slippa fem minuter av eran rast

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Bjuder på en bild på min syster, jag älskar verkligen dom här bilderna som vi tog i helgen. Men snart börjar alla dom korten ta slut, så då får vi gå ut och ta flera bilder. Då kan man hoppas min pojkvän ställer upp också, hade vart roligt.

Idag när jag kom till tandläkaren var klockan bara 10:00 och jag skulle vara där 10:30. När klockan blev 10:30 kom dom inte. Men när klockan var 10:48 då kommer dom och hämtar mig. Dom är alltid sena och det gör mig så sjukt sur. Först sa dom att vi får fixa det nästa gång vi ses att ta bort min tandställning och det hade jag förväntat mig, men jag hade hoppas på idag. När jag frågar vilket datum i Februari jag ska göra det. Då börjar dom med att säga, vi har inte haft tid att boka dig förän idag, så vi kollar med en gång när du kan komma. Vadå inte tid? Dom kommer alltid sena, så något bra får dom göra.

Jag fick tid i Mars, hade dom gjort det förra gången som jag bad dom att göra hade jag haft en tid i Februari som dom sa. Arg tjej när jag gick där ifrån, åker till Visby för att dom ska boka en ny tid och inte göra något med mina tänder. Jag blev sjukt sur, för dom har haft hela julen på sig att boka tiden, men vi har inte tid. Det sämsta man kan säga.

Vad har ni haft för er den här onsdagen?
Missa inte dom två tävlingarna som finns i bloggen.

Kommentarer

svar härligt det du gumman! :)

Hatar att om vi är sena- får vi betala om vi är i den åldern.

Är en tandläkare sen- händer dom inget förutom att dom kanske förlorar en kund..



Sv: haha ja, allt bra?

:D

Åh, hatar tandläkare när de är såna!

svar: har gillat på bloglovin nu :)

äh, det är lugnt, det får man :)

fina bilder du tagit ändå!:)

sv: ja jag märkte det nu när du sa det. måste vara de inläggen jag gör från mobilen. konstigt :s

sv: ja faktiskt :)

har du några roliga planer för kvällen då?

Fin bild ! :)

super fin bild. Allt bra idag?:)

SV: ja jag vet det är helt sjukt! :D

Härligt o höra! Tack bara fint här med :P

mår fin fint :)

sv: ganska drygt, man trodde ändå att blogg.se skulle leverera något bra när de släppte blogg.se appen. får vänta och hoppas på att de fixar det...

Jobbigt ;/

Fin bild :)



- Okej haha det är lite läskigt

hihi så lite så:D

svar: ja! :)

yes :D

sv: okej (:

Haft en bra dag? ^^

ja, tack så mycke!:D

jo de är ganska bra, själv då?:)

Hej! jag är med och tävlar i veckans blogg hos mimmi för hennes 800-1200 läsare

gå med du också :)

http://mimmiiiss.blogg.se/2012/january/bli-vecka-5s-blogg.html#comment

Hej!! :)



Allt bra? :)

Svar: Jag är lite sjuk.. Men annars så:)

Danke snälla du :)

sv: kom nyss hem från skolan :)

åh, va jobbigt och tråkigt att det blev så med tandläkaren! :(

jo:)

de är ju bra!:) <3

jo då min tisdag var bara bra :)

händer ikväll då? kram :)

svar ; det var supergott !! :D fin blogg!!

SV: det är toppen !

Hur är det med dig då? :D

haha ah det är bra :D

sv: himla kul att du är med & tävlar i Dagens Blogg tävling hos mej! :)

vinnarna dyker upp mellan 19:30-20:00 (idag 25/1) :)

lycka till!

http://annaalicious.blogg.se

fin blogg :)

sv: hoppas det blir bra sen då i mars! ;)

Jättefin bild:)

:D:D

snygg bild!

Superfin bild! :)

sv: gutt ju! :D

har du några planer inför helgen då? :)

btw, ställ gärna någon fråga på min frågestund! ^^

fin blogg!

allt bra? :D

Sv: Jo det är bra, själv? :)

hoppas du får en fin onsdag :)

SV: jodååå, själv? ;)

sv: okej, jo jag mår toppen! (:

fin bild!

Allt bra med dig? :D

Önskar dig en fortsatt fin onsdag! :)

Fin bild!

usch jag hatar tandläkaren:(

sv: hihi, ja allt är bra! Själv? :)

Vilket fint kort! :)

allt bra? :)

sv; ja samma här faktiskt, middag snart, är skithungrig! haha :D

Ställ gärna en fråga till mig på frågestunden medan du är där! :D

sv: japp :)

görs?

sv: va bra! :D Vad gör du? :D

SVAR: härligt, det är fint tack :)

vad gör du då? :D

Vart har du köpt tröjan? :)

sv: allt är bra med mej! vad gör du idag då?

kram

det är bra :D

pysslar du med? :3

sv; vad bra! Jag också ;D

Sv; Vad bra dårå! :D Jo det är bara bra :)

Jo semlor är ju som gott! :D :D

kram.

svar vi har tagit dom hos en fotograf i Säffle som heter Emelie, hon är as bra! :D <3

haha ja :)

Typiskt tandläkare ;)

sv: okej! samma här! ;)<3

sv; vad bra!

allt är bara bra här med :D

händer imon då? :D

SVAR: Jag svarar på kommentarer :)

Vad har du gjort idag? <3

sv; samma, & sen gymmat lite :)

händer imon? :D

Ni är ganska lika :D

SV: härligt!!

Riktigt fin header du har! :D

Vad gör du? :D

hej blir dagens blogg igen var gärna med !http://lifeofaltinbekteshi.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html#comment

SVAR: Idag har jag varit i skolan och sedan bara slappat hemma :) Vilken klass går du i? =)

Fin Blogg:)

Önskar dig en awesome dag! :D

inget speciellt just nu :) tar det bara lugnt

svar oja :D

sv; Ja ;)

SVAR: Okej, jag går i femman :)

Hur länge har du gillat att fota? :D

okej, jadå :)

sv: Tack :) Gilla din också, du är duktig på att fota!

Oj oj vilken fin blogg! Och dina bilder gör ju bara bloggen ännu bättre! :D

sv; Tack så mycket och desamma ;)

sv; du är söt gumman!(:

inga bra tids passare direkt haha :)

sv: okej ^^

görs?

svar: Tack:)

sv; Tack så mycket ;)

sv: Så bra, helt okej :)

vad har du för dig då? :D

sv: samma här :) allt bra btw? :)

sv: okej, va ska du äta? ^^

ska ska nog plugga :P

sv' va bra :D

Superfin header!!:)

tack!:) allt bra?

Hej, Vad sägs om länkbyte? :)

Om du är intresserad så kan du ju länka mig och kommentera min blogg att du gjort det så länkar jag dig:)

Ha det gött (:

Najs :)

Jo allt är bra här med! :)

Det är bara bra med mig, och dig? :)

Tack så mycket! :)

ja :)

Vad blir det? Jag åt nyss ;D

Vad ska du göra ikväll? :)

Jag mår fint, lite ont i halsen bara xD dd? :D

Allt bra? Fin blogg :)

Okej :P vad är du sugen på då?

sv: mysigt! :)

ska gymma & plugga :)

händer till helgen då? :D

Nu är vinnarna av Dagens Blogg uppe, klicka på länken för att se om det blev du! Hade du inte turen att vinna är det bara att pröva igen! :) http://jjaarnek.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html#comment

Sv: Det är bra med mig med! :) Vad gör du?

-Svar: Jag sitter och svarar på kommentarer.. :)

Fin bild!

VAR GÄRNA MED I ''NATTENS BLOGG''!:)

JAG HAR FÅTT DET :-D:-D:-D

Jaså :P ätit nu?

Galet fin bild på dig i headern Bea!! :D

tihi, vsg :)

du är grym på att fota vet du det!!

sv: okej, ska nog va med några kompisar :D

Japp :D

Fin blogg! :)

Vad ska du göra i helgen? :)

- Jag har borrat en gång vilket egentligen inte var läskigt.. haha

sv: va bra! :)

hihi:D

jo det är bra med mig =)

Ja allt är bara bra med mig, sj? :)

kramis

Haha men de e väl roligt :D ja e inte ett dugg lik mina syskon ^^

Fin bild :)

Sv Nej jag har inte gjort så mkt faktiskt, gymmade i förmiddags o efter det har jag bara vart hemma. Gubben har bilen idag så ;) Vad har du gjort ikväll?

Fin bild :D

Vad blev det? :)

Hoppas att du har en bra kväll!

sv; har du några bra musiktips? :D :D

Hej,



tänkte bara tipsa dig om en webshop med fina och rätt billiga smycken. Titta gärna in på http://www.weststil.se



Ha det gott!

skit fin blogg ! :D



Läs gärna min också :) http://lovisahnorling.myshowroom.se

RIKTIGT FIN BLOGG!

fina bilder du har på bloggen!

Vad dåligt av dem att hålla på så där! :o

allt härligt med dig idag?



dagens blogg på min blogg, väljer ut 2 vinnare ikväll :)

SVAR: Ja brie och melon är en grym kombo. :) Ha en skön torsdag!























Follow my on Bloglovin







Trackback