En helt vanlig fredag kväll, eller?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm
(Bilden är i dålig kvalité & det är Emilia på bilden)

Vid två tiden igår började middagen hemma hos Totte & Kevins farmor och farfar, det var riktigt mysig och massor av goda saker fick vi även. Efter mat, efterrätt och fika åkte vi hem en stund och jag och Totte somnade 40 minuter innan vi skulle möta upp Fabian, Emilia, Matilda och André. Simon var med en stund också. Vi tog två bilar till Hide för att starta en brasa och bara umgås. Vi stannade inte där så länge eftersom det var kallt ute och brasan började ta slut.

Vi tog bilarna och åkte åt två olika håll, jag, Totte, Emma & Kevin vi åkte hem en stund och värmade oss medan dom andra gjorde något annat. Senare på kvällen började vi bli hungriga så vi mötte upp Emilia, Matilda, André & Fabian för att äta pizza. Riktigt gott med pizza men idag känns det inte alls lika bra. Därefter tog vi bilarna hemåt och då skulle vi åka en liten väg hem, men just då lyckades bilen gå sönder. Så dom i den andra bilen fick åka hem efter ett rep för att vi var tvugna och boxera bilen hem. Det var roligt en stund men det blev inte lika rolig när vi insåg att bilen väl gått sönder.

En galen kvällen men en vädligt rolig och mysig kväll. Idag får jag se vad som händer, kanske en fotorunda eller kanske bara njuta av att vara med min pojkvän. Jag kanske även ska få prova på och spela hans spel som han brukar spela.

Vad gjorde ni för mysigt igår kväll? och vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

vad härligt de låter :) själv blir det fest :) hihi kram :)

vilket fint hår

Ball bild :) Ha en bra kväll!

- :(

varsegod sötnos :D <3

Tack!:)

har en tävling på bloggen där du kan vinna en earcuff, var gärna med :)

härligt, jo samma här:)

fan va jag älskar hennes hår!!! :D



svar: okej, va göru då? :) <3

fin bild & vilket otroligt fint hår!

allt bra med dig? :)

just nu äter jag godis sjdå?:D<3

sv: kan tänka mig det :)

har du några roliga planer för kvällen? :)

sv; härligt!(:

Vad gör du? :D

Igårkväll var det faktiskt lugn kväll efter en dag ute, blev mys med dip och grönsaker framför tvn :)



SV: En bild på ditt rum ;)

Hej sötis! Just nu är det en tävling på min blogg där du kan vinna en länkning och få fler besökare, så delta gärna!



Puss & Kram! <3

Fin bild iaf :D



Sv: ja okej härligt ^^

- Ja, verkligen.

Har du haft en bra dag? =)

Vad gör du finis :D?

Sv; härligt :)

Shit vad långt hår hon har!:D

Sv: ingen fara gumman :) <3

okeej :)

sv; inte så mycket heller, ska in och duscha nu!(:

svar: är hos pojkvännen, vi ska väl snart äta :)

ja, för det är väl hennes riktiga hår? :D

Hehe okej :P samma här!



Blir det att vara hemma ikväll? :D

Hehe okej :) samma här!



Vet inte vad vi ska göra faktiskt ;P

vad fin!

Gud vad långt hår hon har :O

Hur mår du idag? :)

- Det har jag haft! :)

Händer sen då?:)

sv: okej :)

näe, jag vet inte heller...inga speciella planer. Kika på film funkar väl alltid :)

Vad hittar du på?:)

Jo sant :D men känns som vi alltid gör det haha :D

SVAR: Aa :o

Härligt, jag mår fint tack :)

Vad gör du då? :D<3

samma hhär!:D<3

Börjar du också skolan på måndag? :)

sv: Nehe, hehe, varför kan du inte komma till skolan? :) Japp, jag börjar tyvärr på måndag.

japp!:D

Vad har du gjort för skojj idag då?:D<3

SVAR: Jag svarar på kommentarer :)

vad ska du göra idag? :D

sv: visst är dom! :D Vilken är din favorit?♥

samma här elr nja har varit ute hela dag:s

Sv: kollar på tv och laddar inför kvällen :) själv?

verkligen inte!!

Blää det är svin kallt ute nu!!:('

Har gått i sex timmar!<3

SVAR: haha :)

ska bara fortsätta slappa!

vad händer ikväll? :)

hejsan, hur mår du? :)

Okej :) fin header!

vsg, det är toppen faktiskt, sj? :-))

sv: okej tack för att du svarade :♥

VECKANSBLOGG NU AVSLUTAD, KIKA IN Å SE OM DET VAR DU SOM BLEV VECKANSBLOGG!

KRAM

göres snygging? :)

svar: fan va fint! :D

svaret var inte rätt, bättre lycka nästa gång :)

Sant :D vart bor du om man får fråga :D?

Sjukt fin bild!

Jag är själv intresserad av foto du får gärna ge mig lite tips!kram

fin du är :)

Fotograferar du mycket? :)

sv; yes! Ha en bra dag!(:

yesbox:)

sv: tack! :D

sv: Åh, jag skulle kunna skicka snö till dig!

sV; okej ;p samma typ! :) hur äre med dig`?♥

åh gud vilket långt hår hon hade! fint!:)

allt bra?:D

bra att du hade en mysig kväll ju =)

Fin bild!

Idag har jag suttit och fixat över min blogg till hemsidan! Nu ska jag redigera klart bilderna från mitt hemliga projekt jag hade i veckan och lägga upp ett par favoriter :)



Vad gör du en dag som denna?

Kram

- Mm...

Vad görs? =)

jo det är bra med mig =)

va fin du är :D

åååsnygg vägg!

gud vad fint långt hår! :o

vilket hår!























Follow my on Bloglovin







Trackback