sista dagen i Januari


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag älskar den här killen på bilden  så sjukt mycket och för mig är han världens bästa. Den här killen ger mig verkligen allt, lycka & kärlek är det bästa han kan ge mig. Jag blir bara mer och mer kär i honom och jag älskar honom enormt!!

Idag är det den 31 Januari, det betyder att det är den sista dagen den här månaden. Imorgon börjar februari och vad händer i februari? Jag åker till nog till Göteborg på mitt lov, alla hjärtans dag, fettisdagen, halkkörning, sen finns det säker massor av andra saker som händer. Jag vet att det finns så mycket mer saker, men kommer inte på vad mer det kan vara. Idag i skolan ska jag arbeta med min fotobok och kanske bli klar med utställningen, den måste bli klar. Efter skolan ska jag även vara med min syster och sova hemma hos henne, så det blir nog en riktigt bra dag på slutet av Januari.

Vad har ni för planer för dagen, sista Januari?

Kommentarer

vilketn söt bild! :)

Låter som du kommer få bra februari:D



Idag ska jag till skolan, engelskan. Sen ska nog jag och mamma handla lite på ICA.

hejhej, vad heter din kamera? :)

sv; det tror jag det! ;D

vilken söt bild på er :)

Jajemän :)



Har du nå planer för idag?

Dina fotografier är väldigt fina :>

Sv: Det är meningen ;) Jag är ju själv intresserad av fotografi och då är det väldigt roligt att se andras foton och få inspiration!

Söt bild :)

Låter som riktigt bra planer :D bor du nära göteborg?

visst e de galet hur fort tiden går?:O

Så söt bild! <3

Söt bild:D

Det är bra! :)

Puss

haha hade nästan glömt bort att det är februari redan imorgon ^^ fett fin bild på er Bea <3

jobba klart, träna, äta, sova :)

Sv jo det är bra :)

Görs?

jorå, jag mår bra!

svar: kom på det nu när jag såg ditt inlägg + att jag har min uppkörning idag också så :P

varse!

svar: ja :)

tack! <3

Sv börjar franska nu :) har du skola?

svar: när jag klarat uppkörningen, äre bara uppskrivningen kvar att klara :)

fin bild! :D

Hej!

Hur är det?

Kika gärna in min blogg är så kolla gärna så bloggen får en chans så kanske du stannar? <3 Pussshej!

svar: ja! :)

fast jag hade velat klara uppskrivningen på första försöket..

svar: ja, men jag ska fan klara den på andra försöket :)

svar: ja :D

och du? halkan är rolig :)

Sv: allt är superduper!

jättefina bilder du ha i din blogg :)!

Sv; Awsommmme!

svar: om du är nervös för halkan, så är det inget emot att sladda på den, och sladda på riktig is på en körlektion :O

Vad gulliga ni är!

härlig bild

Fin bild. Idag ska jag bara vara hemma och pyssla lite.

svar: jag och tjejerna som jag körde halkan med klickade direkt, fast jag tog ingen jätte bra kontakt med dom, alltså bytte mobilnummer, dumt av mig, haha. det är ingen fara, men annars, prata med din körskolelärare om det :)

åh tack så mycket.

naw, så fina =)



sv: göru denna dag?



Krami

Åh, månaden har verkligen gått fort! Idag ska jag fixa en del och plugga lite. :)

svar: men prata med din körskolelärare då :)

sv: allt är bra med mej! vad gör du idag då?

söt bild! kram

Sv aha :) vad har du för lektion? :)

Sv, visste väl det, alla vet vad läsvärt är. :)

Gud så söt bild :)

sv: vsg :D



ha en fin dag

så fina :D

hur länge har ni varit tsm? :)

så himla söt bild!

sv; hehe :P

Hej !

Ny tävling- dagens blogg är i full gång !

Avslutas idag 14:30 så in & anmäl dig, kanske är det din tur idag. :)

Direktlänk; http://sexyfreak.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-19.html#comment

Kram♥

SV: allt bra då? :)

Jag är fortfarande helt mållös när jag ser dina bilder :)

naaaw fint!



puss

Var med i min tävling på bloggen? Snart startar jag upp två nya! Eller letar du efter en bloppis? Välkommen in på min blogg :)



KRAM

åh så söt bild!

Du har en väldigt fin blogg :D

ni verkar vara sjukt söta tillsammans!:)

naw, vad söt bild :D

Det är fint med oss, hur är det med dig?

Kram

sv: Så lite så! :)

Hoppas du får en bra dag :D

Så himla fina :) <3

Fint inlägg!

åh vad gulligt skrivet och super gullig bild :)!

Aaaw va gulligt!!! <3

fin bild!:) och himla söta ni är! kram

kärlek. vackert.

så himla söta!

Jättevacker bild!:)

fin och söt bild :)

gud va söööta ni är! ;)

Jättesöt bild!

vad söta ni är tillsammans!!!! :)

Kolla gärna in i min lilla blogg!! :)

//Maja























Follow my on Bloglovin







Trackback