejen! Var gärna med och tävla om att vinna en design! http://linnealundgren.se/2012/january/vinn-en-design.html



Ha en bra dag!

sv; Härlig att höra! Jodå det är bara bra med mig =)

Mumsigt :>

Super fin blogg!!! ;)

Sv; åt kladdkaka med flickvännen! ;)

fin blogg!

FAN VA GOTT! jag vet att mitt nyårslöfte var att inte äta så mycket choklad men jag måste baka en kladdkaka! :O

sv; okej va bra. det är bara bra med mig också!! :) tack som frågar

extremt fin blogg du har!:)

ska vi följa varandra via bloglovin :D!

kramar från canonbrudarna !:)

gud vad gott det ser ut att vara ! :D

kram

hehe ja absolut :)

åhh gott

hehe :p

Sv; jaa verkligen! :)

Tack :)

haft en bra helg då?

Dagens blogg är igång,kommentera bara med ''jag är med''&så kanske du har chansen att vinna en länk i min blogg!

kram :)

Vad smarrigt

De har gått för länge tror jag faktiskt

Man har tyvär för höga förväntningar på de

bra bra!



förresten hur gammal är du? :)

bra bra!



förresten hur gammal är du? :)

åååh herregud vad sugen jag blev på kladdkaka nu! sjukt längesen jag käkade det :o

Åh kladdkaka :)























Follow my on Bloglovin







Trackback