it was close eyes


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Bjuder på en bild på min söta lillasyster, just nu sitter jag hemma hos min pojkvän och snart är det mat. Jag är vrålhungrig precis som igår, men det blir så när man inte äter något mellan lunch och kvällsmat. Jag är inte så hungrig så att jag knappt överlever.

Idag i skolan har jag sktivit ut några bilder som jag kommer ha till min utställning och sen har jag suttit och fixat med lite andra små saker. Jag får fårr rätt mycket gjort idag med, men fick nog mer gjort igår. Efter skolan tog jag bussen till Visby och sedan bussen till Lärbro till min Christoffer. Vi har vart nere vid hans farmor och farfar ett tag och mer har vi inte gjort. En lungn dag och till kvällen blir det mys med killen och fixa lita saker på datan som behövs fixas!

Vad har ni gjort för roligt idag?
Missa inte tävlingen i inlägget under och missa inte morgon dagens tävling.

Kommentarer

Din syster är ju jättelik dig!(:

sv: jao tacktack =)



mårs det?



Krami

Söt bild :)

Haft en bra dag? :)

Fin bild.

sv: inget :D ska fixa lite saker sen!

Älskar ditt hår!!

Hur har din dag varit?

sv: okej :D

haft en bra dag? :D

fin bild :)



svar: yes :D

Tack! :)

Ja allt är bra! sj?

sv: skönt att höra! :D

om du vill, så har du tills imorgon på dig att vara med i min fototävlig :D skicka in en bild som gör dig glad + motivation :) om du vill ^^

SVAR: Härligt, jodå :)

Hur mår du då? :D

sv: okej, jo jag med (:

svar: varse :D

svar: okej :D vore roligt om du va med, då tar så fina bilder Bea :D

Haft en bra dag?:)

Super fin blogg du har, kram!

sv: japp (:

fin bild! ^^

sv: hhii ja,



hur har dagen varit idag? bra? :*

krami

sv: varsegod! :D

Härligt! Jodå, hyffsat:)

fin bild :)

hejsan, vad gör du ? :)

Tja! Jag undrar om du skulle vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om bloggen? Alltid lika kul att få bra/dålig kritik så att man kanske kan förbättra sig (:



Gillar du inte denna kommentaren ber jag om ursäkt!

Ha en jätte bra tisdag! (: Kram

Absolut hehe :D

svar va härligt att höra! :D

sv: hehe (: görs?

hihi tack. Just nu tittar jag på en film :)

sv: tack så mkt :)



nja, har vart sjuk idag, så det är inte så bra... :/ dusj? :)

sv: okej :)

jag lyssnar på musik, fast ska nog äta snart ^^

Fina bilder !



Btw, allt bra ?



:D

åh vilken fin bild :)

Ha en bra fortsättning!

hihi:D

sv: Fast det blev värre under dagen men det igår och i morse var som ett tecken:)

Ha en fin kväll :)

svar: varse! :) <3

Svar: Tack tack!

yes!:)

sv: japp :)

en fråga, hur länge ungefär har du varit foto intresserad? ^^

kolla om du blev dagens blogg den här gången:)!

svar: Tack så mycket! Allt är toppen med mig, hur är det själv? :)

<3

vad har du för kamera då?:)

sv: vem är det som är söt egentligen?!

Ja :)))

du har verkligen en jätte fin blogg!! :) kolla gärna min blogg lite då o då självklart kollar jag din oxå men snälla kommentera då skulle vara jätte snällt!! :)jag kommenterar oxå din blogg då :)

vad har du hittat på idag? kram

svar ja du, jag ska med killen på hans Handbollsträning... :) vad händer hos dig? :)

Händer under veckan?

nice, funkar den bra då?:D

tack så mycket :)

sv: okej, det är bra här med :D

(Y)

Jajjemän! jag har tråkigt, ge mig tips på saker man kan göra haha..

Vilken fin header du har :)

Vet ingen bra , tips? haha :D

sv' Va bra :) Härligt att du har fått mycket gjort idag!

Sv: Jodå, allt är bra ! :D

frågestund i bloggen, fråga va du vill, www.marialover.blogg.se :)

sv: okej (:

kan inte du visa typ i ett inlägg dina bilder genom åren? Typ från när du började fota och nu (: Skulle vara kul ^^

Sv; <3

Svar: Skola :)

svar ååh va mysigt! kramisen! :)

svar oja verkligen!! :D

Svar: Jupp :)

snygg blogg!!

sv; hur många år skiljer sig det mellan er?:)

sv: hihi, okej bra! (:

Vilka fina bilder du tar! Jag tar verkligen inspiration att starta upp med mitt fotograferande när jag ser hur duktig man kan bli. (Även fast jag inte har talangen i och för sig.)



Idag har jag varit i skolan som alltid, och sen tränat. Hoppas det går bra med det du skulle fixa (på datorn) sånt kan ju ibland bli lite knepigt ;)

Kram!

Allt bra då? :)

sv: jorå allt är bra! själv då? :)

Ååå vad jag älskar dina bilder :)) Kolla gärna in min blogg :P

Var det inte kallt att ta foton ute i snön? Jag typ dör så fort jag öppnar dörren ... x)

fin bild :)

:D

Hej,allt bra? :)

Kram♥

Haft en bra dag? :)

Vilken härlig bild! :)

riktigt fin blogg har du! :)

sv: DU LJUGER! duuu !

sv; jättefina båda två!(:

skulle du vilja göra länkbyte med mig:)!`?

sv: så lite så! alltid kul att göra någon glad och mena det!

Gud va lika ni är! Jättesöta båda två!

Vad har du för planer senare i veckan då?

KRAM

Sv: Jaa, jag har också varit hemma med pojkvännen och vi har kikat lite på film :)

jo men bara halvdag som tur är, slutar till luch:)

- så lite så :)

Ser liknande drag ;)

Idag har det varit skola och lunch med pojkvännen :)



SV: <3

sv: haha, jag vill ha lååångt hår! :D

känner detsammma :D

fin bild!

Fin bild! :) Allt bra med dig? :D

kram.

jag hade en toppen lördag :)

Har du haft en bra tisdag? kram :)

händer i morgon? :D

Hej! Va fin blogg du har :)

Anmäl dig gärna till "dagens länkning" i min blogg!

Kram,ha det så bra!<3

http://mytrnqvist.blogg.se/2012/january/dagens-lankning-2.html#comment

-jag gör inte så mycket.

allt bra annars?:)

kramis!

riktigt go blogg, allt bra med dej? =)

sv: jajjemän bruden! ;)

Hej sötis! Haft en bra dag? :)

Svar: Tack ska du ha! :)

okej, har precis duschat :)



Vad ska du göra imorgon ?

SV; Jorå! :)



Vad händer i helgen?

kram

As nice blogg, haft en bra dag ;)?

Hej allt bra? :)

sv: okej, jag ska snart sova :)

haft en bra tisdag? :D

Nu har jag startat "Dagens Blogg", vad sägs om att klicka på länken och anmäla sig? Jag lottar 3 vinnare imorgon, lycka till! :)

http://jjaarnek.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

Hej sötis!

Har frågestund! :)

Har du något på hjärtat?

http://faanis.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

sv: jo det är ganska bra :) själv då?

fin bild =)

sv: jarå, gött att höra =) här är det också bra ;)



Krami

Hoppas du fått i dig lite mat nu :)

va söt bild:)

ja det var riktigt gott^^

Hej hopp! Du är ju på mest aktiva-listan nu ju! Snyggt! Kommer det upp några bilder på dropparna?

Förresten är du och lillsyrran sjukt lika. Hare bäst!

sv: yes :)

Så bra! :)

SISTA CHANSEN att vara med i min tävling där du kan vinna en valfri vara hos Uffessakerochting.se !



Kika in och ta dig en lott, eller två, eller varför inte tre? :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-valfri-vara-hos-uffessakerochtingse.html

Sv Jag har vart på gymmet o sen träffat min lillebror ett par timmar :) Vad ska du göra imorgon? Nåt skoj?

sv: ja verkligen, varsegod:D<3

hur är det?=)

Hej!

Jag håller på att sammanställa en inlägg med bloggare från "Mest aktiva"-listan. Jag undrar hur mycket tid om dagen du ägnar åt att hamna där?

Tack på förhand! :)

ni var lika varandra :)

sv; japp

Hej!

Jag håller på att sammanställa en inlägg med bloggare från "Mest aktiva"-listan. Jag undrar hur mycket tid om dagen du ägnar åt att hamna där?

Tack på förhand! :)

jättesnygg header! :)

Bluff företag härjar!

http://isacsmamma.blogg.se/2012/january/35000-for-en-dammsugare.html

Bluff företag härjar!

http://isacsmamma.blogg.se/2012/january/35000-for-en-dammsugare.html

Säljer ett par jätte bra och sköna hörlurar för bara 250 kr, är du intresserad kolla då in denna länk:



http://nilssonochablo.blogg.se/2012/january/saljer-horlurar.html#comment



TACK. KRAM

Nu pågår Dagens Blogg Tävling hos mej!

Om du vill vara med, klicka på Kategorin Tävlingar för att anmäla dej! 2-3 vinnare blir länkade! :)

http://annaalicious.blogg.se



(ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!)

Så söt! :)

Vilken söt och fotogenisk syster du har! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback