Perfect Friday night

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Här har vi kvällens goda mat som vi åt igår, super gott och man blev verkligen vrål mätt. Kvällen började med att min syster lagade mat och vi satt i köket som sällskap och snackade lite skit som man brukar säga. Kvällen bjöd på god mat, bra sällskap, bra dricka & bra efterrätt. Vi gjorde inte så mycket mer, tiden bara flög iväg och när klockan var tolv började vi ta och fixa oss för att sova. Tack för en sjukt bra kväll, Angelica, Henrik & Christoffer. Det här får vi göra om!!

Imorse kom min syster in och väckte oss för att det var frukost, inte ofta man har frukost på bordet när man vaknar. Det har verkligen vart en lyx helg hos min syster, hon har gjort allt verkligen. Efter vi ätit frukost tog vi en sväng förbi mig och sen åkte vi hem till min pojkvän. Kom hem för lite mer än en timme sen, ikväll blir det lite mys middag här hemma i vägume hos min älskling.

Hur har ni haft det igår, gjorde ni med något mysigt?


Kommentarer

gotttttt:)

I min blogg berättar jag helt öppet om mitt liv och allt jag varit med om - exempelvis våldtäkt, misshandel och mordförsök. Kika gärna in och lämna en kommentar!

SVAR: härligt, jag mår fint tack.. :)

vad gör du då? :D

Svar: Det är bara bra med mig :)

Vad ska du göra ikväll?

SV: bara bra :)

Härligt! Jo med mig är det också bra!

Vad händer idag då?



maten ser riktigt god ut :))

vi ska äta potatisgratäng och kött ikväll :)



svar: varse Bea :D <3

fin blogg :)

svar vad bra ! jo de e bara bra :)



åh vad gott det där ser ut!!

SVAR: svarar på kommentarer :D

vad ska du göra ikväll? :D

svar: Tack så jätte mycket :)

Ha en mysig lördag!

Kram från Josefin.

sv: vet inte, rida typ bara ;)

Snygg blogg! Snygga bilder! Man blir ju riktigt hungrig när man ser bilderna :D

svar: Jag ska kolla på nån film tror jag :D

gör du länkbyten?

Mums vad gott!!



SV: Jo här det det med bra :) tack så mycket! <3

SVAR: okej, mysigt :D <3

ikväll blir det nog filmkväll med familjen :)

vad ska du göra imorgon då finis? :D

Tackar!

Åh, fruktsallad är tokigt gott!

SV: okej :)

samma här :D vad gör du då?

sv; haha ne jag tycker inte alls om snö :/

Samma här ^^



ska städa som jag typ sagt i timmar nu! men måste verkligen göra det nu :( haha

sv: tack :-D, jo tack det är bra med mig! hur är det själv? :)

Sv; Tack! :D



Ser gott ut! Nu blev jag hungrig, haha! <3 :D

svar: va najs :D

skönt att höra :-) måste säga att du tar bra bilder! vad har du för kamera?

grymt snygga foton du tar!!

svar: jaaaa :D

va göru? :)

Okej, nej inget :D

svar: najs ;D vems dator är det då? :)

härlig blogg! :)

Tack så mkt! :)

sv; okej :D den måste va bra!

Fin blogg, titta gärna in på min och lämna en kommentar. :)

Ser riktigt gott ut! Vad gör en tjej som du ikväll? :)

svar: okej ;)

vad ska du spela på den då? :)

sv: ja de är kul :) åh så gott! :D

hihi yes :D



hoppas du får en bra kväll sötis!

sv: okey =) för mig blir det packa för några dagar i gbg och chill ;)



Krami

gott det ser ut :D

sv: Va mysigt! :) själv blir det nog en väldigt lugn lördag. Ha det så bra ikväll!

Tack snälla! :)



Åh, de där sparrisarna där såg inte dumma ut! ;)

OJ, mums vad gott det såg ut!!:D<3

:D!

GILLAR DU SMYCKEN? ARMBAND?

TÄVLING MED FINT PRIS PÅ BLOGGEN NU,

CHECKA IN & DELTA NU DIREKT! ;)

åhh vad gott !:D

Ser mumsigt ut:)

jaa :)

allt bra?

oh så gott!!

oh va gott med fruktsallad :)

Åh gott det ser ut och vara!

det ser sjukt gott ut! :D<3

jättefin blogg! ;)<3

Åhhh ge mig, de där såg så sjuuukt gott ut!























Follow my on Bloglovin







Trackback