inte varje dag man får se dig


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det söndag och jag är trött som jag brukar vara varje söndag nästan. Idag åker jag och min pojkvän hem till mitt land eftersom vi har en liten sak som vi ska göra. Vi ska överaska mamma med en fest eftersom hon fyllde år i fredags. Hoppas hon inte läser detta, då blir jag sjukt sur. För hon brukar aldrig ha tid att läsa min blogg när hon ska iväg.

Efter festen stannar jag nog kvar hos mig medan min pojkvän åker hem. Men vi får se hur vi gör, inget är bestämt ännu. Annars händer det inte så mycket mer den här söndagen en lugn söndag och börja tagga en ny vecka i skolan.

Vad har ni för planer den här söndagen?

Kommentarer

Hej! Sjukt fin blogg du har:D

Du har skit fin design på din blogg :o

Vad mysigt med överraskningsfest :)

Lite musik typ, :)

Jag vet. De är för att jag Mobilbloggar, helt knasigt

Va mysig header du har, så höstig! och du är super fin :)

Tack snälla!



Hoppas att din mamma blir riktigt glad:D Rolig idé att överraska henne=)

sv. jadå :) tack :)

sv: har nyss klivit upp:)

sv: ja :)



ha en trevlig söndag!

är också seg på söndagar x)

Jaadå :)

Sv: Varsågod, det är bra med mig :) själv?

KATTLÅDA!



VILL NI VETA VARFÖR JAG SKREV DET KOLLA HÄR

ewwz.blogg.se

Vilken snygg design du har! Och måste tillägga att håret på din header är oerhört snyggt! :)

sv: hih kej, jo de ä bara bra :D

yes! :)

Hej! görs idag? <3

kram :)

/lena

Härligt, det är toppen med mig :)

Hade du en bra lördag? kram :)

Kolla om det var du som vann i veckans blogg,

tack för att du var med ♥

Sv: Det är fint med mig, hur är det själv? :)



Idag ska jag inte göra nåt alls! :P

Jätte fina bilder du tar! :)

sv: ja allt bra?:D

sv: okej:]

nja jag ska fortsätta flytta:]

Missa inte tävlingen på vår blogg! http://fannyochwilma.blogg.se/2012/january/tavling-orhangen-och-2-stycken-dependnagell.html#comment

kram!<3

kul med en överraskning, hoppas det går du tänkt dig ;)

Sv: Det är bra med mig med! :)

allt bra?:D

frågestund på bloggen klicka här så kommer du direkt till inlägget http://abjl.blogg.se/2012/january/fragestund.html?_tmp=5f50674da79c3bbba60e1de6a4fb34ab48ee2c6c



förlåt ifall du inte gillar sånt ! :D

kram

- Jag är tyvärr förkyld och har feber.

Det låter ju trevligt med en överrasknings fest :)

Dagens blogg är uppe! Blev du det inte? Det är bara att skriva att du är med igen! http://hjjonsson.blogg.se/2012/january/utkast-jan-22-2012.html#comment <3

bara bra :D

Ha en skön söndag =)

Hallå !! kolla gärna in våran blogg !! :)

åh va roligt :)

gulligt att ni ska göra en fest :D

Vad snygg du är! Älskar din headerbild!

sv: nice :D jo nog äre bra ;)

kram

svar: haha precis! :)

va gärna med i min fototävling Bea :D

Vad kul det låter! Hoppas hon inte läst det nu då :)

Vara med i veckans bloggar?

Lottar ut tre vinnare nästa söndag!



http://emmadewi.blogg.se/2012/january/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html



Kram!

Fin blogg :D

härligt att hon nt läste din blogg innan d¨.

Sv; Allt är bra, själv då?:)

Hej! Jag har en tävling där man kan vinna ett presentkort värde 200 kronor, som går ut idag kl 23:59. Var med och tävla, inga krav! http://shoemania.se/2012/january/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200-kronor.html

sv :D va görs då ?

sv: okej , min vecka har varit toppen ! :D

sv: det lät härligt det!:D jag bakade, shoppade och firade en kompis som fyllt år!=)

sv: jo allt är bra med mig! :D

sv: Med mig är det jättebra! Själv? :-)

sv: tack! jag hoppas också dem blir friska snart =) inte nog med att båda barnen är sjuka, nu har ju jag och min man också blivit det haha

:)

Jättefin blogg! :)

var gärna med i dagens blgog

Mkt bra bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback