letar inspiration på hög nivå


Bilderna kommer ifrån stadshem.se

Hela kvällen igår satt jag och kollade på inspiration, jag kollade verkligen på allt. Foto, klänningar, hus och annat smått och gott. Dom här bilderna hittade jag och det hade inte vart helt fel att flytta ditt, men vad kosatar det då? Först måste man köpa det för flera miljoner och sen ska man betala hyran utöver. När jag även satt och kollade inspiration från foton blev jag riktigt sugen på att fota, men tyvärr går det inte. Varje gång jag har tid att fota regnar det. Kan hoppas att snön kommer nu i veckan istället. För jag vill ut och fota i snön och leka med mina små syskon, stackars dom som inte fått åka pulka den här vintern. Lider med er.

Idag är den tisdag och den är den 10 Januari, första dagen i skolan detta år. Jag är rätt otaggad för skolan, men det släpper nog när man gått ett par veckor. Hade inte tackat nej till några dagar till med lov. Men det är bara några veckor kvar sen kommer ett lov, så det är skönt. Nu ska jag försöka hinna fixa mig innan jag ska springa till bussen, vill inte missa den.

Har ni också jobb och skola idag eller är ni hemma idag?

Kommentarer

Ok :) <3333

Sv; ska till skolan, suck...

Sv Jorå det är helt okej, väldigt trött bara :P Ska du göra nå kul idag?

Jag är hemma idag.

Älskar köket på bilden:O

åh det sög ju :/ instagram är jättebra!

snyggt!

Ha en bra tisdag :D

SV: Tack :)<3

fin inredning!

Händer idag då? :)

Habilitering, ja det vet jag vad det är har pratat lite om det i min utbildning till sjuksköterska :) Vad habiliteras du för?

Åh vad snygg inredning!

Allt bra? :)

nice bilder=)

Wow snyggt hus!

Sv: Tack så mycket! :)

Ja, verkligen!

Jag börjar inte förrän på torsdag :)

Var gärna med och delta i dagens blogg här : http://fiiaaz.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html#comment

KRAM!

Jag har skola idag :/

De där va fint,

Jagjobbade imorse :)

sv; Tack så hemskt mycket :)

sv: hihi, har 4 år och 5 månader idag :)

gör du idag?

Sv; ja fick mig ändå en skön dag! :)

Man blir så sugen på att flytta till en stor egen lägenhet som man kan göra vad man vill med när man tittar på foton som dessa! Det ska va ljust och fint.



Hoppas de blir bra väder snart så du kan fota :)

sv: tack :-D gör du då?

sv: tack :-D gör du då?

Inte så mkt, ska snart åka skridskor! Själv? :)

Kram

hehe okej :)

sv: Härligt :D

förståeligt ju!:

- yeah we won :)!

förresten, de där bilderna gjorde mig verkligen sugen på att flytta eller göra om rummet..

Jag har just kommiit hem från skolan:)

Sv: hehe. älskar den där inredningen, helt i min smak :)<3

Sv: älskar köks bilderna, stilrent och fint :)<3

SV: Tack, ja verkligen :)

Okej, usch vad jobbigt tjejen. Jag känner igen det där med föräldrars nya partners som inte alltid är så lätt. Vill du prata av dig så får då gärna göra det till mig. Bara att maila på min mail och jag säger inget till någon. Kramar

Absolut, vet som sagt hur tungt det kan vara och man behöver få ur sig det till någon. Ibland är det bara bra att det är någon som är helt utomstående. Ta hand om dig. Kramar

vill du ha snö :O?

tack snälla du för din fina kommentar!

Dagens blogg vinnare är utsedd, kika in och se om det blev du.

Anmäl dig igen annars =D http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-5.html#comment

Så fint! :D

Berätta gärna om min "dagens blogg" tävling till dina vänner! :) kram!

-Svar: Jag har varit i vårdcentralen med min kusin.

Allt bra med dig? :)

sv: okej kul? ;) Jag är hemma och är barnvakt :D

sv; vad kul att du gillar den:D

köket var sjukt snyggt!:)

jag är sjuk å hemma ja.. heh

vad gör du??:)

Sv Nej jag har inte gjort så mycket, sov ju typ till 13 så efter det har det bara blivit att jag lagat mat till barnen o plockat lite här hemma. Funderar på att roa mig med bullbak under kvällen här nu. Vad ska du göra ikväll då?

Har en tävling på bloggen nu. Vinn ett valfritt iphone-skal. Skriv jag är med och motivera varför just du är värt detta skal. Läs mer på min blogg hur tävlingen går till. KRAM! :)

sv: ja, det är så skönt att klippa av alla risiga toppar ;)



göru?



Krami

tack tjejen

okej, kom nyss hem :)

Allt bra idag ?

Hoppas att du får en bra kväll :)

HAR TÄVLING I MIN BLOGG!

Du kan vinna The Sims Medeltiden!

Anmäl dig här om du vill vara med och tävla -> http://pphilippaa.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

Men snyggt.

sv; Eller hur! :D

jo jag vet, det är hur hemskt som helst!

de är inte okej någonstans!..

Du är super duktigt på att fota!! :)

Allt bra då? :)

jaha vad bra :) haha ja precis ;)

hade skola :P

- aw tack va glad jag blir :D

TÄVLING! VINN ETT IPHONESKAL FÖR MAX 500kr!

http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/tavling.html

- eller hur! :D

sv: haha vad du är söt! men jo, tråkigt med långa dagar :( <3

hehe :D

Riktigt snyggt kök! :D

ååherre nu vill man möblera om!

åh vad fint, ljust och fräscht!

Så snyggt!

Samma sak här, nu är det fint väder, men jag är sjuk och kan inte stå på benen fast jag är så sugen på att fota:/

åh vad fint

ja så skulle man bo

det ör för dem sonm vill starta eget :)

Fina bilder och blogg! <3























Follow my on Bloglovin







Trackback