jag vill ha mer snö och det kommer jag få


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Ni har säkert sett den här bilden i min blogg förut, just nu sitter jag och skrattar åt alla som hatar snö. Jag är inte så snäll just nu, men jag tycker om vintern och tycker det är underbart att ha snö. Hoppas snön ligger kvar till helgen och att det blir mer. Det är som att ni älskar något som aldrig kommer men när det väl kommer blir folk sura för att det kom.

Snart kommer min pojkvän hem, när som. Jag fick frågor varför jag sitter hos min pojkvän, vi bestämde igår att jag skulle komma och jag packade för fullt så min väska vägde flera ton. I eftermiddags hade han glömt att han skulle på kursen och det var kaos där ett tag för att lista ut hur vi skulle göra. Men en sak var säkert hem skulle jag inte, jag skulle bara komma hem till han på något sätt. Och här är jag, efter allt krångel idag gick det bra ändå.

Har ni fått mycket snö? Eller har ni inte snö alls?

Kommentarer

Vad roligt att du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg! kram :)

vilka fina bilder! Jag har också en canon 500d :D

Sv; ^^

usch, snö xD

det är bara blött, kallt & det blir slask sen.. vad är det du gillar med snöön ? :c

Vi har en meter ungefär där jag bor:)

-det är bara bra:)

VAD GÖR DU DÅ?:D

Vilka fina bilder :)

var med och tävla om veckans blogg!!

http://enisprinsessasliv.blogg.se/?tmp=16163953

Sv: tack du, detsamma!

Haft en bra start på veckan? :)

Nä,haha :P

Skulle du kunna lägga upp mig som typ dagens blogg eller länka mig för jag började blogg för ca en vecka sen och har väldigt få läsare, det skulle verkligen vara gulligt av dig!! :)

Vilken fin bild :D

:OOOOOOO

Här snöade det hela dagen ;)



- Jag sitter och försöker hitta bra sommar jobb haha..

Same here :)



Kramizar

glöm inte att anmäla dig till veckans blogg här--> http://millashowroom.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-2.html skulle bli super glad om du var med :D

Härlig bild:) Vill också ha mer snö:)

Jadu,just nu sitter jag vid datorn och samtidigt så dampar jag på min tvdosa som är helt störd!

(förlåt för uttrycken) :P

Hahah,gjorde jag ? xD jadu,när det inte har gått att göra nånting,så slår jag den i skrivbordet för att det inte går! blir helt enkelt arg,och nu är det nån lös sak i dosan xD <3

hahaha... smart jag är va?

sv: ja, det är ju de!



jag älskar snö ;)

Haha,ja :P

så fort någonting inte vill som jag vill,eller om jag typ gör nått fel..blir jag arg!:p

håller med!

sv: jaa, förstår inte vad folk har emot snön. Vi får väl vara glada att det fortfarande snörar lite då och då på vintern i sverige :)

-jag gör inte så mycket:)

allt bra annars?:D

hehe :D

åh,jag tuggar på ett starkt tuggummi..... :o

God kväll! Tänkte bara kika in och hoppas på att du har haft en bra start på veckan! Och hoppas på att du får en lika bra kväll! :)

Okej, nej samma här ;D

Jätte fin bild! :D

jaaaa!:(



haha,lära göra ett inlägg att jag verkligen dissade min tv dosa... haha:P

sv; jA :D

åh,haha :P

xd

Fin bild!



sv; härligt :) det är bara bra med mig också.

sv: tackii :D åh jag vill också ha mer snöö!

sv: okej, allt bra annars? :)

fin bild!

Här är det mycket snö eller inte jätte mycket, men sådär. Är det jätte mkt snö i gottland? ;)

Godnatt! Hoppas du har haft en fin & bra måndag! :)

Yes :D

sv: halvt sjuk, men annars är allt toppen! själv då? :)



kram!

ingen snö;(

Det ÄR underbart med snö! Förstår inte heller alla som klagar. Här nere har vi fått ungefär 10 flingor sammanlagt den här vintern och de smälte innan de landat. Så himla tråkigt är det... Borde överväga att flytta faktiskt:)

Snö är fint och vackert men ja tycker att den kom lite väl sent i år... vi har några små snöfläckar på backen, inte mer... :) Men ja... det har ju liksom inte kommit ordentligt så barnen kan åka pulka eller så, så det känns som det kvittar nu :(

Det får gärna komma mer snö för min del men inte så mycket så bussarna blir sena bara :)

Sv; hihi :D

sv: gött att höra =) jorå min helg blev kanon (Y)



göru?



Krami

vi har ingen snö här :)

sv; va roligt !

- vi har haft max 10 cm snö nu är de bara ytterst lite, täcker inte ens marken (Y) bra de, gillar inte snö alls !

sv: Haft en bra helg? :)

fin bild ju!:)

-Svar: Jag har av det mesta suttit och pluggat.

Vilka fina bilder du tar! :D

Jättefin bild, man vill bara sträcka ut handen och ta på bären, hihi!

I Göteborg har vi tyvärr inte fått någon snö alls i år, jättetråkigt :(

haha :D fin bild! :)

- jo det är fint fint här med :)

kram <3



VI HAR MYCKET SNÖ HÄR UPPE VI ;)

ingen mer snöö ;/

sv; Varsågod :)

sv; åh vad bra att du säger till:D

har du facebook? skulle verkligen vara snällt om du bara sökte på "soffesblogg.blogg.se" och gillade sidan♥!

bytt blogg till http://amandasnarberg.devote.se

SNÄLL fortsätt att kommentera på min nya blogg.



Kram Amanda

allt bra? :)

hej, allt bra?

Hej! Jag har veckans blogg på min blogg nu och det vore superkul om du ville vara med, kram!

http://filippadavida.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html

sv: hej ja kom just hem :D du då? :)

- härligt :D

samma här :)

Sv; härligt, det är bara fint med mig! :)

sv; Ja! Vad gör du?(:

Hej fina, hoppas du haft en superbra dag! Kram

vi har lite snö... men det har omvandlats till massa jobbigt slask.. :/

ledsen men kan inte hålla med dig om snön :)

åh jag är glad att jag slipper snön :D

Jättefin bild! =)

Sv; Jorå bra!:)



Händer det något kul i veckan?

kram

haft en bra kväll:) ?

sv; åhå var roligt!

Jo jag går skola, sista året också, så är ju bara några månader kvar, seen äre over and out :)

sv. härligt :) jodå bara toppen!!:D börjat skolan idag igen efter 2 år.. haha så nu får man börja plugga igen!



Nattis kram!

SOMMAR <3

allt bra? Puss

Fin bild :)

Verkligen :)



Hoppas du haft en toppen dag :)

Shit vad fina bilder! Här har vi ingen snö alls..



Titta gärna in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund, would make my day!! Lot's of love ♥

Åh vad bra att du gillar den! :D



Kika in för att se bilder som jag fotade på Petter och September när de uppträdde på Gröna Lund i somras! =)

Fin bild!

Hej!

Jag har precis hjälpt en kompis med några detaljer i hennes bloggdesign och nu ska krypa ner i sängen bredvid min älskling och sova.



Vad gör du?

Kram

Planer inför dagen ?:D

Jo tack jag hade en topppen lördag jag med :)

Hr var din helg då? var den bra? KRAm :)

taaack du! ja, jag är lite kär i varje bild lite sådär (a)

HEJ SNYGGO! lottar ut ett supersnyggt earcuff med fjädrar i min blogg :) IN OCH TÄVLA, VETJA ♥



KRAM

Vilken fin bild :)

Fin bild! Hur mår du annars? :D Kram/ Cornelia

vilken underbart fin bild :O

åh jag älskar också snön!



sv: Mums indeed!

det är toppen med mig :)

så fin bild!

Fin bild! :)

fin bild!

vilka fina Bilder du tar! <3

Kul att du gillar mina bilder! Fin vinterbild...gillar oxå snö :)

åh vilka fina bilder du har, du är verkligen sjukt duktig!























Follow my on Bloglovin







Trackback