sju underbara månader

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

En bild på min bror som jag tog för någon dag sen, texten har inte så mycket med bilden att göra. Idag är det inte vilken sag som helst, jag firar sju månader med min pojkvän plus att min lillebror fyller år idag. Om bara en stund ska jag ta bussen med min pojkvän hem till landet för att fira min lillebror och på fredag följer jag med min pojkvän hem till honom.

I tisdags natt somnade jag rätt tidigt eller runt fyra tiden, men när klockan blev sex på morgonen vaknade jag och kunde inte sova. Jag sov två timmar den natten, så gårdagen var rätt lång för mig. Men jag hade en underbar dag med Emilia, Felicia, Mona, Sandra och Amanda. Vi gick på stan och kollade lite och satt även och pratade någon timme. Jag fick även med mig ett plagg hem, som ni kommer få se senare i bloggen någon dag. På kvällen följade jag med Emilia hem till henne, vi satt och fixade med telefonen och äntligen lyckades vi fixa det som vi inte kunde fixa sist. Vi såg även på The Voice Sverige, mysigt!

Vad hade ni för er igår och vad har ni för er idag?

Kommentarer

åhåå grattis!! :)



sv; haha om du älskar snö, kan jag frivilligt skicka ner några snöhögar åt dig :D haha vad sägs som det? ;)

jag ska snart ut och skotta..:)

Hej.

Eftersom det är så många som undrar om hur det var när jag hade en hjärntumör så har jag gjort ett inlägg om det. Tror det finns flera där ute som har varit med om samma sak.

här:

http://vimmelhimmel.blogg.se/2012/january/hjarntumor.html#comment

måste bara säga att alla dina bilder (och din header) är otroligt fina!

grattis till er & din lillebror!

kramar :)

grattis till er:)

Vill du tjäna enkla och snabba pengar på din blogg? :)



Det kan du göra! Läs mer om det genom att trycka på länken: http://ssannappedersenn.blogg.se/2012/january/adsettings.html#comment

grattis till era sju månader!!:)

Åhh grattis till er! :D

Hej fina hoppas att du har haft det trevlig under ledigheterna. Jag har bytt lite inrikning på bloggen och hoppas att du kommer att gilla den. Kram

sv: lungt! det är bara bra. själv? :)

Grattis till sju månader! :D Hoppas du får en bra torsdag! :D

Gratulerar

tycker du/ni att jag ska börja blogga igen på louisedue.blogg.se ?



hur mår du/ni annars ? :)

KRAM

sv: ja vi hade en uuuuunderbar dag och kväll! så himla kul att vi är så mycket nu Bea. jag gillar dig starkt! puusss

sv; ska slappa, sen färga håret!



kram♥

Allt är toppen med mig, Grttis till eren underbar dag! :) hoppas ni får en underbar dag tillsammans! kram :)

stort grattis till er:)



sv- det är bra:) själv då ?:)

sv: grattis till dig och din kille :D kärleken är underbar :)



allt är bra med mej! vad gör du :)

Åh grattis :D

Grattis till båda!!

kramisar"<3

Frågestund i bloggen!! snälla fråga något? :)

http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/entry-149674490.html

- händer idag?

gött, jo det är bra! :)

Hur kom det sig att du började blogga? ♥

Vad har du för tillbehör till din kamera? ♥

Vart handlar du kläder mest? ♥

Ok jag med :) <3

grattis till 7 månader! :D Och din bror ser inte helt fel ut. ;-) Hur gammal? :)

grattis! :D <3

Aw, Grattis till er!:D



Kan lika väl svara på dig fråga när jag enda skriver en kommentar :)

Ehm igår var ja bara hemma tror jag :P

Och idag har jag vart med en kompis och kollat på film hemma hos mig :)



Gårdagen har du ju skrivit så tar idag istället.. vad har du gjort idag ? :D

-Svar: Haha, men typ hur många? :)

varse vill du följa mig på bloggvning i så fal öljer jag dig säg till när du lagt till mig i så fal gör jag det samma med dig

allt bra idag? :D

Härlig header (:

Ja ,skönt att du förstår mig!

Allt bra annars :)?

Godeftermiddag, har dagen varit bra änsålänge? =)

så lite så!:D<3

Hoppas verkligen att ni får en underbar dag :D

Grattis till 7 månader :)

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

grattis till er båda :)

åh... :) Bara ett år yngre än mig.. ;-) Då är det ett bra ögongodis.. ^^

Grattis till din bror och grattis till dig och din pojkvän!

Hejsan! Nu är månadens blogg för januari avslutad. Jätteroligt att du var med, kolla här [http://noordstrom.blogg.se/2012/january/manadens-blogg-januari-2011.html#comment] för att få reda på om det var du som vann! Om inte? Vänta bara en månad och anmäl dig till nästa månadens blogg ;) kram!

Mysigt :)

Hej!

Nu är Dagens bloggvinnare utsedd! Kika in och kolla om det blev du =)

om inte så tycker jag verkligen att du ska anmäla dig igen, :)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-3.html#comment

sv' Va härligt :) Samma här!

Grattis till 7 månader!

sv; nja jag blåste inte iväg.. men massa appper på jobbet gjorde hahha!

åh vad mysigt! grattis :)

Grattis till er, på er dag :)

Grattis till er.=)

grattis till er! och din lillebror :D

grattis till sju månader :)

sv- skönt att höra!:)

grattis till er :)

åh grattis! jag och min pojke har 1 år 10 månader idag :D

oh grattis :D

sv: härligt att höra!

Önskar dig en fin kväll sötnos! :)

aa :D

hej! jag har dragit igång med en Veckans blogg nu, direktlänk --> http://anniehjelm.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

och en frågestund, direktlänk --> http://anniehjelm.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

skulle vara kul om du anmälde dig eller slängde in en liten fråga.

gillar du inte reklam så ber jag om ursäkt

kram!

sv; okej :) händer?

Grattis till er!



sv; ja :D Vad gör du då?

SV; Tack så mycket! :)



Vad har du gjort idag då?

kram

Ja :D

sv jodå kvällen igår va bra, lite lugnt bara :P idag har jag fått morgondagens smörgåstårta gjord :D vad gör du ikväll?

Svar: Tusen tack! och detsamma :)

sv: åh, vad trevligt med en födelsedag .. får du gratta din bror ordentligt nurå?



själv har jag gått en runda på stan och nu gosar jag med pöjken ;)



Krami

Grattis till er! :)

sv; mysigt! Grattis till er! Och din lillebror!(:

Jag gör inte så mycket, kom hem nyss! :D

Grattis till er :)



sv: Vad bra :D Jo min gårdag var också bra!

Hej söta du! Hjälp jättegärna mig att bestämma mitt nya domännamn och ger du ett nytt förslag så belönas du med en länkning som tack.

Puss på förhand

Åhh men vad skoj, grattis:) Och grattis till din bror:)

grattis till er :)!!!!

Grattis:)!

grattis till er :D

- härligt :D

jodåå min onsdag var också bra :D

ska ni göra något speciellt på er dag?:)

I morgon lottar jag ut ett fint halsband och nu kan du vara med i veckans blogg och jag hade varit jätte glad om du ville vara med i någon av tävlingarna. Kanske till och med båda om jag har tur! Fin blogg du har btw :)

Grattis till er! :D

förlåt för sent svar! har varit i Thailand, därför!

tack så jättemkt! jag var borta i två veckor! tack detsamma! :D

Hur har din dag varit?(:

sv: jo tack det är bra med mig.

vad har du för planer idag ( fredag ) ?



grattis förresten ;)

grattis :D

Vilken super fin blogg! :D<3



sugen på att följa via bloglovin? :)

SV: Ja..

Grattis på eran dag, och grattis till din lillebror också :)

Så lite så :)

vad ska du hitta på imorgon då? kram :)

grattis till de sju månaderna:)

Grattis till 7 månader!! :D

sv: ja visst är det! :)

sv; bara sanning :D



haha taaa deeeeen :D håller du på med några vinter-aktiviteter så att säga eller gillar du bara snön? (A)

Vill du tjäna snabba pengar klicka här!:D



http://eemlia.blogg.se/2012/january/bli-medlem-och-bli-lankad.html#comment

sv: jag vaknade nyss :D

haft en bra start på det nya året? ;)

men åå. grattis!

Grattis :D

sv: Nej ingenting, vaknade precis :)



Hoppas du hade en underbar jul och ett gott nytt år..:)



Jag har hunnit ändra min design och mitt bloggnamn från lovelyc.blogg.se till carolineandersson.com istället :)

Jag har en dagens fråga på bloggen idag! Svara gärna vad du tycker, kram :)

Du tar verkligen sjukt fina bilder ! behövde bara säga det!

Grattis till er två!

Jag och min pojkvän firar 11 månader idag :)























Follow my on Bloglovin







Trackback