play can be good


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Min pojkvän är världens bästa, det har ni säkert hört flera gånger. Och ni tycker säkert eran pojkvän/flickvän är världens bästa, men enligt mig är min pojkvän världens bästa. Inte så viktigt att veta kanske, men lika bra att skriva det så ingen klagar ''din är inte alls världens bästa'' Hur som helst, just nu sitter han och fixar en data till mig, jag har ju min underbara macbook. Men min macbook är ingen spel data och jag ska börja spela battlefield.

Det kommer nog ta ett tag att fixa datan, min pojkvän har en egen data och jag kommer få hans gamla data. (Han köper nya delar hela tiden därför kan vi få ihop en data) Äntligen ska jag få prova på att spela, kommer bli lycklig när jag kan få börja spela.

Vad har ni för er just nu då, den här lördag kvällen?

Kommentarer

svar: nepp, har aldrig hört talas om, haha :)

Sjuk, men annars är jag glad, dudå? :)

Det var snällt av din pojkvän :)



Här blir det myskväll med sonen, vi tog en promenad till affären tidigare för att köpa hem en massa gott :)

Snygg blogg men awesome bilder ! :)

Bloggen har vart off lite så jag svarar nu, förlåt för det!



sv; Jag gör inte så mycket!(:

sv: vad görs? :D

oh snäll han är. han förväntar sig säkert sex som belöning. hahaha

- härligt :)

jodå det är bra med mig också :)

vinnaren av dagens blogg är nu uppe, kolla om det vart du! Om inte, var gärna med igen! :)

kram

Shuue! Ledsen för sent svar, har haft fullt upp idag och inte riktigt hunnit med. Hoppas i alla fall du har haft en bra start på dagen och att resten av dagen också blir bra! :)

Han blir 4 år om drygt 2 månader, helt sjukt vad tiden går fort..

fin blogg du har! :)

oh så snällt av han :D

sv; hihi varsegod! :)

cool kamera :D

Superfin blogg!

varsågod !



jag kollar runt på lite bloggar..

själv ? :)

kram

Allt bra? :)

sv; det är bara bra med mig, sj? :)

kram

Vad vill du fråga mig? om du har några frågor på lager så släng in en kommentar i min frågestund!

Tackar på förhand!



OBS. om du skriver mer än 5 frågor får du en feeet länk!

svar: haha nej, har aldrig hört talas om ^^

okej, vad blir det för gott då ? :)

Extremt fin blogg och fina bilder!

Du har ju Canon eos 500d, det vet jag. Men hur många objektiv har du? :)

så lite ! fin header :)



tyck till om vilken jag ska ha tillfälligt? tack isåfall kram<3

svar vad bra !:D



härlig bild:D

okej men det funkar väl ?

själv älskar man kött o potatis :)

svar: haha okej, har aldrig ens upptäck reklameran ;D

vet inte om det va du som kommenterade utan namn och blogg? ;(

Hej sötis! Vad händer ikvl?

Jättefin blogg btw!

Kram!

oj nej det var det inte haha!



sv; okej tack för rösten!<3

bra :)<3

hehe :)

vad bra då ! :)

hur länge har du vart tsm med din pojkvän då ? :D

Jo tack det är bara bra med mig, har bara varit lite trött dom senaste dagarna.. :)

Gött, jo bara bra! Gör du? :)



Ja jag vet, den funkar (oftast) inte när man har egen domän av någon anledning..

svar: haha ja :)

Sv: Okej, kraam!!

svar varsågod fining !:)

sv; ikväll ska jag bara tatt lungt:) själv?

Tack :D!

grattis ! :)

skall vi göra ett bloglovin' byte ? :)

sv: Ja vad kul! Lycka till =)



hörligt å höra :D Jorå helt okej =)

sv; tack för dina frågor :)

- en kompis kommer hit, vi ska nog fota lite smått, se en film och sånt :D

Okej, det gör jag med ;)



Ja :)

sv: tack :)

Hej, allt bra ? :)

Hoppas du får en bra lördagkväll !

Kram

snyggt hår =)



allt bra?

Hej! :-) Jätte fin blogg! Kika gärna in på min & komentera gärna! :-) Kramar från Alicia!

Hej!



Jag skulle vara evigt tacksam om du ville hjälpa mig att sprida denna video och budskapet. Det behöver inte alls ta lång tid, skulle bara bli så glad om du kunde lägga upp videon i din blogg eller något! :)



http://www.youtube.com/watch?v=BDZG7AlD95w

fin blogg!

hur är det ?? ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback