kaffe och kladdkaka



Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kom hem till min pojkvän för mer än två timmar sen, efter skolan belv det en snabb fika med min bror. Det blev kaffe och kladdkaka som jag brukar ta när jag fikar. Jag vet inte hur många gånger jag har ätit kladdkaka bara på  det här året, tappat räkningen det har jag gjort iallafall. Men kladdkaka är ju så sjukt gott, så det går inte att motstå.

Har just ätit mat här hemma och ska väl ta och se en film eller något, kanske svara på lita mail eller något annat som jag måste göra. Det blir en lugn kväll, som sagt det kommer inte hända något speciellt ikväll.

Vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

sv: tack sötnos!

bara bra, sjdå? :)

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. Tänkte bara tipsa om att jag Kör jag en stor veckans blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dagen så passa på att anmäl dej:)

Sv; inte mycket alls, ska iväg och kolla på Erikas träning bara! :)

Nu är dagens blogg utsedd! Så kolla in om just du vann.

Direktlänk:

http://lifestylebylovisa.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-vinnareny-omgang-3.html#comment



va gärna med igen oavsett om du vann eller inte :)

Japp,mycket skönt ;)

Hejsan, jätte fin blogg :D

Håller ni med mig om att Widerstedt måste ge bevis på saker&ting? Läs mer om den riktiga Widerstedt! http://soere.blogg.se/2012/january/widerstedt-fabulous-pfft-this-is-the-real.html

ooh vad gooott! jag som inte äter sånt nu, alla lägger upp godsaker :(.



sv vad blev det för god soppa då? :)

Åh,jag vill också ha kladdkaka!;o

sv: jo tack med meei e de bara bra, hur har de nya året startat för deei då!?

sv: bara bra med mej :)

vad har du gjort idag då ? :)

sv: jajjemän! :) gjort något kul idag förutom skolan? (:

Svar: Yes! :D men gud va goooott!!!

GOTT! :)

Fin blogg :). Gör du länkbyten ?

Sv: Hihi jag med! :)

Mums :)

Fy så gott! :)

Sv; joodå! :) svettiga tjej i shorts ju! ;)

gott :)

Vad har du gjort under veckan då? :)

tack så mycket hjärtat! :)

jummi ^^ OmNomNom :D



SV: hehe ingen fara :D

mums med kladdkaka!

SV: allt bra? :D

Hej! vilken fin blogg du har och många fina bilder!



mina planer för ikväll blir film tittade och lite bloggning:)

Va det du som vann? Check it out ;)



//PIADINA

fin blogg du har :)

kolla gärna in min nya blogg www.ronjaan.blogg.se om du har lust :) kram

fina bilder du tar :) !



Kolla gärna min blogg också, släng gärna in någon fråga på frågestunden också !:)

-Svar: Det var så lite.. ♥

Mmm, nu blir jag sugen på kladdkaka.. :D

Hoppas du ej drömmer kladdkaka

Vaknar du rör inte min kladdkaka

gott med kladdkaka!:D

riktigt snygg blogg :o

gottt:D

sv: nu har jag kollat klart haha! Ha en fin kväll!(:

sv: okej, jag ska snart kolla lite film och sen blir det att sova ;)



kram!

riktigt fina bilder du tar!

Sv: hahah tack så mycket... asså fan kameror är fett krångligt?!

gott,det ser ut :D

Gud vad gott det ser ut!

Åh vad jag blev sugen på kladdkaka! Haha året har ju inte gått så långt än heller ;) Ska snart kura ner i sängen & kanske ringa pojkvännen en snabbis innan jag ska försöka sova! Vad ska du göra imorgon då? :)

love youre hair girl!

Läs mitt inlägg om vad jag tycker om dom som utnyttjar situationen när en nära dött eller missbrukat, det är inte okej att använda det för att bli mer känd eller få läsare till sin blogg och sen skriver man om nått helt annat, OCH LÄS KOMMENTAREN JAG FICK TILLBAX TILL EN AV DOM SOM GÖR SÅHÄR!

Svar: jaa så gott! :D

Hej!



Fin blogg!

Åhh vill också ha kladdkaka!



Kram Kram

håller med! sjukt gott!

sv: heh okej ;) jorå nog är bra bara sjuk osv ;)

kram

Sv: Tack så mycket! :) Fan va gott det ser ut!

vilken träningsform gillar du mest? :)

hej! jättefin blogg <3 snäääälla gå in på min blogg och kommentera , jag gör bloglovin-byten , alltså om du följer mig följer jag tillbaka , och om du länkar mig , länkar jag dig ! Kram <3

sv: vad härligt! jo de är bra. Vad händer imorgon då?

nu är veckans blogg avslutad, kolla om det var du som vann eller anmäl dig igen! :)

kram<3

http://ssmileyface.blogg.se/category/dagens-blogglankbyten.html

Jag ska nog bara ta det lugnt ikväll. Kolla på film och så! / kling :)

okej, kollar på tv :)

Haft en bra dag ?

gud vad vackra bilder du tar! och så fin blogg! härligt o se tjejen :D

sv: bara bra:D

gott de ser ut:)

sv: okej, samma här, inget speciellt!=) hur är det?:D

http://jinxedv.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment kolla gärna in! :) Har en tävling i bloggen!

sv' :)

Det här ser också gott ut:O

sv: tack min älskade vän! ja, vi ses imorgon! <3

Nu har jag utsedd 4 vinnaren av dagens blogg. Kika in om det blev du!

http://sense.webblogg.se/2012/january/utkast-jan-19-2012-2.html

Sedan får du gärna vara med i min nästa tävling också om du känner för det!. Inlägget dyker upp om några minuter och du kan vinna en fet bildlänk på min blogg i en hel vecka så dont miss it ;)

sv: jag ska krypa ner till sängs nu tänkte jag ;)



Krami

näämen gud va gott! nu blev jag sugen på kladdkaka igen.. ;) hihi.

sv; okej, samma här men ska nog göra lite skolarbete och ut och köra med epan :)

Gott med kladdkaka, har du något bra recept?

Dagen har varit bra!

Kram

Intresserad av att tjäna pengar på din blogg? Om du skulle vilja det kan du jättegärna klicka in på min blogg och klicka på länken och bli medlem svårare än så är det inte! Och man kan tjäna en heldel! :)

ser inte gott ut eller så ;)

kanske borde baka en kladdkaka...?

Emelie har ny blogg! Kolla in den: http://nattstad.se/emeliekarlssons :D

jag ska måla & måla & måla! :D

de är så gott med kladdkaka ibland!:]

FYFAN VAD GOTT!! Jag dör :(

åh fy sjutton vad frästande den där bilden var!

nej guuuud vad gott !:)

receptet? de verkar bli fett gott :D

Oj ja du kladd kaka som är sååå gott!

Planerna för kvällen är att jobba natt haha. Sitter på jobb just nu och är sjukt sugen på kladdkaka ;)Tog mig en fastlagsbulle igår och det var min trdje för i år. Det är såååå gott!

Jo då jag har ahft en toppen dag! :)

Hur är det med dig idag då? kram :)

Mumms :)

åh va gott! :D

Bli medlem här vet jag: http://www.gratisklader.se/?r=193956



Hejsan bli medlem på länken där upe vet jag.

På sidan ska man samla poäng.

Om du har samlat 60000 poäng så kan du växla in det mot 250 kr i ett presentkort på valfri affär.

Om du har samlat in 45000 poäng kan du växla in det mot 150 kr i ett presentkort på valfri affär.



Det tar inte så långt tid om man inte värvar vänner som jag göra.

Du ska man tipsa om sin egen länk som man hittar enkelt när man har blivit medlem.

Man kan också vara med i olika tävlingar men det får man ju välja själv.

Men det är värt att gå med!!



KRAM JOSEFINGARD.BLOGG.SE

var med och tävla om att bli dagens blogg, avslutas på söndag. kommentera hur mycket du vill!

Hejsan c:

Vilken jätte fin blogg du har!

Gillar headern!



Nu blev man ju inte lite sugen på kladdkaka :/



mvh Evelina ♥

Gud, vad sugen man blev på kladdkaka nu! :o

Åh jag bakade mig en rejäl kladdekaka igår, smaskens :)

MUUUUMS! :D

Låter nice! Jättefina foton du tar! Har du några tips på bloggandet? Är nybörjare hehe :)

MYS!

så gott med kladdkaka, KÄRLEK!

Men gud vad gott! :d

mums!























Follow my on Bloglovin







Trackback