promise that you are nice


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Bilden har ni säker sätt förut men just nu orkar jag inte sitta och fixa alla bildern från igår. Därför får ni se en bild som ni säker sätt förut i bloggen. I det här inlägget tänkte jag inte säga så mycket om gårdagen, men jag hade en sjukt bra kväll med tjejerna. Och det var riktigt mysigt, bilder och text komer lite senare.

Jag vaknade just hemma hos Emilia och snart kommer min pojkvän och hämtar mig tror jag. Sen får jag se om jag är med honom hela dagen eller om jag åker hem till landet. Imorgon åker jag iallafall hem till landet, mer händer inte nu i helgen. Det blir nog en lugn helg och det tycker jag om extra mycket, plus att det kan vara bra för att jag är lite små sjukt också.

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

sv: härligt, jadå :D

Jaa hihi :D hoppas du får en bra dag :) kramis

Har du eller någon du känner varit i Gran Canaria så snälla ge mig lite tips! här har du länken till mitt inlägg, håller på att göra min egen guide bok med era kommentarer och ni blir länkade i inlägget oxå! :)



http://ewwz.blogg.se/2012/january/tips-om-maspalomas.html



FIN BLOGG BTW! <3

-Svar: Det är bra med mig också.

Gillar du att shoppa?

sv: härligt, jadå :D

Snygg blogg! :)

bloglovin' byte?

Snygg blogg! :)

bloglovin' byte?

sv: jadå!:D

vad händer idag då?:)

kram

hej allt bra med dig? :)

sv; Allt är bra med mig också! :)



Kram!

Hejsan, allt bra med dig? :)

Jaha vad synd! :(

Åh tack så mycket, din med! :)

Kram

Sv. Inget särskilt, ska åka skridskor ikväll:) Sj?

SV: Tack så mycket :)



- Fin blogg!



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras bloggar lite då, då. Alltså du på våran och vi på din. Kommentarer är ju alltid kul, ellerhur? :)



Kram Ella och Emilia på Laqeu :)

har just nu en dagens blogg tävling på min blogg där du har chans att bli länkad i min meny för ca 2000 läsare i en HEL vecka! skulle vara roligt om du ville vara med! :)



gå in på den här länken för att komma direkt till tävlingen:



http://www.nattstad.se/ssaga?id=2375985

åååh vad mumsigt ;D

Fin bild! :)



sv: TACK! :D



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

Mm det där såg jätte gott ut! Är det någon slags smoothie? :)

sv: var så lite så!

det är jätte bra med mig, så skönt med helg nu :) med dig då?

AA vad mysigt:)

i dag blir de lite städ och bloog å så:P sj?

jo tack det är toppen med mig :)

Vad ska du hitta på ikväll då? kram :)

ha en bra dag Bea :D <3

Vilken läcker blogg du har!

Jättefin design för övrigt :)



Ta hand om dig, kram!

snygg header! låter som en mysig helg (:

coolt, vi har likadana lakan :o

Allt bra?:]

kram

Gott!

sv: jo det är bra, själv?:D

SVAR: Härligt, det är fint tack.

Vad gör du då?



Vill du få en länk på min blogg? Det enda du behöver göra är att läsa det senaste inlägget och göra som det står. Lätt som en plätt, du behöver absolut inte länka mig på din blogg eller annat. Läs bara inlägget så förstår du :)

Idag ska jag bara slappa, men det är skönt det med!;)

Soffhäng blandat med tv, film och dator.. Så är det att vara sjuk.. :/

Å vilken fin bild. - krya på dig!

sv haha :d

allt bra?=

SVAR: Ska alldeles strax åka och köpa nya gympadojor och ett par andra saker :) Vad händer ikväll då? Kram <3

sv. ja, hihi :D jorå, bättre blire väl! sj? :)

jorå!:)

du är duktig att fotografera så du vet!!:)

sv jodå de är bra :D

va görs?

åh gott det ser ut ! GE MIG :D

bra blogg du har:)

hoppas du får en fortsatt bra helg!

kram.

-Svar: Haha, jaaa :D

Händer ikväll?

Nu har jag utsett veckans blogg. Gå in på denna länk för att kolla om det var du som vann!

http://epiicniina.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-2.html#comment



Kram Nina<3

Krya på dig!



sv: tack! :))

Kom igen nu! gå in här och rösta på min bild: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=326535420710812&set=a.326535264044161.84373.170310116333344&type=1&theater :)))

Skulle betyda jätte mycke, o det är inte mycket tid kvar att rösta!

sv: bra här med:D

Vad ska du hitta på idag då?:]

kram

svar: allt bra då? :) <3

ser gott ut :D

Sv: Jodå bara bra, själv? :)

sv nja inte så mycket tar det bara lugnt :D

langa hit lite :D

sv; härligt! Vad gör du?(:

SV: Tack så mycket! :)

sv. japp :) det var länge sen vi skrev ju :D

sv: vad bra :D

har frågestund på min blogg och om du ställer någon fråga får du en länk.sorry om du inte gillar sådana kommentarer!länk nedan:

http://dreamlife.blogg.se/2012/january/fragestund-fraga-vad-ni-vill.html#comment

Hello girl !

Var med och tävla om en länkning på min blogg ! Lycka till :)

http://honsomvanagonannan.blogg.se/2012/january/helgens-blogg-andra-kommentarer-hanvisas-til.html#comment

sv: skoj!

jag var hemma och hade det mysigt :)

sv hiih ska nog göra det ;:D

Åh Smoothie som är så gott:))

VSG :D

guuud vad gott md smothie!!

söt blogg =) gott med smoothie

Bra blogg! Lagt till din blogg i min mapp "bloggfavoriter" nu. Läs gärna min blogg dagligen också :)

Gud vilken mysig bild :( Blev inte alls mer hungrig här på samhällslektionen ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback