sjukt snygga klockor!!

Riktigt snygga klockor från www.klockia.se


Kommentarer

Vill ha :D

sv; haha ja, jag försov mig så! :D

fan va snygga :D



svar: haha ja, ska ju vara uppe sent ikväll ;)

sv: jao =)



mårs det?



Krami

Men hur fasen har den hamnat där?!:o

jag gjorde ju den i utkast,och sen så skulle jag lägga upp den idag ju :s asså helt konstigt..

svar: ja :D

eller hur! men det måste finnas fler färger på hemsidan va? :)

Fina klockor! :)

det är toppen! själv? :D

ja!:D

svar: ska kolla :D

aah :)

sv: brabra =) jag mår mindre bra med en värkande tand =(



Krami

men asså bajs :(

svar: hittade vita klockar + 12 000 krs klockor! :O

Vad händer idah då? :)

fattar verkligen ingenting..men jag råkade ta bort inlägget! men jag ska göra ett nytt!;)

vet exakt vad jag ska skriva osv :D

svar: haha ja, fett jävla dyra :(

bara va hemma :)

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en VALFRI vara hos Uffessakerochting.se ! Kika in och ta dig en lott, eller varför inte två, eller tre? :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-valfri-vara-hos-uffessakerochtingse.html



Kram

sv: ja verkligen .. hatar att ha ont och sedan jobb på de :/



gör du idag then?



Krami

åh vad snygga!

sv: hehe jorå, tack finis :D!

yepp :)

yeey ;)

riktigt fina :)

Hej sötnos!

Förlåt för att jag svarar på din kommentar såhär sent, men jag har ju gjort om bloggen helt, blev en förändring och uppfräshning! Vad tycker du? :)

Allt bra annars? ;*

Ha en bra dag! :)

Jätte snygga klockor!! :)

Åhhh! :D dom var skit snygga :D



älskar klockor haha

Dom var snygga, gillade den till vänster! :)

Snygga klockor, i synnerhet den första!:)

riktigt snygga klockor

Sv; är i skolan just nu, spelar lite kort ;)

Snygga klockor! :)

HEHE !:D

Hej! Jag bara älskar din blog såå mkt!!! Kan inte du o jag följa varandra via bloglovin?? Din blogg äger <3 <3 <3

Sv; jodå, de kan man väll säga ;) haha!

mmm älskar den näst sista!

håller med håller med :D:D



allt fint? :D kram

Nja,inget typ :) sj?

sjukt snygga bilder du tar!

kolla gärna in mina på: http://duvetaamandaa.blogg.se/category/foton.html och säg vad du tycker, skulle vara tacksam om jag fick tips! (:

det är bra med mig! hur är det själv?:)

sv: ja allt är super , hur e det själv?:)

sv: jag har packat och småstädat. sen ska jag rasta hunden och så kommer mamma hit en runda. sen blir det av mot helgens utbildning :)

vad händer i helgen då?

trevlig helg ♥

Skit snygga va dom! :)

så mycket snyggt!



Händer det nåt kul under helgen?

Hehe :-D

åååh vad snygga!

vad bra!:)

sjukt snygga! gillar den i mitten!

Händer i kväll??

Snygga klockor!



Vad pysslar du med idag ?

Kram

Sv: Åh min favorit är den tredje från vänster :D vad ska du göra idag då? :)

skönt :)



jodå helt okej :D dumt och klaga!

Vad ska du göra för kul i helgen?

jag ska på snowboardtävling, så det blir kul! sen bara det vanliga fredagsmyset med lite vin och god mat!

ja c:

allt bra idag annars? :)

fin blogg =) allt bra? kram

sv: ja absolut!



snygga klockor! :D

Goddag, allt bra? :D

Fina :)

det är fint här :)

sv: okej :D joo det är bara bra med mig! vilken fin header du har :D kram

blir det ikväll då? (;

Hej.



Har du någon guldklimp i din närhet som du tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet?



Då tycker jag att du ska klicka dig in här: http://jenniemariajohansson.se/2012/january/ge-nagon-ni-kanner-lite-uppmarksamhet.html, och skicka ett mail till mig.



Sprid lite glädje med en hyllning.



Kram,

Jennie

sv: samma :D

Sjukt snygga klockor ! :D

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

Snygga klockor!



händer ikv? :)

De var riktigt snygg!

Riktigt fina klockor! Men gillar mest nummer 2 från vänster :D

awww vad mys! :D jag ska nog vara med killen (; haha!

aa superfinaa ;)

kolla gära min blogg..

Det var så lite så:)



Så snygga klockor! Gilla den med det borstade guldet xtra mkt. Hoppas att du har en strålande fredag:D

riktigt snygga!

ohh fina

så fina!

Ha en riktigt bra helg! :)

Riktigt snygga!! :D

Allt bra idag ;) ?



Kram!

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?

ahaa ;)

riktigt snygga!

Fina =)

sv: ah, fast som ser ut att vara rätt dyra ;)

åh vad snygga!

Åh vad snygga!

Allt bra med dig? :)

skitfina!

Sjukt snygga, vill ha alla! :)

Korsklockorna ser riktigt bra ut faktiskt.

Tips inför klockköpet är att läsa lite på http://www.urguiden.com där förklaras klockors olika funktioner etc. så man förstår specifikationerna på klockorna bättre..























Follow my on Bloglovin







Trackback