snyggt hus


Som sagt för några dagar sen när jag satt och kollade på hus hittade jag även det här också. Sjukt snyggt och det ligger vid stockholm någonstans. Jag kan verkligen inte sluta kolla på hus, så sjukt snyggt.

Jag tänkte fråga er en lite fråga, mest för nyfikenhet. Om ni nu har en flickvän eller pojkvän, hur länge har ni vart tillsammans? För det känns som mer än hälften som besöker min blogg har flickvän eller pojkvän. Nu är jag mest bara nyfiken hur länge ni vart tillsammans. Jag och min har vart tillsamman 8 månader om 16 dagar.

Hur länge har du och din pojkvän/flickvän vart tillsammans?
Har du inte ett förhållande, hur länge är ditt längsta?


Kommentarer

Hej Beatrice!

Jag och M har varit tillsammans sedan 2/8-2010.

Vi blev sambos 1/9-2011.

Så snart har vi haft ett förhållande i ett och etthalvt år! LYCKA! <3

Svar: Ja! :D Hur mår du idag då?

Svar på din fråga, jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3 år den 2 Maj i år. :)



Fint hus



kram Frida

jag & min pojkvän har varit ihop i 1 år & 6 månader om 4 dagar! :D

okej, kom nyss hem ifrån en kompis :)

Allt bra idag ?

sv: jo tack det är bra med mig =)

har du några skojiga planer för helgen ?



va roligt att du är med och tävlar ! Lycka till nu och hoppas att du vinner en onepiece !



kram

:D

vsg :)

skitsnyggt HUS!

du får köpa lägenhet? :)

Så grymt snyggt! Är det dags att flytta ihop sanrt? ;)



Jag och min pojk har varit tillsammans 16 månader :)

Tack! :')

jag har ingen kille, känns dock som att alla har det haha :)

7 månader & lite mer är vi på nu! :)

Sv: Idag var det skola & umgås :)

Hur har veckan varit? :D

Jag och min kille har varit tillsammans i snart 6 år :P och bott tillsammans i 5½ år :)



Hoppas du får en underbar fredag :)

tänkte säga att du kan ju bli medlem på: http://www.gratisklader.se/?r=201181



På sidan ska man samla poäng.

Om du har samlat 60000 poäng så kan du växla in det mot 250 kr i ett presentkort på valfri affär.



Om du har samlat in 45000 poäng kan du växla in det mot 150 kr i ett presentkort på valfri affär.



Det tar inte så långt tid om man inte värvar vänner som jag göra.

Du ska man tipsa om sin egen länk som man hittar enkelt när man har blivit medlem.

Man kan också vara med i olika tävlingar men det får man ju välja själv.

Men det är värt att gå med!!:)

allt bra idag? :)

fin blogg, gillar din header! :D Har du några idéer på hur man kan göra blogen större? Och kanske något tips på vad vi kan blogga om? :D

fett fint hus!

ha en bra fredagskväll :)

Drömmen om att bli modell & fotbollsspelare

- hur låter det?



Haha, det är faktiskt jag som har drömmen!

Checka in min blogg och ta del av mitt liv med bilder på mig, outfits, tips, mode, träning & massa annat.(:♥

Har inget förhållande, men mitt längsta är 2 år 3 månader och 17 dagar..



Vad händer ikväll sötis? :D

Kram!

sv: ja :D ! lägeT? ;)

kram

SÅ SNYGGT! :D



Över 4,5 år har vi varit tsm! :D

Jätte Fin blogg:D

Åh Gud vilket fint hus!

sv: härligt!:D det är bra med mig med tack!=)

händer över helgen?=)

Var med och tävla om dagens blogg, jag väljer vinnare i morgon!



http://lindaalovgren.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-3.html#comment



Kram

Sweet! Riktigt snyggt!

Är läget bra? :D Kramis!

Åh en sån kudde har jag med från Lexinton, skulle vilja utöka den samlingen lite!

fin blogg :) haft en bra dag ? ;)

Tycker du om hundar?

Då är den här bloggen något för dig!

Borderella.blogg.se

hej hur är det ??

vill du gö ett bloglovinbyte din blogg är super puss♥

hur mår du finis? <3

Om du följer mig på bloglovin så följer jag dig ;)

Tycker verkligen om din blogg ♥

jag har varit tillsammans med min pojkvän i 4 månader och 5 lyckliga dagar. vi hoppas på en lång framtid tillsammans! :D

http://yourlifer.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment fråga gärna nåt :) klicka på länken :) jätte jätte fin blogg! du skulle vara jätte snäll om du frågade nåt!

Läget? :D

var med på dagens blogg !:D

http://tildaochamanda.blogg.se/2012/january/nu-kor-vi-igang-med-dagens-blogg-d.html#comment

jätte fint! :)

vad fin din blogg har, allt bra med dig? kram

Vad vackert de är där

Har tjej

Riktigt snyggt hus! ♥

thihi de e 4 månader för min del hitills^^<3

sv-thih jaaooo O:)

Fin blogg, verkligen! =) kram♥

Robert Pattinson eller Taylor Lautner? Svara gärna på mitt senaste inlägg!:)

Snygg blogg förrästen!;D

sv; Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 1år och 2 månader :)

gillar kuddarna på 2a & 3e bilderna och stolen på 3e :D

mitt längsta förhållande är 1 år och 2 månader :)

Enormt fint! Hade inte klagat över de!

Sjukt fin blogg du har , måste jag säga! Tycker att du är såå duktigt på att fota. Jätte fina bilder, verkligen! :)

Wow redigt snyggt! :D

HAHA håller med dig, jag känner mig så udda eftersom jag inte har ett fastställt förhållande idag xD Känns som alla har ett förhållande xD



SV: ja :D

Den 8:e mars har jag o min fästman varit tillsammans i 4år :)

Önskar dig en fin helg! :) Missa inte att jag just nu tävlar 8 stycken onepiece på min blogg. Var med du också :) lycka till.



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://FLAVOURED.se

Hej! Vilken fin blogg du har! Jag och min kille har varit tillsammans i 4 månader :)



Jag är en fashion student i New York som har en shop där jag säljer smycken från Marc by Marc Jacobs.



Försäljningen gick väldigt bra förra året och eftersom det är en LIMITED EDITION produkt är dom snart slut!



Så skynda in på min blogg och lägg din beställning!



Trevlig helg,



Celinas NEW YORK

fin blogg :)

-sitter och kollar på film:)

allt bra idag?:D

5 år.. och 5 år :P

5 år.. och 5 år :P

Kolla min nya kategori med massor av saker. Billigt & bra!



http://kateie.blogg.se/category/bloppis.html

Jätte fin blogg!

Hur mår du? :)

Länkbyte? :)

SV; Jag har varit ute med ett gäng kompisar ikväll. Och fått en ny mobil. :D



Vad händer i helgen då?

kram

sv: idag blev det jobb för mig ;)



och i morgon med för min del .. själver?



Krami

Snyyyggt! Jag bloggar om min praotid på ett nystartat företag som säljer skor och massor av highheels på nätet. monella.se - Följ gärna min vardag där bland alla klackar på bloggen! Jag håller just nu på att lägga upp kollage på monellas facebook sida www.facebook.se/monella.se. Gör du ett kollage med minst en bild på några av monellas skor lägger vi upp det på facebook och i vår lookbok på hemsidan som lanseras nästa vecka med din länk såklart :)

ni har väl inte glömt tävlingen om att vinna valfritt iphone skal? :) gå in här: http://lindstromalexandra.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment , har du ingen iphone? Varför inte tävla åt en vän som har en iphone? Tror de skulle uppskattas väldigt mycket! Tävlingen avslutas den 23:dje. Så skynda! Erbjudande: Anmäler du dig till tävlingen, gör som de står så kommer du även få en länkning på min blogg. Mina unika besökare är just nu över 700. Så de är värt, om du behöver fler.;) Tveka inte, gå in NU! Ber om ursäkt om du inte gillar sånahär kommentarer..:/



btw.. svar på din fråga: Jag gjorde tyvärr slut med min kille idag, för jag.. Kände att jag inte klara av ett långförhållande eftersom han bor i stockholm och vi träffas varannan månad..:/ Men vi va tsm i 2 år och 3 månader.:)

sv: ja håller verkligen med :D

Kolla gärna in min blogg o lämna ett spår efter er! ;)

Jääätttee fin blogg!

Länkbyte?

vi är nu inne på 5 år och 1 månad :)

Allt bra med dig? :)

Åh gud så snyggt hus !! :)

Haft en bra start på dagen? Kram!

Vi har varit tillsammans i ca 10 månader och bott tillsammans i snart 2 månader :)

Sådärja! Nu blev jag ännu mer sugen på att flytta hemifrån! :p

Såg väldigt fint ut!

Måste hålla med dig om att det är snyggt.

Vi har varit lite off på bloggen, så förlåt för sent svar:)

sv: härligt!:) jorå det är fint!:D

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ett år och 4 månader! :)

gud så mysigt hus!



mitt längsta förhållande varade under ett sommarlov fast jag träffade aldrig killen och vi var väldigt blyga under den tiden!

http://nnnina.blogg.se var med i min dagens blogg :)

åherre där vill man bo!

sv: :) hoppas du får en fortsatt bra dag :)

två och en halv månad

åh så vill jag bo! :))

heey snyggingar , besök gärna min blogg ! ;)

Mitt längsta förhållande är 2,5 år och hoppas på att det fortsätter såhär ;)

Ny blogg :)



Allt bra ?

kram

vi har snart varit tillsammans i 16 månader =)

Mitt längsta förhållande har bara varit i tre månader faktiskt, haha... Min nuvarande och jag har varit tillsammans i två, snart tre, månader. Vi hoppas på att det kommer hålla länge, han är min allra bästa vän :)

Jag och min man har vart gifta i 7 år nu :D Gifte mig när jag var 18 :)

Mitt längsta förhållande varade i tre månader, annars har jag haft ett annat i tio minuter.

Vad fin du är! :)

Vi har varit officielt tillsammans sen nyår :) så inte så länge <3























Follow my on Bloglovin







Trackback