I will be there for you, by your side


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Imorse när jag satt mig på bussen kännde jag bara hur bra det hade vart att ligga kvar i sängen. Men det blev bättre efter ett tag och jag mådde mycket bättre senare på dagen. Om jag tänker efter har jag gjort en hel del idag, fast jag skulle kunna gjort mycket mer om jag bara hade haft lite mer fart. Jag har gjort klart tavlan till vinnaren från lucka 24, jag har ringt några samtal & jag har även fixat inför nästa veckan. Nu när jag kom hem har jag även ringt lite fler samtal så nu känner jag mig ännu duktigare.

Nu ska jag bara vänta tills pappa kommer hem så ska vi åka och hämta ut mitt paket. Senare ikväll blir det att städa eller om jag ska åka till min syster och vara med henne en stund. Jag får se vad som händer ikväll, något gör jag.

Har ni haft en bra torsdag eller har den vart dålig?

Kommentarer

Det är verkligen så när man sitter på bussen man vill bara hem igen till sängen hehe!

svar aaokej :) ja e sjuk idag :)

allt bra idag ?:)

sv: haha nej, du ser ju ut som en modell.

Jo det är bra med mig!

Så brukar jag med ha , för om jag inte äter frukost och tänder en cigg sen får jag en sån kick så jag nästan svimmar eller spyr..

Nej jag vet men jag håller på att sluta !

Lust att följas via bloglovin?

dålig torsdag! :(

Ja det är bra !

sv: hoppas de var en bra kurs trots allt :)

ikväll blir de utemiddag. ville bjuda sambon på något gott :) sen blir de att kolla på sveriges mästerkock och sådära :)

händer i helgen?

Röker du?

ja vad ska du göra imon då? :)

svar Tack !:) Vad skönt :D

någon plan inför ikväll ? :)

fin du är & snygg design!

Följa varandra på bloglovin?

har du bråttom,tryck på länken om du inte hittar min bloglovin sida: http://www.bloglovin.com/en/blog/3072078/matilda-isaacs



Kram

Duktig tjej!

Jag har rökt konstant nu i ett och ett halvt år..

fin bild :3

sv: skola sen rida ;)

fin bildju=)

åh tack!

vad bra! ;D nja, är sjuk! hittar du på med? :)

vad ska du göra ikväll? :)

Fina bilder! :)

Har också hunnit med en del bra saker idag jag lätt kunnat skjuta upp till morgondagen, känns skönt!

Gött, jo bara bra! Görs? :D

Fin bild + rubrik :D



Sv: ja, hur va din dag?

sjukt fin bild!

- Najz! Det är bra med mig med men känner mig lite förkyld. Vad är det för paket du ska hämta? :)

Fin bild :)

svar nej inte jag heller :)

vad gördu just nu då ?:)

Så bra, min start på nya året var med bra :)

härlig bild:)

sv: de är verkligen härligt! ja det är svårt för oss att inse att man kan bo sådär!

fin blogg, kolla gärna in på min!

tack! :) fin blogg!

Kram!

nej jag vet!

tycker du om att spela sällskapsspel? vilket är din favorit? :)

jag ligger i sängen och vilar bara ! :)

sv: jag ska träna :D

hehe okej :)

nja, börjar bli lite rastlöst faktiskt haha! vad har du för planer inför helgen ? :)

sv: ja absolut :) hur har dagen vart?

:)<3

Låter som en effektiv och bra torsdag :)

du tar fina bilder! :)

sv: samma här, jättebra :D

sv: jodå, allt är kanonbra! själv då? :)

sv: det tycker jag :)

Fin bild! :D

åh fin bild

fin bild :)

Fin bild.























Follow my on Bloglovin







Trackback