I ♥ MAC


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Filmen Whats Your Number, den var riktigt bra och den är värd att se tycker jag. Just nu sitter jag och ser filmen The Back-up Plan, den är också riktigt bra. Snart är filmen klar och då ska jag gå ner och hjälpa pappa med tacos.

Min fredag kväll kommer bestå av tacos med familjen, därefter kanske jag ser en film till eller kanske lite tv. Det blir nog en hel del snack i skype också, eller jag hoppas att det blir det iallafall. Annars händer det inte så mycket mer ikväll, men det tycker jag är skönt. Jag behöver koppla av och ta det lungt nu när jag ska försöka bli frisk.

Vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

vill också ha en macbook! <3

sv: aha, okej :) verkar den bra då? ^^

allt bra? :)

sv: okej, vad bra :)

vad handlar den om då? ^^

Samma här :)

:D:D mysig bild!

sv: okej ^^

när fick du den? :D

Hoppas jag med :)

Jag kan inte annat än hålla med!

asså, jag vill verkligen ha en macdator!! :D

hej:)



fin blogg



Hoppas du mår bättre snart



kram Frida

jag ska kanske vara med en kompis, dudå?:)

sv: hihi :)



åhh, älskar mac's ^^

Hej allt bra med dig? :)

sv: samma här, va gör du ? :)

Visst är den!? :)

- Det är bara bra! Vad görs?

sv; Okej, den är superbra ! :D:D

kram !

fin bild =)

vsg :)

händer i kväll då? :)

Allt bra idag? :)

så snygg! :D

Härligt :)



Om du vill ha ett filmtips (när du väl är i farten och kollar lite) så ska du se Hachiko - En vän för livet, om du inte sett den så klart, riktigt bra, dock en aning sorglig :)

sv: å vad kul :D

Hoppas du får en fin kväll

jag vill också ha en maaaac!!:(

Riktigt snygg dator. Önskar att jag hade en sådan också.

sv; Tack, detamma söta du :)

sv; :)

sv; Ha det bra :)<3

hur är de annars då? :D

Svar: Tusen tack! Det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

det blir mys hemma och käka godmat :D

sv: inte så mycket, haft en bra dag? :)

sv: är med några kompisar :)

sv; :)

tycker jag :) KRAM ha en toppen fredag kära du!

sv: jag har haft en toppendag :)

Vad tycker du om Miley Cyrus? :D

åh fan va fin dator, vill me ha en bärbar :O

Sv: Härligt! allt är bara bra med mig :) vad sa du göra över helgen då?

vad gör du? :D

sv; :)

skulle ha valt ett annat gymnasium, då får man en mac(a)

Nice!



Svar: Jadå :)

Måste lägga den filmen på minnet då:)

kram och ha en bra kväll!

tror jag har sett the back-up plan.. minns inte om det var den.. men har för mig att den var bra hursomhelst!

åååh, jag vill också ha macbook... :)

:D

SV; hur mycket kostar den? :)

Håller med dej ja! Whats your number är riktigt bra! :D

det är bra med mej, hur e det själv?:D

sv: tack! glad jag blir! :) himla fin blogg du har!

hihi okej mys! :) Själv pluggade jag o sen tog jag det lugnt :D

Hej!!



Allt bra? :) Trevlig helg. :)

Hej! :)



Vad bra. Jo, det e bra. :)

sv: okej :)

görs?

Sv: heeh allt bra? :)

SV; oj, det kommer jag aldrig ha råd med... :(

fin blogg! :)

gör du gratis bloggdesigner? :)

du får en länkning isf :)

Allt bra idag?

Hihi.



Jag tänker va hemma och mysa.

För det är ju också trevligt;)

Svar: Tack du! (:

sv; Ja ;)

sv. Då ska jag allt ta och se på dem någon dag! :)

Hoppas du får en myskväll finis!

okej:)

ställ gärna en fråga i min frågestund :)

Jajemän :D Hoppas du får en bra fredagkväll!

Åh, Mac:s är så snygga, verkar riktigt bra också :)



SV: Tack Beatrice! :D

någon som har mytubo? som instagram för android typ! :D lägg till mig isf "mlii"

någon som har mytubo? som instagram för android typ! :D lägg till mig isf "mlii"

Haha, ikväll gör jag något så spännande som sitter ensam i lägenheten, lyssnar på radio och läser bloggar..:P Liite "dystert" kanske en fredagskväll, men ganska skönt nog!:)



Svar: TACK!:D Jag blev jätteglad över din fina kommentar, verkligen! Jag blev själv väldigt nöjd med dom bilderna, och då är det så otroligt roligt när andra också tycker om dem!:D Hoppas du får en trevlig helg!:)

SV: hihi :D



hoppas du blir friskare & att du har en fin fredagskväll! :)

Japp :D vad gör du? :D

Okej, jag ska städa och stallet, sen på söndag fyller min käre far så det blir lite partay! :)

sv: :D

vad gör du då?

kram!

har ni några planer för vad ni ska göra när ni kommer till Gbg?:)

hejhej, hur är det med dig? härlig blogg du har :)

kram och ha en bra dag!

sv: de bra:) Händer imorgon?

allt bra sötnos?? :)<3

Vad tycker du om den nya blogg.se? :)

sv: tack för frågan!

Sv: Härligt! Jodå det är bara bra, okej är med vänner! :)

Sv Nej jag har inte gjort så mkt. Vart i stan o handlat å sådär bara... :) nåt planerat i helgen? :)

hej allt bra med dig? :)

kram

hej nu tänkte jag ha en tävling inte på bloggen fast ska göra så har om jag får över 50 personer som följer mig på bloglovin då kommer jag göra ett inlägg där jag kommer att berätta 5 av mina största hemligheter !:P

Jag förstår mig in på Mac, tacka vet jag PC :P

Tack :D

med mig är det bra, själv då? :)

Hej på dig :)

Det är bara bra tack :D sj ?

Sv: VArför ?

vad för film? jag gör inte så mycket :D

sv; Ja :D

sv: okej, samma här :)

haft en bra fredag då? :D

Hej gums! Ville bara att du skulle veta att du har en 7kt fin blogg! xo

Några planer inför helgen? Puss

sv; Ja ;D

hur gör du för att få dina bilder så ljusa och fina? :)

vad bra!

Planer inför helgen då? :)

sv; det är toppen med mig!

sv: det är bra här med!

gjort ikväll?:)

Sv; Så lite så hjärtat! <3

Gud va mysigt! Själv gör jag nog ingenting .. :)

Mys :) vad spelade ni?



Jag snackar skype! :)

Låter ju kalas bra gumman :P

Är det inte svårt att använda Mac? :D

Nej jag var bara nyfiken:)

allt bra? :D

jag vet ju att du inte gillar den ny blogg.se så om du vill ha den gamla så söker du www.blogg.se/next

nice med mac :)

sv: farmor och farfar.

sett någon bra film?:)

Ni hittar säkert på något:)

Åh vilken mysig bild! Lakanen var huur fina som helst :D Vart är de köpta?

sv: vilken?:)

Najs :D

Sv: okej vad handlar den om?:)

Haru nå bra filmtips? :)

okej är den ett tips?:)

sv: härligt. bra med mig också :)

fin blogg!

oh va handlar den om? :)

Haft en trevlig dag idag då? :)

nja ingenting ;)

ha en fortsatt trevlig fredag!

hihi okej :D

sv: ja :D vad gör du ?

Den macen er så fin og hvit <3

Åh vad fint täcke var har du köpt det påslakanet? :)

Den hjälpen jag behövde är att veta vart man lägger upp sin profilbild och där under står det om mig.. hur kommer man dit för hittar inte det för vill skriva ngt där! Hoppas du kan hjälpa mig :D vore jätte snällt!!

Åh vad fint det påslakanet var vart har du köpt det? :)

Den hjälpen jag behövde var..

- Veta vart man går in så man kan ladda upp en visningsbild.

- Under visningsbilden står det "OM MIG" hur kommer man dit så man kan skriva ngt där!

Hoppas du kan hjälpa mig och förstod vad jag skrev!! Hehe :D

Mysig bild :

var ju det jag sa:d

åh jag vill också ha en macdator! haha ^^

Hur många apple produkter har du? :D

Såg den filmen nyss tyckte den var riktigt bra :D























Follow my on Bloglovin







Trackback