I must see you often


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag var tvungen att fixa fram lite bilder som jag ska ha i min fotobok, så jag började med att leta fram lite bilder idag. När jag kollade tillbaka på några bilder hittade jag även många andra bilder som jag kanske inte laddat upp här på bloggen. Två bilder från början av förra året, en bild från Fårö och en bild från Visby. Vad mer har jag gjort idag? Jag har sett flera filmer och vilat, skulle vara skönt att få sova men det går inte. Jag som vaknade vid sex imorse och är helt död nu, men ändå går det inte att sova.

Nu ska jag kasta mig i sängen och se en film som heter Whats Your Number, jag har hört att den är bra. Nu hoppas jag att den är lika bra som jag har hört att den är. Missa inte min pojkväns frågestund längre ner i bloggen.

Vad har ni för er den här fredags eftermiddagen?

Kommentarer

sv: hihi :)



fina bilder ^^

sv: varsegod! :D

SV: ja, men det löser sig ju oftast :)

Sv; Vad bra! Förresten finfina bilder!

Åhh! ser ut som england på bilden :D

sv: aa, håller med :P Men den är ju borta efter helgen :)

men det är kul(a)

hur är det?

sv: vasego!



planer för helgen?:)

man hittar så många bilder man helt glömt bort =)

sv: aa, jag tror det stog det där :P

Båda två fast mest den längst ner! jätte fina :)

sv: haha, ja :P annars är det ju bara att gå in på blogg.se/next/ :P

superbra! :D

Vad har du sett för filmer, nått bra att rekomendera? :D

Trevligt!:)

jag var med kompisar och sen så såg jag på tv med mamma och syrran och idag så blir det att byta rum!:)

fin blogg :) följa varann via bloglovin?

sv: hehe, okej ^^

sv: hihi :)

görs?

får du göra!:)

fina bilder:D

sv; Hähä jaow :)

Händer det något roligt i helgen då sötis?

kram ! :)

sv: hihi, okej :) lång den verkar var då ^^

jag kollar på tv :P

Sv Okej... nej jag ska inte göra så mkt alls idag faktiskt. Städa lite, ta tag i tvätten... plocka, bädda, dona lite... sen lägga ungarna o göra kväll :D KAnske, kanske... ja KANSKE blir det lite fredagsmys med popcorn framför tv:n innan de går till sängs, haha, beror på hur snälla dom är ;) Har du nåt skoj planerat i helgen?

sv: tack! okey :)

sv: tack så mycket :D

Tufft :D vackra bilder iaf :D

SV: jaa :D

Tack! Det är fan snart ett halvår som vi vart tillsammans, men det känns verkligen inte så. Hah. Schysst med en fotobok förresten! En sån skulle jag också vilja göra.

Hejsan va med i veckans blogg på min sida!?!

Det är bara att kommentera Jag är med i veckans blogg inlägg!!:)

http://josefingard.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

Jag ska jobba i helgen och umgås med lite kompisar :) Du då?

sv: aha, okej ^^

jag svarar på kommentarer m.m :)

Äntligen helg! Några planer? :)

Sv: ja, coola bilder: D

sv: aha :P

haha elda huset? ^^hehe

Ska det bli skönt med helg igen? ;D

kram!

sv: aha, okej fattade inte riktigt :P hehe

Ha en fin helg:)

fin blogg! :D

Sv: tack så jätte mycket! :)

sv: okej ^^ inga element eller så? :P

sv: aha, okej fett smart (:

haha oj, bloggade från mobilen då.. blev lite konstigt!

men skönt att det är bra med dig:) är fint här med,

haha ja :D

sv : mm

SV: men du bor ju på Gotland såatteehhh du har det lite gosigare än många andra. Älskarälskarälskar Gotland. Min farmor och farfar bor där så är där typ varje lov men ändåååå liksom :D

sv: vad tycker du om den nya "startsidan" på blogg.se då? -.-

sV: :)

Okej, det lät mysigt :)

Alltså.. Jag måste ha skrivit fel.. igen. Hah. Knäppt, ett och ett halvt år. Men ja, det känns som ett halvår typ. Hah, fan vad trött jag är. Borde inte skriva idag. ;D

sv: okej, fast bor i lägenhet så går nog inte heller, hhaaha ^^

sv: vad tycker du om den nya "startsidan" till blogg.se då? -.-

sv; okej trevligt ! :)

Ikväll blir det att vara hemma och umgås med familjen, imorgon troligen plugga och på söndag träna :)

kram !

sv; Ja, verkligen :D

Jättefin blogg :)

Fina bilder :)

tycker du det är skönt att det är fredag då? :)<3

sv: okej :)

haha, tänk hur det skulle se ut i en lägenhet :Pp

sv: haha

aha, okej :)

Tack <3

sv: hihi :)

görs?

sv; Ja :)

Vad gör du ? :D

sv; Svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Ska snart dammsuga :)

kraM !



För för film ? :)

sv: okej, samma film? :)

jag chattar på fb mm. ^^

sv: så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

sv; :)

Hur mår du då?

sv: Nää det är ju inte det heller så mycket.

hihi ja!:)

Hihi, nä :)

Det är så konstigt hur tiden funkar, att det kan kännas länge och kort samtidigt. Jag har aldrig fattat det där. Hah.

Okej, smaklig måltid! :)

Vad blev det till middag då? :)

Fy så gott! :)

tack :)

fina bilder, den sista var sjukt gullig!























Follow my on Bloglovin







Trackback