En chill dag i början av året


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Mina bilder är lite tråkiga och grå, jag har verkligen bildbrist. Jag är super taggad på att fota men det är inget bra väder och det finns inte så mycket att ta kort på. Men imorgon ska jag försöka gå ut och fota och på torsdag blir det lite bilder.

Idag vaknade jag vi två tiden, jag som tänke gå upp tidigt men det blev inte så. Redan en timme senare väntade jag på bussen in till Visby för att träffa min bror. Nu har vi just fikat och vi sitter bara och pratar, jag har inte gjort så mycket mer än att åkt buss och fikat. Jag har sovit bort halva dagen, något jag inte alls tycker om. Hatar att sova bort dagar, det känns inte så bra. Ikväll blir det att se film eller något med min bror, orkar inte göra så mycket mer.

Vad har ni för er just idag?

Kommentarer

Jag har en tendens att tycka om vitt när det gäller datorer och telefoner! Förresten, om du har en iphone 4 får du gärna rekommendera olika appar i iphone inlägget. kram

Nope :P ska laga mat snart! Vad ska du äta?

Svar: Taaaaaack :D

svar: Idag har jag suttit vid datorn, kollat på tv och tråkat. Jag hittade bilderna här: bubbelsoda.tumblr.com



Vad ska du göra imorgon? :)

Vilken fin dator du har! :)

sv: okej, jag ska snart träna :)

allt bra idag? :D

www.emeliefries.blogg.se är en nystartad tonårsblogg om mode, musik och annat om en tonårings vardag! Läs och lämna gärna en kommentar! kram ♥

Kul att du är med i "veckans blogg," meddelar när vinnarna är utsedda.

Allt bra?

Svar: Haha! :) Tack så mycket :)

svar: Vsg :D

Imorgon fyller jag år så jag kommer fira mig och sedan kommer jag såklart sitta vid datorn haha :D

Okej!:)

sv: Allt är toppen.

Kram

bidlbrist här också, bara blivit himla massa sommarbilder på senaste :D

Fin blogg!

Har du nån favoritfilm? :)

sv: :)

Skönt med en chilldag ibland.=)

sv: hih kej:D jo de ä bara bra:D

sjukt fin blogg du har! :)

svar: okej :)

Åt nyss så nu är jag proppmätt :P

Haha, maaatkoma xD

Fint foto! :)

svar: :)

Ha en fortsatt fin tisdagskväll :)

Har du några planer för kvällen?

sv: Japp helt klart :D

du, betalade du sitt Spotify premium med ditt kort via internet?

sådana dagar behövs också =)



sv: hehe, jao ;) har du annars för dig?



Krami

Låter som en skön dag! :)

allt bra? :)



Har en tävling på bloggen där man kan vinna ett Earcuff/örhänge med granat och påfågelfjädrar.

Var gärna med :)

sv: vi har kommit hem från fem dagar hos svärmor. så blir lite tevetittande, äta lite och sen bara ta de lugnt :)

händer i veckan då?

- Jag har samma "problem" som du, jag vill också fotografera men det är inte alls fint ute.

Jag vill ha en mode fotografering men ingen ställer upp som modell haha..

- självklart :D

hehe okej!

jo det är bra snygg data

hej söt! jag har sovit hela dagen så har inte varit in men nu är jag här! :) allt bra?

Gör du bloggdesigner själv? :) ♥

sv, varsågod ;)

Chilldagar är nice! :)

Jasså, jag har en heldel att göra här hemma,hur är det med dig då? kram:)

bloglovinbyte?

okej, jag är med min kusin :)

Haft en bra dag ?

Gött, jo bra! Görs? :D

sv: ingenting heller ;)

sv' hihi :)

Visst är det tråkigt när man vaknar för sent? Känns som dagen inte blir som vanligt då.

- hehe lugnt!

Åh mysigt :) vad gör ni då+

Jag kikar film ;D

inge vidare. :/ eftersom att natten blev som den blev

jaha okey, jag har faktiskt kollat in din blogg förut. Men okey då

sv: ja :)

Hur gammal är han?

Jag kollar på Juno :D

-Svar: det är bra med mig också.

hur har din dag varit hittils?

Jag behöver också bättre väder så jag kan lära känna min nya kamera bättre!

Ahaa okej :D jaa den är så bra

sv: ska till ullared, själv? :)

kollar ni nu med?

sv: härligt, jadå :D

sv: okej kul :)

`VIll testa att fota snö! haha.

ska se film. höres senare!

var;

okej :p

sv; Inte vi heller :(

Sv: Okej, men dina designer är verkligen fina! :)

Okejs :P

sv: hah :)

söt pc =)

Hallå där cutie :)

Sugen på lite mer läsare till din blogg?

Jag har dragit igång en VECKANS BLOGG hos mig skulle vara roligt om du ville vara med :)

länk: http://elinliciouz.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment



KramKram / elinlicious

Bloglovinbyte? har precis skaffat ett konto där och de skulle vara roligt med följare :)

Kram!

:) <3

Hihi :)

sv: händer i morron då? :D

sv: händer i morron då? :D

Hatar också att sova bort hela dagen.. :)

sv' <3

Härlig blogg! superfina bilder i headern :)

Hihi :D

okej, samma här:)

- Softisch. :)

Hur länge har du varit intresserad av foto? :)

sv: ska snart gå o lägga mej, själv? ;)

Hej, super fin blogg!

Ska vi följa varrandras bloggar, inte bloglovin utan vanligt att vi kollar varandras bloggar varje dag ?:) <3

Kram<3

då va filmen slut. ^^

Ska snart lägga mig och kolla house :D sj?

sv: Riktigt mycket dessutom <3 :(



Hej! Nu är Dagens blogg avslutad, kolla in om det var du som vann. :)



KRAM, MOA.

vilken söt liten datorn :D

nu har det börjat snöa här igen :o har det gjort det hos dig?

Mysigt :) vilken?

Hoppas du får en fin vecka :)

Vad gillar du för filmer?

sv: varsågod! :)

Okej :D har du sett a journy to the center of the earth?

Tycker dina bilder är fina! :) Jag har rest hem till Stockholm idag!



- hihi ja det var riktigt gott! :D

sv: Tack(A) Allt bra? :D

sv' inget speciellt, dudå? :)

händer mer i kväll då?

Lottar ut en Nordic Artist Wave Maker i min blogg! :) Var med och tävla!! ^^



http://decembermirakel.blogg.se/2012/january/utkast-jan-3-2012.html#comment

;) <3

Oj, sovit till 2. :O hur går det till egentligen? haha ^^



sv: <3

Kan du inte visa hur det ser ut i ditt rum? Söker inspiration :D



SV: ja :D

ja jag hoppas det! :)

Hej! Skulle du vilja bli veckans blogg? Kika in: http://pinkies.devote.se och följ instruktionerna där, tack! :)

ååå jag vill också ha en macbook!! :(

Hej! Är din blogg stor? Du har ju jättemånga kommentarer! :) Keep up the good work























Follow my on Bloglovin







Trackback