I want to wake up every morning with a kiss on the mouth


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Här bjuder jag på ännu en bild till från gårdagen, det här är min lillasyster. Hon blir alltid lika söt på alla bilder, lite små avis. Min kväll igår blev rätt lugn med att prata i skype ett tag och fixa klart dom sista CV som ska skickas.

Idag är det en helt ny vecka och jag är rätt taggad för den här veckan, jag kommer att vara med min pojkvän rätt mycket och jag har en hel del jobb i skolan som jag måste ligga i med. På onsdag ska jag till tandläkaren och kanske få ta bort min tandställning. (men det är inte HELT säkert) Till helgen blir det mys med killen och sen blir det middag hos min syster på lördagen, riktigt mysigt! Det här är vad jag har planerat i den nya veckan, kommer bli en bra vecka!

Har ni haft en bra helg och taggad för en ny vecka?
Vad händer i den nya veckan, skola, jobb eller något annat?

Kommentarer

svar: varse! :)

haha jodå, är så jäkla svin trött bara x) du då?

svar: mm samma här, ska vara i sängen senast kl 22.00 ikväll, och vända mig om på sidan och försöka sova senast kl 23.00, om inte innan! :)

Vad fint du fotar:D

Jag gillar själv att fota, du kan gärna titta på mina bilder och skriva vad du tycker:)

Du fotar som ett proffs(stavning?) =3

jo det är toppen!:D

Haft en bra start på veckan då?:D

Fin bild :)



Vad skulle du vilja se mer av i min blog?

Kram

Goooood Morgon! Hur är det? Kram!

sv' Tack :)

Godmorgon :))

Allt bra idag?

Härlig bild! Planen för veckan är att bli frisk, ett sjukhusbesök är planerat. Sen blir det förhoppningsvis jobb! För din del?

sv; typ inget satt vid datorn ;)

Tack:D Du är för snäll=)



Snygga familjen ju!

sv; Varsågod :)

Ha en bra dag!

sv' <3

Tack för din kommentar. Fina bilder i din blogg :)

lika ni är :)

Ja, jag hoppas på det! :)

Okej, härligt att höra! :)

Hoppas du får en fin dag

ja :)

ja :)

Svar: Allt är bara bra med mig, lite sliten efter helgen bara hehe, Hur är det med dig? Hoppas du har haft en strålande helg :)

Fin bild :)

Jätte söt.

Jag har också en syster som ALLTID blir fin på bild. Visst blir man avundsjuk.

Sv: Tack! :))

Sv: Jo det är bara bra, dudå? :)

Så söt hon är!

Ha en fin måndag :)

sv; Ja :)

Tack de e fint! ska du hitta på i dag?

ne de e nog samma här:P

blev typ snöstorm så ut vill man ju inte:P

Fin bild :)

Fin bild, söt din syster är och duktig du är på att fota!♥

Söt hon är!! :)

Fin bild, ni är verkligen jättelika!

Ha en fin kväll :)

ni är JÄTTElika!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback